Hommasin vanhoilla päivilläni syntymäpäivälahjaksi itselleni pari Hondaa. Molemmat yllä olevassa kuvassa. Tarkoituksena on laittaa tuo pienempi kuntoon. Aika näyttää tuunataanko vai pyritäänkö originaaliin asuun. Työtähän tuossa riittää. Hommasin nyt ensi alkuun takalokasuojan, satulan suojuksen, etujarruvivun ja - vaijerin sekä tulpan. Sen verran tuli jo laitettua että vaihdoin tuoreet bensat ja kokeilin käyntiin. Ei jaksanut käydä kuin vaivoin 5 sekuntia kerrallaan, kaasu pohjassa. Nyt vappuna ajattelin putsata kaasarin ja tankin sekä vaihtaa tulpan. Jospa sitten pääsisi kokeilemaan muiden osa-alueiden kuntoa. Mahtaakohan Helicoil irtokierteillä saada 12 mm öljyproppua tiiviiksi ? Millaisia näkemyksiä teillä konkareilla on tuon näköisestä pyörästä ja miten kannattaisi jatkaa ? Laittaa vimpan päälle originaaliksi vai käyttökunnostaa ?
Hannu
Siirretty projekteihin -Jns