no eimikrobitti kirjoitti:ja ne ei käy vakio imukaulaa ?!?
Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kannattaa varmaa ostaa siihe sopiva systeemi. Ei maksa paljoa!
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Onko kellään kokemusta tosta wandamotorin 24mm kaasarista tästä siis
Ja onkos tuo pyöreellä vai soikeella kurkulla ? Kun ei tuosta tiedä vaikka lukekin mikuni
Ja onkos tuo pyöreellä vai soikeella kurkulla ? Kun ei tuosta tiedä vaikka lukekin mikuni
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Soikeekurkkunen
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kuis isoo pyöree kurkkusta se vastaa 
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Meneekö fuden kaasutin ja imukaula mankin kanteen?
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kyllä.
Gas, grass or ass. No one rides for free
-
Zapperslam
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
varmaanki jotai 20mm luokkaa...Skyttari kirjoitti:Kuis isoo pyöree kurkkusta se vastaa
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Mistä Keihin PWK:n suuttimia löytää ? Joka paikka on vaan Mikuni VM:n suuttimia täynnä, mutta tohon ei löydy mistään 
-
MoParmonster
- Viestit: 354
- Liittynyt: 11.07.2008 09:22
- Paikkakunta: Suomen Louisiana
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Flirtin`with Disaster
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Ehkä, ehkä ei. Tuolla 24moton suutinsarjassa lukee "Jet kit fits keihin 28mm, Mikuni VM24 and some other carburators". Ei sitten voi kertoa, että mihin Keihinin 28:aan noi sopii.
Mutmut, ite päättelisin, että Mikuni VM:n suuttimet sopii ?
-
pipsapossu
- Viestit: 125
- Liittynyt: 17.01.2009 00:05
- Paikkakunta: Somero
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Aitoon Mikuni VM24:seen menee ainakin Dellorto PHBG AS:n suuttimet, varma tieto koska oli kaverilta lainassa kyseinen kaasutin ja laitoin siihen 85 suuttimen joka oli PHBG:n, eli eli, sopiiko sitten tohon Keihiniinkin?Race_ kirjoitti:Ehkä, ehkä ei. Tuolla 24moton suutinsarjassa lukee "Jet kit fits keihin 28mm, Mikuni VM24 and some other carburators". Ei sitten voi kertoa, että mihin Keihinin 28:aan noi sopii.Mutmut, ite päättelisin, että Mikuni VM:n suuttimet sopii ?
72cc, reilusti avarrettu & 2mm laskettu vanhanmallinkansi, jäykemmät venttiilinjouset, tappiin syvennetyt venttiilin taskut, virinokka, 20mm Dellorto PHBG, vv-putki, ohitin ja väleillä 16/33. -> hyvin kiihtyi ja väänsi, mutta liian paljon laskettukansi, ja piti ajaa ihan liian suurella pakovenan välyksellä ettei venat ottanu mäntään, mutta kuitenki otti ja löi keinuvivun palasiksi. Eli ei huipuista tullu ikinä tietoo kun meni hermot, myin pois. Vakio manki, se paras manki!
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Mikunin VM24:ssa on orkkiksena ainakin noi HEX -mallin suuttimet, tiiä sitten onko niillä muuta merkitystä kuin se, että ne on helpompia vaihtaa sen pikavaihdon kautta...
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kaikissa mainituissa suuttimissa taitaa olla vähän eri jenkat, ne kyllä menee ristiin, mutta ei ne ihan sopivia ole ainakaan ensimmäisellä kerralla 
kekeistä ainakin PE ja PWK käyttää samoja suuttimia
Kierteitä voi vertailla storm-motorin verkkokaupasta, siellä näkyy ne.
e: kannattaa laittaa hakuun "suutin" niin löytyy paljon enemmän kuin tuosta linkistä...
kekeistä ainakin PE ja PWK käyttää samoja suuttimia
Kierteitä voi vertailla storm-motorin verkkokaupasta, siellä näkyy ne.
e: kannattaa laittaa hakuun "suutin" niin löytyy paljon enemmän kuin tuosta linkistä...
Viimeksi muokannut kurri, 09.11.2009 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Juu, kiitoksia kurrille ja kaikille muille auttaneille!
Näytti noi Dellortonkin suuttimet sopivan. Eka tossa PWK:ssa oli suuttimena 115 ja kiersi varmaan 5000. Ihan äsken kokeilin 80:llä ja on hiuka pieni (ei löytynyt isompaa). Huomenna ettimään kavereilta jotain ~90, jolla luulis saavan jo pelaamaan. koneena pikkasen piristetty 110
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Käykö Deni 17mm kaasariin pääsuuttimeks, mikunin tyhjäkäyntisuutin ?
Kuulostaa vähän hölmöltä mutta niin täällä lukee; http://www.servut.us/Bearz/kinroad/index.php/XT50PY
Kuulostaa vähän hölmöltä mutta niin täällä lukee; http://www.servut.us/Bearz/kinroad/index.php/XT50PY
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
monkeymaniassa luki että uudenmallin mankin saa helpommin toimimaa sha-kaasarilla kuin phbg:llä, onko näin? ite mietin 16mm sha:ta ja avarrettu kansi ja tehopönttö ja ohitin..
-94 PunaMusta joka jonnevuosina raiskattu.. Nyt taas kohti orkkista.. OSTAN PUNAISET ISKARIT
-82 Puolaatomaatti. Suttii ja paukkuu, MYY OSIA!
-82 Puolaatomaatti. Suttii ja paukkuu, MYY OSIA!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Sha on ihan tuurista kiinni sattuuko se pelaamaan, mieluummin joku kiinakopio tai vaikka wandamotorilta 16mm mikuni jos se hinnasta on kiinni.
Toki niitä kaikkia joutuu vähän säätämään, sha:ssa vaan ei ole säätökohteita niin on tyydyttävä vajaatoimisuuteen.
Toki niitä kaikkia joutuu vähän säätämään, sha:ssa vaan ei ole säätökohteita niin on tyydyttävä vajaatoimisuuteen.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Ite olen ihan samalla kannalla ja kokemusta löytyy myös samoista kaasareista.
Kyllä se on se maaginen Jing Ke, joka sopii ihan mihin koneeseen vaan 
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Samaa mieltä noitten muitten homppeleitten kanssa
Ei oo dellorto mikään helppo saada säätöihin.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Joo, ja phbg:n alumiinijousto-nylonholkkikiristys imukaulaan on ihan perseestä, vuotaa viimeistään kolmannen suuttimenvaihdon jälkeen ja sitten joutuu virittelemään jotain patentteja... 
Viimeksi muokannut kurri, 12.11.2009 01:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Nooh, itsellä 18mm phbg ja kyllä se nyt toimii, mutta säätö oli vaikeaa seosten kanssa ja tuon imuvuodon takia.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Pyöräyttää pari kiekkaa teippiä siihen imukaulaan liitoksen kohalle, niin ei vuoda.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
mites luulette saako 16mm dellorto phbg 4t hyvin säätöihin jollakin näistä suuttimista: 64,66,70,72,74 tai 80?? Muita virejä: uudenmallin avarrettukansi, ohitin, tehari ja 16/37