Ohjaustangot

Asia neon-valoista hopperin keulaan.

Minkälainen ohjaustanko?

Vakio,uudenmallin
314
55%
Vakio,vanhanmallin
56
10%
Isompi kuin vakio
114
20%
Pienempi kuin vakio
87
15%
 
Ääniä yhteensä: 571

Dirtti
Viestit: 227
Liittynyt: 10.03.2006 22:35
Paikkakunta: Espoo

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

Tanko ei todellakaan ole liian leveä, vähän vakiotankoa leveämpi. Sopii mankiin just passelisti (Y)
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja haraa »

mikä tanko ois paras keulimiseen, vakio tankoo ei lasketa :D ?
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Joku muu lähes vakiotangon korkuinen.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja haraa »

no minkä korkunen on honda mankin vakio tanko ku mulla on toi jinkku ja siin on sellanen huono taittuva tanko :D
M4st3rtun3r
Viestit: 22
Liittynyt: 03.09.2008 08:17
Paikkakunta: Kokkola

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja M4st3rtun3r »

mulla on protaperin crossitanko on v**tun nätti ja hyvä ajaa :mrgreen:
ei ole riemulla rajaa AIDOLLA hondalla ajaa.
virit:
-tuplaputket alakautta.
-16/39
korppi
Viestit: 53
Liittynyt: 10.06.2008 22:00
Paikkakunta: Härmä

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja korppi »

Mullaki on solikan tanko jossa pro taperin tangonpehmuste :wink:
aaPo
Viestit: 215
Liittynyt: 10.10.2008 17:18
Paikkakunta: Ristiina

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja aaPo »

Itselläni olisi alkamassa mankille semmonen projekti, että haen hiukan semmoista fighter tyyliä...
Joten mikä olisi sellainen sopiva stonga joka olisi nätti+tarvittaessa hyvin vois keulia?
En viitsisi mitään korotus-paloja käydä ostelemaan. Olen n. 140cm pitkä.
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

sellanen moposopin timeless tanko on hyvä
http://moposoppi.fi/
Flirtin`with Disaster
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja haraa »

tässä on tosihyvä tanko ----> http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=4310 on hyvä ajaa ihan normaalisti ja on hyvä keulii ja jos tuntuu liian leveelstä nii helppo sahaa päädyistä pois palaset oman maun mukaan, itelläni on siis kans toi kyseinen tanko.

onks noi moposopin tangot muka timeleksia ???? :D

E: eikun onhan ne timelessei
aaPo
Viestit: 215
Liittynyt: 10.10.2008 17:18
Paikkakunta: Ristiina

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja aaPo »

Joo... Mäkin vähän mietin että onko noi moposopin tangot Timeless?
Mutta kuitenkin... Voiko noita moposopin tankoja maalata ihan normaalisti?
Harkitsempa noita. :? Tuo Timeless Pit Bike näyttää hyvältä... Tosin kalliimpi.
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja haraa »

zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Kyllä näyttäisi saavan valkoisena myös tuota Pitbike- tankoo.

Moposopin tangot on eloksoituja(?), joten se saattaa hankaloittaa maalaamista. Eli jotenkin joutuu käsittelemään.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Elaksoitujahan ne moposopin tangot ovat. Ja kyllä se pinta siitä hinkkaamalla lähtee, ite ainakin olen saanut jo kahdista sarvista sen pinnan pois ihan hiekkapaperilla. Ei auta nirto mors, eikä mikään muukaan litku vissiin..
Juhuts
Viestit: 27
Liittynyt: 12.08.2008 15:42

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Juhuts »

Toi Kaasalaisen stonga näyttäs ihan komealta ja ajamiseenkin soveltuvalta. Vois melkein hommata omaan mankiin kohta puoliin tuollaisen, tai sit Suzuki S1sen stongan.
Honda monkey = Elämää ohituskaistalla<3
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Kaasiksen stonga (Y) Ostakaa ihmees kaasikselt, seki asuu tääl moukkulas 8)
Ainut että aika levee tuo tanko on :D Saa kyllä paremmin hartialukon sillä.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja kurri »

Race_ kirjoitti:Elaksoitujahan ne moposopin tangot ovat. Ja kyllä se pinta siitä hinkkaamalla lähtee, ite ainakin olen saanut jo kahdista sarvista sen pinnan pois ihan hiekkapaperilla. Ei auta nirto mors, eikä mikään muukaan litku vissiin..
eloksointi on värjättyä alumiinioksidia, lähtee natrimhydroksidilla, mutta tartte uittaa ja syövyttää pois. (olettaen että se on oikeasti eloksointi eikä joku sen näköinen)

natriumhydroksidia löytyy viemärinavausaineista... ja kuplat mitä liottaessa tulee on vetyä... :twisted:
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

OT: Ja sitte ottaa vetykuplat talteen ja tekee niistä raketin niinkuin kemiantunnilla 8)
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Blooddrunk
Viestit: 52
Liittynyt: 05.10.2008 11:57
Paikkakunta: Liperi

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Blooddrunk »

aattelin että ostasin tollasen crossitangon ja laittasin siihe korotus-sarjan
http://www.moposoppi.fi/korotuspalat22mm.JPG
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=24667
mieli piteitä???
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Huono ajaa, ruma(ko) no on, vääntyy kun kaadut ja maksaa paljon (etenkin korotussarja)=Älä osta.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Blooddrunk
Viestit: 52
Liittynyt: 05.10.2008 11:57
Paikkakunta: Liperi

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Blooddrunk »

zuhari1 kirjoitti:Huono ajaa, ruma(ko) no on, vääntyy kun kaadut ja maksaa paljon (etenkin korotussarja)=Älä osta.
no kuka nyt kaatuu??? ja muutenki hyvä asento ajaa kun on korot
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Jossei koskaan kaadu, ei ole yrittänyt tarpeeksi. Omia mielipiteitähän nuo ovat..
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Älä vaan osta tota tankoo, itel oli semmone ja tosi hepposen olone sekä erittäin matala. Vaikka laittaisit korot niin suosittelisin vaikka TNT:n pitbike tankoo kaasikselta tai sit iha timelessin pitbike tankoo..
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Blooddrunk
Viestit: 52
Liittynyt: 05.10.2008 11:57
Paikkakunta: Liperi

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Blooddrunk »

Grimnir kirjoitti:Älä vaan osta tota tankoo, itel oli semmone ja tosi hepposen olone sekä erittäin matala. Vaikka laittaisit korot niin suosittelisin vaikka TNT:n pitbike tankoo kaasikselta tai sit iha timelessin pitbike tankoo..
pelkkä tanko jo maksaa 50e (N)
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15993
anapoolis
Viestit: 262
Liittynyt: 20.12.2007 19:20

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja anapoolis »

Laatu maksaa :wink:
Kuvia menopeleistä
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

ääh, tarkotin näitä tankoja TNT PitBike ja Timeless PitBike
Ja btw easypartsilta saa halvemmalla tuota TNT:n tankoa
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Vastaa Viestiin