Monkey-kaupat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Monkey-kaupat
Missä pystyy kattoon missä päin osat menee (ooracingin tilaus). Mulla on se koodi mutten tiedä missä sen pystyy kattoon 

Ite en kattonu kai kertaakaan, tilaus tulee matkahuollon kautta jotenka sieltä voi löytää, tai sitten jos joku englannin postin sivu..
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Onko joku tilannut täältä http://www.cmsnl.com/ ?
Mää oon tilannut
sotarotta kirjoitti: "Ei mitään paskasta 2-tahtia, ne haisee, et saa naista ja susta tulee homo".
Hyvä, että jollai sentää löytyy kokemusta
Kuin paljo oli toimituskulut ja miten muutenki tuolt tilataan ?

Suurin piirtein joku 20€, sinne pitää kirjautua 

sotarotta kirjoitti: "Ei mitään paskasta 2-tahtia, ne haisee, et saa naista ja susta tulee homo".
Jauuuu, kiitti todella paljo tiedosta! Sinne tilausta piakkoin, jos noin halvalla pääsee 

Eipä kestä 

Onko kukaan tilaillut minimotoracingilta osia? Onko kuinka luotettava paikka ja kuinka nopeasti osat tulee?
Ja tosta minimotoracingilla myytävästä "Lämpömittari lyhyt" öljynlämpömittarista, että onko sopivan pituinen mankiin? Siis ettei oo liian pitkä, että ottais pohjaan kiinni, eikä liian lyhyt, ettei yltäis öljyyn.
Niin, ja sitten vielä, että miten se kiinnitetään? Jos se on kierteillä niin sehän saattaa jäädä ylösalaisin, jos kierteet sattuu sopivasti
Ja tosta minimotoracingilla myytävästä "Lämpömittari lyhyt" öljynlämpömittarista, että onko sopivan pituinen mankiin? Siis ettei oo liian pitkä, että ottais pohjaan kiinni, eikä liian lyhyt, ettei yltäis öljyyn.

Niin, ja sitten vielä, että miten se kiinnitetään? Jos se on kierteillä niin sehän saattaa jäädä ylösalaisin, jos kierteet sattuu sopivasti

osat lähtee heti tulemaan. mulle ei etes sähköpostiin vastattu mitään ku tilasin 
se sopii ja sehän on tarkotuski että tulee ylös alaisin niin näkee ajaessa sen lämmön..

se sopii ja sehän on tarkotuski että tulee ylös alaisin niin näkee ajaessa sen lämmön..
Vieläpä kysyn että, mites onnistuuko OORacingilta tilata tilisiirrolla? Vai miten muuten ootte hoitanu maksut, kun en kehtais tunnuslukuja yms. rueta tuonne lähettelemään..
-
- Vip-käyttäjä
varmasti onnistuu...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Ja oon vielä vähän out, että mitenkähän se sit onnistuu, kun pitäs saaha oor:n tilinumerot yms.
Sähköpostilla?

-
- Vip-käyttäjä
kaippa ne sähköpostissa sitte tulee ne maksutiedot...
itehän en siis oo tilannut sieltä mutta aika järjettömäksi kyllä näkisin jos ei tilisiirtomahdollisuutta olis
itehän en siis oo tilannut sieltä mutta aika järjettömäksi kyllä näkisin jos ei tilisiirtomahdollisuutta olis

Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Eli siis pitäs selvittää sähköpostilla niille, mitä tilaa? 

-
- Vip-käyttäjä
tai puhelimella.
onks olemas mitään ulkomaalaist netti kauppaa joka myy mankin osii ja sielt pystyis tilaaa posti ennakol tai jotenki sillee et maksetaan vasta kun pakettia noudetaan postista tai jostain ?? 

Eipä sellaista taida löytyä. Se on niin riskipeliä myyjälle, että lähes aina maksetaan etukäteen.
E: Tai siis itse en ole ainakaan sellaista löytänyt tai kuullut.
E: Tai siis itse en ole ainakaan sellaista löytänyt tai kuullut.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Jotkut saksalaiset suostuivat myymään noin vielä pari vuotta sitten, mutta ei enää, liikaa mulkkuja jotka jättivät tilauksensa lunastamatta. 

Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
katafori on kans yks mistä saa jonkunverran mankiin osia... http://www.katafori.fi/
Mankin kuvia -->
http://www.motot.net/galleria/64173
http://www.motot.net/galleria/64173
http://www.eastkey.cn/intro.htm Näyttää hyvältä valikoimalta.
Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4€/min + pvm
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
varsin mielenkiintoinen linkki
Noilla ois jopa varasto saksassa, ei tarttis pähkäillä tullien kanssa...

Noilla ois jopa varasto saksassa, ei tarttis pähkäillä tullien kanssa...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Kellään kokemusta tosta Monkeysparesta? Miten siellä hoidetaan noi tilaukset entä miten maksut? Sitten vielä että miten suuret/pienet on toimituskulut?
"Yksi tyhmä kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata."
Vastatkaahan nyt äkkiä te, ku olette OOR:ltä tilannut..
Mitä laitoitte tuohon country kohtaan, ku ite laitoin vaan Finland.
Koitin lähettää tilauksen menemään, mutta sanoo, että ei toimitusta maalleni tjsp. (No shipping method is setup for your country. Please contact us to see if we can make an alternative arrangement.)

Koitin lähettää tilauksen menemään, mutta sanoo, että ei toimitusta maalleni tjsp. (No shipping method is setup for your country. Please contact us to see if we can make an alternative arrangement.)