Stunt Monkey

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
mika245
Viestit: 86
Liittynyt: 06.02.2010 10:20
Paikkakunta: Halikko

Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja mika245 »

Tuli tämä aihe vähän myöhässä tänne, mutta ei se mitään eli tollanen ois projektina :D
Ei oo mikään kauheen kaunis yksilö :mrgreen: , mutta parempi toivottavasti tästä tulossa!
Semmosta ajattelin että ''stunting'' tyyli eli ei mitään turhaa jne...

Värikartta ei ole tiedossa vielä joten ehdotuksia!!

Tekniikkaa (on /tulevaa):
- 72cc on ja pysyy
- 18mm kaasari
- 72 kansi tulee
- Umpio kaikkineen tulee
- Keula tulee koska nykyinen on kolaroitu
- Keskiöt
- Vanteet (ehkä)
Jne...

Ja sitten vielä tommosta pientä kuten penkinpäälinen, tanko, stefat ja tiivisteet...

Kommentteja ja ehdotuksia Kaivataan!!
Liitteet
monkey kuvat 025 mod12.jpg
monkey kuvat 025 mod12.jpg (69.07 KiB) Katsottu 2554 kertaa
monkey kuvat 024 mod12.jpg
monkey kuvat 024 mod12.jpg (60.77 KiB) Katsottu 2551 kertaa
monkey kuvat 023 mod12.jpg
monkey kuvat 023 mod12.jpg (82.91 KiB) Katsottu 2555 kertaa
Honda - The power of Dreams
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Täsä,onki paljon mun vanhoi mankin osia. :D Khyl siitä hyvä tulee! Vaikkakibn vähän kolaroitu onkin :D
mika245
Viestit: 86
Liittynyt: 06.02.2010 10:20
Paikkakunta: Halikko

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja mika245 »

Juuh :D Toivottavasti tulee jotain semmosta, että kehtaa edes katsoa :D
Honda - The power of Dreams
Kassµ
Viestit: 731
Liittynyt: 19.08.2010 22:12
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

Auu. On tainnu mopoa sattua. :(
Joo toivotaa et tulee hyvä, peukkuja. (Y)
mika245
Viestit: 86
Liittynyt: 06.02.2010 10:20
Paikkakunta: Halikko

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja mika245 »

Joo, otti vähän osumaa :? Kiitoksia vaan, toivottavasti tulee :D
Tänään kun pääsin koululle, kannentiiviste otti lopputilin ja jälleen jouduin kuskauttamaan mankin kotiin (N)
Honda - The power of Dreams
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Mut eihän se ollu vasta ku 4 kerta.? :lol: Ilmankos puristukset häviski tänäpä. :mrgreen:


(sori noi hymiöt,mut naurattaa piruste)
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Taitaa olla kansi kiero tai löysällä ku menee noita kannantiivisteitä?
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Eka kannentiiviste vasta menossa? :D Kansi on ehjä jne, ku käytetty noin vuosi sitten virtasen moottorissa huollossa. jne. Mutta tästähän menee muutenkin talven aikana kaikki uusiksi, kunhan tehdään täsä talvella miksunkaa toinen oorin tilaus niin tääki alkaa edistymään,ku tällä hetkellä on 140cc lifani mankin runko/muut osat hiekkapuhalluksessa. Kerron ihan siks vaan näitä juttuja miksun puolesta ku ei hän kauheesti jaksa päivitellä. :D (ainakaan ennen ku oli se paska n97)
Piispa
Viestit: 330
Liittynyt: 27.07.2010 13:13
Paikkakunta: Kruunupyy

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Piispa »

Miten sä tällä oot kolaroinu? :think:
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Poliisi/tapaturma topikki,itte kirjotin miksun puolesta tapaturma topikille,mutta miksu ite kirjotti tonne Poliisi topikkiin.
mika245
Viestit: 86
Liittynyt: 06.02.2010 10:20
Paikkakunta: Halikko

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja mika245 »

Noniin sain tänään mankin hyrräämään ja hyvin kulkeekin (Y) Lainasin pikkuveljen minimotosta vanhan mallin kannen ja toimii hyvin! :D
Honda - The power of Dreams
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Astar »

Se kun ottaa "turhat" rojut pois moposta niin tekeekö se siitä stunttimopon?
Ainakin mun käsityksen mukaan stunttimopossa pitäis olla käppäri,keulimisrauta, tai joku pieni roundbari, takatappei sun muuta pikku tingeltangelia.
Joku uus villitys et ku lyhentää takaloksuu ja ottaa töötin pois nii sit on stunttipyörä?
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Not, vaan on tulossa kew rauta (on jo siis,mutta se on pöydällä) ja käppärikin tähän on varmaan tulossa. Mutta se on khyll'ä ihme villitys kun jokatoisessa manki esittely topikin otsikoissa lukee stunt. :D
mika245
Viestit: 86
Liittynyt: 06.02.2010 10:20
Paikkakunta: Halikko

Re: Stunt Monkey

Viesti Kirjoittaja mika245 »

No laitoin vaan kun en nyt muuta keksinyt...
Juu eli keulimisrauta on, mutta täytyy vähän muokata vielä ja käppärikin tulee jne..
Tarkoitin siis sitä tolla ''ei mitään turhaa'' jutulla että ei mitään kromista osaa tai yybertuning osia, vähän vaikea selittää, mutta toivottavasti ymmärrätte :|
Honda - The power of Dreams
Vastaa Viestiin