Sivu 35/62

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 10.05.2008 20:40
Kirjoittaja Risee
patentoin venttiilinvarrenkumin kiinnityskuppia ;) nyt luulis pysyvän paikallaan..

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 15.05.2008 19:24
Kirjoittaja Apes
Hitsasin koulussa vakioputken kunnolliseksi, laitoin sen paikalleen (tehari oli aiemmin), vaihdoin 16mm Dellorton vakio-Keihiniin ja otin ohittimen pois. Pitkästä aikaa mukavat vakioäänet :) Ja kyllä on laiskempi nyt, nelosvaihteen keulinta on erittäin vaikeaa :D
Välityksiä en vaihtanut, 16/38 pysyy, onpahan nyt pienempi kulutus. :P

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 15.05.2008 22:18
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
uutta putkee rupesin tossa väsämään. Hyvällä säkällä jo huommenna pääsee kokeileen (Y)

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 15.05.2008 22:54
Kirjoittaja Fantaaja
vaihdoin takakumin

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 16.05.2008 17:18
Kirjoittaja Kaasua!
Mieki vaihdoin tänää takakumin ku tuli noi osat englannista.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 18.05.2008 20:32
Kirjoittaja zemz
Kaasarin kanssa hiukan pelleilin ja heitin tarakan takaisin kiinaan :lol: tulevan kekeraudan tieltä.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 23.05.2008 16:06
Kirjoittaja Bati
Pesin mopon ja sen jälkeen vaidoin kanteen hieman tiivisteitä, kun öljyä vuosi.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 24.05.2008 15:19
Kirjoittaja JUR1
Purkasin osiin. Ensi viikolla olis tarkoitus käydä vähän maalailemaan yms.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 28.05.2008 23:26
Kirjoittaja Kaasua!
sorvasin, prässäsin, hitsasin uuden emäputken hopperin keulaan.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 31.05.2008 13:16
Kirjoittaja zemz
Kohta laittaamaan maalatut osat takaisin kiinni.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 31.05.2008 14:21
Kirjoittaja HPT
imukaulaa tässä tiistaista asti tehnyt. vielä pitäis leikata laipat muotoonsa, porata niiden reiät 15millisiksi ja hitsata osat kiinni.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 01.06.2008 20:11
Kirjoittaja Bati
Tarkistin venttiilien välykset, vaihdoin öljyt 10w-40 -> 20w-50

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 04.06.2008 15:12
Kirjoittaja Race_
Ostin hetki sitten 125cc myllyn toiseen manaan, mutta se ei ole vielä läheskään valmis, niin ajattelin testata sitä vähäsen tuossa toisessa mankissani.
Tänään sain kiinni. Kyllä vääntää ja kiihtyy, keulii ainakin mukavasti kaasusta joka vaihteella.. Ylemmillä kierroksilla alkaa paukkumaan, täytyy katsella vielä illemmalla sitä.. :roll:

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 05.06.2008 11:33
Kirjoittaja Kikles
Sovelsin Solifer Exportin penkin mankiin.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 05.06.2008 11:57
Kirjoittaja HPT
kuvaa?

tänään pitäis alottaa kannen avarrus ja kaverin imukaula tehdä loppuun asti...

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 05.06.2008 14:19
Kirjoittaja Kikles
HPT kirjoitti:kuvaa?

tänään pitäis alottaa kannen avarrus ja kaverin imukaula tehdä loppuun asti...
Otin sen jo pois koska oli paska istua.
Laitan myöhemmin kiinni uudestaan, sitten kun on saanut uuden päällisen ja sisustan.
Pesinkin sen äsken.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 05.06.2008 22:06
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
tein tossa ajankuluksi imukaulan 20mm PHBG varten ja maalasin ohjaustangon.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 05.06.2008 22:19
Kirjoittaja Risee
tein takahaarukan +8cm, palkkirungosta :) krominen

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 07.06.2008 14:31
Kirjoittaja tmpi
sain vihdoin etulätkän kopan auki. Kiinalaiset olivat viisaasti laittaneet sen niin että sitä ei saa kunnolla pois vaan runko on tiellä. Samalla pesin ja rasvasin ketjut ja etulätkän.
Onkos muuten oikein että kun sen etulätkän lukkolaipan (vai mikä nyt onkaan) kiristää niin silti lätkä on vähän väljä, heiluu tms mutta irti ei lähde mitenkään?

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 07.06.2008 21:15
Kirjoittaja zemz
Tässä nämä viimepäivät olen väsäillyt huggerlokaria mankiin ja ainakin omasta mielestä ihan hieno tulossa. Kiinnikkeet on tosin vielä hiukan keskeneräset...

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 07.06.2008 21:23
Kirjoittaja Risee
tmpi kirjoitti:sain vihdoin etulätkän kopan auki. Kiinalaiset olivat viisaasti laittaneet sen niin että sitä ei saa kunnolla pois vaan runko on tiellä. Samalla pesin ja rasvasin ketjut ja etulätkän.
Onkos muuten oikein että kun sen etulätkän lukkolaipan (vai mikä nyt onkaan) kiristää niin silti lätkä on vähän väljä, heiluu tms mutta irti ei lähde mitenkään?
mistä etulätkästä puhut? :shock:

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 07.06.2008 21:56
Kirjoittaja tmpi
Risee kirjoitti: mistä etulätkästä puhut? :shock:
Siis etumainen vetoratas.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 07.06.2008 23:21
Kirjoittaja lokitekki
oli kyllä hyvin selitetty :D
mut kyllä se heiluu vaikka on kiinni..

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 09.06.2008 14:45
Kirjoittaja JUR1
Hioin runkoa, poistin maalia osista yms. paskaa.

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Lähetetty: 10.06.2008 00:00
Kirjoittaja Velho
kaasari tuli putsattua.