Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Nyt on tulossa kromivanteet jotka pitää sitten laittaa kesäkuntoon. Sen jälkeen kun taas rahatilanne antaa periksi tulee alumiini swingi, korkeammat iskarit, soliferin tanko ja todennäköisesti joku levykeula jos halvalla jostain löytyy. Myöhemmin pitää sitten tuolle 110cc koneelle kaveriksi etsiä joku 20-22mm kaasari, mahdollisesti siihen virinokka, uudet rattaat (ketju on jo) ja siihen tulevalle putkelle äänenvaimennin. Sitten alkaakin olemaan suhtkoht valmis. 
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Virinokka ja 20mm Walbro tilaukseen Moposopista kunhan saan osasia myytyä.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Hyvinkin mahdollista että seuraavaksi tulee apinaan Monkeybikesta Kitacon 75cc sylinterisarja, Takegawan LCD mittari, Daytonan pikakaasu ja Kitacon sarvet. Mutta kuten arvata saattaa niin hintaa näillä on aika rutosti niin eipä ole ihan hetkeen vielä tulossa mitään 
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
virinokka ja jotain hienouspaskaa.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Mulla sama ku HPT 
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Uudet lokarit, ketjut ja renkaat sekä alkuperäset honda tarrat -uudet, tankkiin ja sivukoppaan.
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
pistin 20mm PHBG ja pari suutinta tilaukseen 
rahalla saa, ja manalla pääsee!:D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Ostin juuri kaverilta 125cc motin 110€:lla, josta oli impulsikäämi, sekä sen paikka paskana. Vaihdoin koko staattorin vakioon ja lähti ykösellä käyntiin
Ei oikeen tykkää vielä kulkea, mutta Minimotoracingilta pitäis tilata siihen 29mm Minkuni, sylinterin tiivisteet ja pika-kaasukahva. Sekä jostain löytää kunnolliset välit sille.. 
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Uutta kesänaikana tulossa:
-akku
-penkinpäällinen
-takalokarit (jos löytyy valkoinen)
-kahvat
-mittarin vaijeri
-ehkä kaasari (16mm)
-takakuraläppä
-akku
-penkinpäällinen
-takalokarit (jos löytyy valkoinen)
-kahvat
-mittarin vaijeri
-ehkä kaasari (16mm)
-takakuraläppä
Honda monkey - it´s a legend
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Sitte joskus kun on rahaa niin orkkista rupean laitteleen:
-Tankin ja sivukopan tarrat
-Lampunkoppa
-Takalokari
-Etupään puslat
-Penkki verhoiltavaksi
-Maalautus orkkisväreihin
-ym. pikkuosaa
Pommimankiin:
-Renkaat
-Kone, saa tarjoilla leikanneita 110cc kiinankoneita
-ym. pikkuosaa
-Tankin ja sivukopan tarrat
-Lampunkoppa
-Takalokari
-Etupään puslat
-Penkki verhoiltavaksi
-Maalautus orkkisväreihin
-ym. pikkuosaa
Pommimankiin:
-Renkaat
-Kone, saa tarjoilla leikanneita 110cc kiinankoneita
-ym. pikkuosaa
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Isompi kaasari tai uudet iskarit tai uusi taka-walo.
Jump or die
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Uus kaasari, mittari, raaserit, ketjut ja kytkimeen sinne pikkukannen alle uudet osat. Ku sain sen säätö "levyn" kiertee ryssityä ja sen mutterinki 
Ahdin määrää tahdin
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Eri lampunkoppa tulee hankittua koska edellinen jostain saturnus antiikkimoposta
Muut osat onkin jo melkein kasassa. Jotain raisereita etsin vielä.
Muut osat onkin jo melkein kasassa. Jotain raisereita etsin vielä.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Daytona kytkinjouset ja DPR ''high performance'' kytkinlevy...
honda monkey 1997: 50cc, um-kansi, 14-39
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Nyt on suunnitelmissa:
-Koropamput
-Uus putki
-Uudet värit tankkiin ja sivukoppaan
-Heidenaut
-Varmaan 16mm phbg
-Koropamput
-Uus putki
-Uudet värit tankkiin ja sivukoppaan
-Heidenaut
-Varmaan 16mm phbg
Mahotonta meininkiä..
Yamaha Dt Re
Yamaha Dt Re
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Doodi, tilasinpa sitte MiniMoto Racingilta 150cc koneen

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Paljon bensaa ja sitte öljyy.
Jos tarvii tilata uusia osia, niin sitten se on vain tilattava.
Jos tarvii tilata uusia osia, niin sitten se on vain tilattava.
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Keinone, ratkasujen äiti...
Kai sitä keula täytyy ostaa.
Kai sitä keula täytyy ostaa.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
seuraavaks varmaan stongan ja kiinnikkeet
(onko kellään muuten myynnissä
)
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
taakke levyjarru setti, etee uus keskiö,uus swingi + pamput ja mahdollisesti 140-150cc motti
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Nytte on pakko vielä tähän väliin sanoa, että ei haittaa, vaikka huomena 10.09.08 tulee maailmanloppu, sillä meitsi on ajanu mankilla joka lyö kaasusta sutia ainaki kakkos vaihteellaKeinone kirjoitti:Doodi, tilasinpa sitte MiniMoto Racingilta 150cc koneen![]()
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
taitaa pitää paikkansa 15hv lupaukset?
huomena se varmaan tuntuu jo laiskalta
huomena se varmaan tuntuu jo laiskalta