Ei oo mikään kauheen kaunis yksilö
Semmosta ajattelin että ''stunting'' tyyli eli ei mitään turhaa jne...
Värikartta ei ole tiedossa vielä joten ehdotuksia!!
Tekniikkaa (on /tulevaa):
- 72cc on ja pysyy
- 18mm kaasari
- 72 kansi tulee
- Umpio kaikkineen tulee
- Keula tulee koska nykyinen on kolaroitu
- Keskiöt
- Vanteet (ehkä)
Jne...
Ja sitten vielä tommosta pientä kuten penkinpäälinen, tanko, stefat ja tiivisteet...
Kommentteja ja ehdotuksia Kaivataan!!