Tolta se siis nyt näyttää ilman konetta, koska se on juuri työn alla. Suunnitelmissa olisi tehdä erittäin yksilöllinen ja uniikki monkey, eli aikaa ja vaivaa tähän tullaan käyttämään!(ja kai sitä rahaakin)
Tekniikka on vielä auki, mutta aluksi mennää ihan perinteisellä hondan manuaali koneella, jossa 72cc korkea paine männällä ja avarretulla isovena kannella. Siihen sitten vielä seuraksi sopiva kaasari ja joko orkkis putki tai jokin minicorssin putkesta modattu.
Ulkonäöllisesti sitten tarkoitus olisi tehdä todellakin isoja muutkosia! Väritykseksi olen miettinyt esim. helmiäs valkoista/helmiäis punainen? Tai jotain sen tapaista ensiviikolla kun pääsee paremman koneen ääreen pystyy alkaa kuvan muokkaus ohjelmalla testailemaan eri värivaihtoehtoja. Takahaarukaksi olisi tarkoitus tehdä itse n.+4-7cm pidempi kiillotettu palkkisvingi(tai jos halvalla jostain saa ostettua.) Renkaiksi olisi kivat jotkut leveät vanteet matala profiili kumeilla. Mitä mieltä jos nämä vanteet levittäis :
En tiedä mistä ovat peräisin, mutta mankissa olivat kiinni kun ostin.
Keulaksi olen ajatellut:

Eli kyseessä on masain vakiokeula, joka on hieman jykevämpi kuin nykyinen (ei yhtään väljä) josta t-palat kiillottaisin ja pumppujen alaosat tietenkin maalattaisiin.
Korkeudeksi olen ajatellut noin vakio korkuista, eli takaiskarien pituus sen mukaan ja keulan mahdollinen lyhennys.
Mutta aluksi tekniikka kuntoon ja svingi teko ja keulan modaus valmiiksi.
Jos jaksoit tänne asti lukea heitäs mielipidettä väri ehdotuksi ihan mitä vaan kommentteihin. JA (oliko aloitus viesti hyvä?) KUVAT KLIKKAAMALLA ISOIKSI!