Halpatuning

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
korppi

Halpatuning

Viesti Kirjoittaja korppi »

Eli tein tälläse ku en ainakaa löytäny toista...(poistakaa jos on toinen samanlaine)
Tein tälläsen kuvan että jos ei nyt juuri satu olemaan mikään paksu massi niin 12€:llä saat näin kaunista jälkeä vakioputkelle (jos tuota voi sanoa "kauniiksi") http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/22178
ja jos ei ole vakioputki tallella nii kannattaa TEHDÄ ITSE.
:)
EDIT: ja tosiaan laittakaa vaan lisää hyviä halpatuning ehdotuksia...
Bomb3r

Re: HALPATUNING

Viesti Kirjoittaja Bomb3r »

Maalaa ite osat, rengastekstit, tarrat, putken tekee ite, peräkärryn takavalo, kiillottaa osii, ostaa käyettyn osii. Tossa nyt jotain tapoja tuunata. Omaan mankiin en oo muuta "tuning" osaa ostanu ku koroiskarit. Osia oon irrottanu/ muokannu/ tehny ite.
Zapperslam

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

pöllii osat...

jos on jotkut kumit mankissa niin polttaa kummatki ihan sileeks nii saat s-moto kumit alle.
tanko on helppo tehdä itse.
maalaa ja tekee kaikki pohjatyöt ite.
takavalopoikki ja penkin alle vaikka. (mielestäni ruma:P)

Siin pari ja ohan noita paljon, tekee vaan ite mahdoillisimman paljon tai kavereitten kautta halvalla.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Masi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi- »

Ite oon ainakin todella paljon hommannu osia projektimankiin osia purkupyöristä tai sitten tuttujen talleista sellasia osia joita he eivät tartte ja saanu halvalla tai jopa ilmaseks. Niistä sitte muokannu tai sitten tehny ite osia. On projektin budjetti pysyny tolla tyylillä melko alhaalla 8)
jjeppee

Viesti Kirjoittaja jjeppee »

Juuh aika helppoo ite tehdä kaikkea valon telineitä tai muuta ja kaikkee maalailla vaikka maali ei pysyisi kuin vuoden ni se tulee halvemmaks ku maalautta mutta se kestää kyllä hyvin.. ja jos on materiaalia tehdä ni kannattaa ite väsätä.. :mrgreen:
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

Ketsuppipullosta saa leikattua halvan kiihdytyssuppilon :mrgreen:
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
korppi

tai sitten ostaa puutarhaliikkeestä muovisia kukkaruukkuja... monet on ainaki tehny autoon kukkaruukuista. vähä isommassa kaasarissa voisi auttaakkin :lol:
VPJ

Viesti Kirjoittaja VPJ »

Ostaa kokonaisia mankeja. Itse ostin yhen mankin 20€ ja laitoin siitä ohjaustangon, kiinikkeet ja yläkolmion, lisäksi käynistys poljin ja cdi poksi tuli laitettua siitä myös.
Tällä hetkellä tiedossa mini mönkijä jossa mankin kone 35€. Mitäköhän hauskaa siitä löytys mankiin. 70cc ? Ja oon löytänyt nuo kavereilta
Jincheng Monkey 07
Myynissä olevia osien kuvia löytyy http://vpj.kuvat.fi/kuvat/ Kysele yv
Wiibo
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Sulla on saakelin tyhmiä kavereita :mrgreen:
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
toppsu

Viesti Kirjoittaja toppsu »

tekee ite vaikka takalokarin, tai vaikka muokkaa orkkis lokarista vähän "hienomman..." :)

Tai, no kauneus on katsojan silmässä...
hana

Viesti Kirjoittaja hana »

Myy mankin/ei osta ollenkaan mopoa niin ei tartte tuunata..
nakkkis

Viesti Kirjoittaja nakkkis »

Ostaa Es energia juoman ja tekee siitä änkän-
Dirtti

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

Säästää vielä enemmän ku ei osta ollenkaan änkkää.

Tää on kyllä niin turha topikki... jos kerran on niin fygyst kii nii voi olla parempi olla kokonaa ilman mopoo. (C)
Bomb3r

Onkos tullut mieleen, että ehkä kaikki eivät voi laittaa sitä 1000e mopon tuunaukseen? Itsekkään en laittaisi mitään 200e putkea, kun ite tekemällä saa hienon, jos osaa. Ja se on vielä ilmasta/ melkeen ilmasta. Poropeukalot onkin sitten toinen juttu, mutta ne voi sitten ettiä käytettyjä osia.
korppi

Re: Halpatuning

öljynlauharinkin saa itte väsättyä. jos löytyy vanha/hajonnut jääkaappi,niin sielä takana on se putkisto ja jäähdytinripoja, niin leikkaa siitä yhen mutkan poijes ja kun nuo ryöstölaipat maksaa maltaita niin poraa itte reijät vakio laippaan,vetää kierteet kierretapilla ja hommaa jostaa sellasen pulttisydeemin missä on letkulle se kulmahomma junou :D aika amis mutta halpa ratkasu :P
Wiibo
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Yleensä öljynlauhari laitetaan ulkonäön takia, joten sen pitäisi olla hieno, eikä tuommoinen jääkaapinpalikka varmaan ole hirmu hieno?
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
joobe

Viesti Kirjoittaja joobe »

Kuumentaa jonkun metalliosan ja heittää öljyyn :D tulee wnb-eloksoitu! Tai perus spraypullo änkkä!
pyörät
Elämä on, manki ei.
Apes

Viesti Kirjoittaja Apes »

Venttiilinhatut on halpoja, mut ei saa olla liian pitkät ettei törmää jarruvipuun :D

Vahapinta on se paras halpatuning...
PeZq

Viesti Kirjoittaja PeZq »

Mä oon tehny itte ketjunsuojan, sellasen saa suht. halvalla tehtyä jos on jotain metalli levyä. Tein itte ruostumattomasta: Kuva
Honda Stunting
Bomb3r

Ketjusuojat on rumia ja turhia. Kuka sitä jalkaa sinne taaksepäin sörkkii. Ei oo ikinä menny lahjen ketjujen väliin vaikka stunttitapilla jalka on aika usein. Bilteman leditakavalo, 10e. Halpatuningia. Ite löysin toimivan derbin leditakavalon maasta :lol: Oli DIY teline hajonnu jollain. Pure halpatuning.
korppi

Kylläny joihinki mopoohi tuloo hieno ketjunsuoja ku teköö ite.
Liitteet
tällääsen mä väsäsin xps:ään. eli muovinen vaihtuu alumiiniseen :)
tällääsen mä väsäsin xps:ään. eli muovinen vaihtuu alumiiniseen :)
jojjo

Viesti Kirjoittaja jojjo »

tekee rengastussaukset, ite tekee kilventelineen, löysin pipergrossin maasta :D, ostaa käytettyjä osia, ja kromi iskarit, maalaa osia niinku mangeeto ja kytkin koppa mustaksi
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Se oli mun piperi jonka löysit, tippu sinne ku ajelin :x
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Apes

Viesti Kirjoittaja Apes »

Kääntää takavalon polttimon toisinpäin niin tulee kirkas takavalo :D Kannattavaa varsinkin kun se takavalon lanka on palanu nii pistää sitte jarruvalon palamaan jatkuvasti, säästää jopa euron :shock:
komentaja6666

Viesti Kirjoittaja komentaja6666 »

Apes kirjoitti:Kääntää takavalon polttimon toisinpäin niin tulee kirkas takavalo :D Kannattavaa varsinkin kun se takavalon lanka on palanu nii pistää sitte jarruvalon palamaan jatkuvasti, säästää jopa euron :shock:
Ei se mulla ainakaan mene sinne kuin silleensä yhdessä asennossa, eli ei voi pistää jarruvaloa palamaan takavalona. Vai miten sä oot saanu sen sinne menemään?
Vastaa Viestiin