Prikat?HeeFeeld kirjoitti:renze kirjoitti:Onko tietoo mistä vois johtua kun uusin etupäätä ja edelleen etuputket klappaa. Ostin uudet muoviholkit ja vaihdoin liukuputketkin vielä parempikuntosempiin ku vanhat. Kasasin etupään oikein. Mistä vois johtua että silti klappaa?
Onko sulla ne prikatki siel muoviholkkien alla? ja sitte, että klappaako se kunnolla vai sillee ettäku jarrutat nii että se vähä menee vinoo.... koska sitä klappia ei saa ikinä kokonaan pois vaikka ois kuinkahyvät holkit
Pikkuviat
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Re: Pikkuviat
No voi perkelekurri kirjoitti:pitää vaihtaa ne liukuholkit putkien yläpäästäkin jos klappaa paljon.
(eli tästä kuvasta numero 10 http://www.cmsnl.com/honda-z50jt-monkey ... _0700.html )
Sanokaas missä vika, kun tyhjäkäynnillä käy normaalisti, sitten kaasuttaa niin booaa ja lyö liekkiä putkesta, voiko olla ihan vain kaasuttimen säädöistä, vai jostain sytyksestä, vai mistä? Kyseessä siis 125cc skyteam monkey.
Edit. tosta varmaan huomaa vian
http://uk.youtube.com/watch?v=1o5AG9k5vFU
Edit. tosta varmaan huomaa vian

Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
-
käyköhän vakio hondan venttiiliin lukitus"lukot" lifaniin... (140cc) yksi puolikas meni hukkaan vaikka tippui pöydälle... 
ja mikä tämän osan/osien tarkoitus on? uudessa nokassa ei ole tätä
http://www.aijaa.com/v.php?i=3034759.jpg

ja mikä tämän osan/osien tarkoitus on? uudessa nokassa ei ole tätä
http://www.aijaa.com/v.php?i=3034759.jpg
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
En tiedä mikä on, mutta veikkaisin puolipuristinta. Pienentää käynnistäessä puristusta ja keskipakohässäkällä menee pois kun käynnistyy. Onks kuvaa irrallaan ollessa?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Tobezki kirjoitti:Sanokaas missä vika, kun tyhjäkäynnillä käy normaalisti, sitten kaasuttaa niin booaa ja lyö liekkiä putkesta, voiko olla ihan vain kaasuttimen säädöistä, vai jostain sytyksestä, vai mistä? Kyseessä siis 125cc skyteam monkey.
Edit. tosta varmaan huomaa vianhttp://uk.youtube.com/watch?v=1o5AG9k5vFU
Ei auttanut kaasarin putsaaminen, eikä toimi ilman suodatinta, ja vaikka suodatinta vähän tukkisikin, joten ei pitäisi siinä olla vika, entäs sytyksessä, mistä sitä vikaa kannattaa lähteä etsimään?

Viimeksi muokannut Tobezki, 05.11.2008 20:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
-
No, jos ei kaasarin putsaus auttanu, niin seuraava askel ois kattoo venttiilin välykset ettei oo ihan kiinni. Jos on hyvät, on vika luultavasti sytkäpuolella.
Parempilaatunen kytkinlevy vaihettu puolivuotta sitte eikä ajettu ko joku puolitoista tuhatta kilsaa sen jälkeen eli ei pitäis olla siitä kiinni. Jotai häikkää tuosa mun kytkimesä on ko ostin moposopista kytkinvaijerin nii siinä ei riitä kiristysvara että sais toimiin(eli kytkinkahva jää liian löysäksi).joobe kirjoitti:Vaihda kytkinlevy? ja vielä siihen parempi laatusempaan!
Tobezki kirjoitti:Tobezki kirjoitti:Sanokaas missä vika, kun tyhjäkäynnillä käy normaalisti, sitten kaasuttaa niin booaa ja lyö liekkiä putkesta, voiko olla ihan vain kaasuttimen säädöistä, vai jostain sytyksestä, vai mistä? Kyseessä siis 125cc skyteam monkey.
Edit. tosta varmaan huomaa vianhttp://uk.youtube.com/watch?v=1o5AG9k5vFU
Ei auttanut kaasarin putsaaminen, eikä toimi ilman suodatinta, ja vaikka suodatinta vähän tukkisikin, joten ei pitäisi siinä olla vika, entäs sytyksessä, mistä sitä vikaa kannattaa lähteä etsimään?
Välykset on hyvät, seuraava kohde jonka katson?
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
Sen saa selville, kun avaat kytkimen! Voi olla että jouset vittu*lee.
E: viisaasti muuten sensuroitu "kirosana".
E: viisaasti muuten sensuroitu "kirosana".
pyörät
Elämä on, manki ei.
Elämä on, manki ei.
Eikai se nyt herranen aika voi johtua kytkinjousista 

Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
PiilokettuiluaTobezki kirjoitti:Eikai se nyt herranen aika voi johtua kytkinjousista

E: Jäykkiä kytkinjousia saa tarjota yv:llä

Viimeksi muokannut Masi, 06.11.2008 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tobezki kirjoitti:Tobezki kirjoitti:
Välykset on hyvät, seuraava kohde jonka katson?
Venttiilit kierot

Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
-
tai karstaiset/vuotaa muuten?
Tarkasta sähköjohtojen liitokset puolassa, cdi:ssä ja sivukopan alta, sekä ota pois mahdollinen ohitin.
Tarkasta sähköjohtojen liitokset puolassa, cdi:ssä ja sivukopan alta, sekä ota pois mahdollinen ohitin.
-
Nonih kaikki mahdolliset säädöt vituillaan:/
Ajoitukset päin helevettiä
Sytytys päin helvettiä
Ja ehkä venttiilien välyskin
Pistäkääpäs vähän apua kärkien säätöön. Ja Kuinka vauhtipyörä ja nokkaratas pitää olla. Yritin säätää itse ajoituksia ja alkoi kuulua kolinaa eli mäntä hakkaa venttiileihin?
Apua apua.. oon hukassa ilman teitä monkey proittajia:D
Ajoitukset päin helevettiä

Sytytys päin helvettiä

Ja ehkä venttiilien välyskin

Pistäkääpäs vähän apua kärkien säätöön. Ja Kuinka vauhtipyörä ja nokkaratas pitää olla. Yritin säätää itse ajoituksia ja alkoi kuulua kolinaa eli mäntä hakkaa venttiileihin?
Apua apua.. oon hukassa ilman teitä monkey proittajia:D
JeB Jeb!
Vauhtipyörän T pitää olla lohkossa olevan loven kohdalla ja nokkarattaan O kannen lovessa, noin kello yhdeksässä.
-
Selvä. Entäs kärjet?Karppaq kirjoitti:Vauhtipyörän T pitää olla lohkossa olevan loven kohdalla ja nokkarattaan O kannen lovessa, noin kello yhdeksässä.
JeB Jeb!
Mopo: Honda z50j Monkey -90
Virit: välit 15/39, ja kurit poissa.
Vika: Tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla kuluu erikoinen tok-tok-tok -ääni, joka luultavasti kuuluu kytkimestä, sillä kun kytkimen painaa pohjaan ääni vaimenee. Ei siinä että tuo mitenkään ajoa haittaisi, mutta onko siitä mitään suurempaa haittaa ja missä vika voisi olla.? Tuo ääni on saattanut kuulua niin kauan kun manki on mulla ollut, mutta ääni on voimistunut viime aikoina. Kytkin ei ole koskaan ollut auki, paitsi se kansilevy kun öljynsuodattimet puhdistin.
Virit: välit 15/39, ja kurit poissa.
Vika: Tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla kuluu erikoinen tok-tok-tok -ääni, joka luultavasti kuuluu kytkimestä, sillä kun kytkimen painaa pohjaan ääni vaimenee. Ei siinä että tuo mitenkään ajoa haittaisi, mutta onko siitä mitään suurempaa haittaa ja missä vika voisi olla.? Tuo ääni on saattanut kuulua niin kauan kun manki on mulla ollut, mutta ääni on voimistunut viime aikoina. Kytkin ei ole koskaan ollut auki, paitsi se kansilevy kun öljynsuodattimet puhdistin.
Siihen loppui kiire kun mä Mersun hommasin!
Jos muistan oikein, niin kun muilla on ollut samanlaisia ongelmia, se on johtunut siitä kytkimen ruuvin löystymisestä, että kurkista vaikka sinne kytkinpuolen sisuksiin. 

-
Pitääkö sitä kytkinpuolta alkaa purkamaan vai riittääkö että ottaa vain tuon kopan pois, että näkee sen ruuvin? Eli missä asti se siel sijaitsee? 

ei tarvi ku öljyt päästää pihalle, ottaa jalkatapit pois, avata kytkinkoppa (se iso ei pikkukansi) ja siitä sit ne 4 ristipääruuvia avata niin näkee sen mutterin joka pitää kytkimen paikallaan, ei iso homma.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
-
"ei tarvi ku"
no... pieni homma on suhteellista 

Se on sitten jo iso homma kun tarvii ruveta kampuran laakereita yms vaihtaan =)
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Mikäs on kun yrittää polkasta käyntiin niin välille se liikkuu sillaite raskaasti ja poljin jämähtää siihen puoleen väliin.. Se tekee pari kertaa niin sitten polkasee ihan normaalisti ja lähtee käyntiin.
"Yksi tyhmä kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata."