Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Olisko kellään kertoa mitään kokemuksia skyteam pbr:stä? Onko hyvä mopo, onko hyvä ajaa, hajoaako osat helposti? Onko kannattava hankinta?
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Ihan hyvä tuo on itselleni ollut, ajaakkin ihan mukava ja osat hajoaa kyllä jos kunnolla rääkkäät. Pidät hyvin niin myös pysyy hyvänä... Jos uutena ostat niin saa kyllä pistää aika paljon osiin että saa siistin näköisen. Jalkatapit ehkä omaan makuun vähän väärässä paikassa mutta mukava ajaa silti 
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Kannattaako ostaa manki? Aika pommin näköne, mutta kaikki toimii, paitti valot, ei se olis kyl kovin iso homma niit laittaa. Sit mukaan gianelli tehari ja 72cc sylkkä. On kilvis ja paperit. Siin on muute uudet kromi vanteet. Hinta alle 400e.
Mun mielestä olis ihan passeli ostos, ellei se sit ole vanhan mallin manki. Meinaan jos valot ei toimi, niin voi olla valopuola kakkapaskana. Eikä ole mikään helppo homma hommata uutta tilalle. Itellä meni 3 ja puoli vuotta, ennen kuin löysin toimivan, ja sopivan
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
No -82 vuosimallii se on. Mutta joku on vaihtanu koneen siihen ku siin on 4 vaihteine käsikytkimel. Puhu jotaki et, etu valost puuttuu polttimo ja takalamppuu ei ol kytketty.
kysy siltä myyjältä, et onko siinä kärkimagneettoa, eli onko vaihdettu vain lootan sisuskalut
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
Ja mitäs pahaa wanhan mallin mankeissa on?devil kirjoitti:Mun mielestä olis ihan passeli ostos, ellei se sit ole vanhan mallin manki...
Jump or die
Ei heru kaduilla rispektiä ku on puolari?
WRONG! Puolarilla herruu vähän muiltakin rispektiä, kuin vain niiltä -96 ja eteenpäin.Apes kirjoitti:Ei heru kaduilla rispektiä ku on puolari?
E: En tarkoita vuosimallilla mopoja.
Muuten mitä mieltä tälläsestä? Onko hintansa värti? Mitää muuta en tarvii ku puoleksi vuodeksi luotettavaa ajoa.. Kilometreinä ehkä 10tkm.
www.nettimoto.com/745305
www.nettimoto.com/745305
Miten niin vielä voit? Oon seurannu tota nii toi on olla aika kauan myynnissä, useita kuukausia..
Mutta ehkä kohta myyty..?lolletti kirjoitti:Miten niin vielä voit? Oon seurannu tota nii toi on olla aika kauan myynnissä, useita kuukausia..
Itse en tuota ostaisi. Minusta hinta aika korkea 600€
Tolla hinnalla lähtee paljon "paremmassaki" kunnossa olevia uudempia ja näyttävämpiä mankeja. Omaan silmään tuo näyttää jotenki että joka osa on hiukan eri vm moposta. Onhan tuossa kyllä kone varmasti hyvässä kunnossa ja silleen, mutta laita pari sataa euroa vaikka lisää ja käy hakemassa foxin manki 
Kuvia menopeleistä
No laita linkkiä parempiin mankeihin? Mitkä on porista 200km säteellä. Voisinhan mä sen käydä hakemassakin, mutta matka on niin helvatin pitkä. Saako muka parempia mankeja mitkä on kilvissä alle 600e?anapoolis kirjoitti:Itse en tuota ostaisi. Minusta hinta aika korkea 600€Tolla hinnalla lähtee paljon "paremmassaki" kunnossa olevia uudempia ja näyttävämpiä mankeja. Omaan silmään tuo näyttää jotenki että joka osa on hiukan eri vm moposta. Onhan tuossa kyllä kone varmasti hyvässä kunnossa ja silleen, mutta laita pari sataa euroa vaikka lisää ja käy hakemassa foxin manki
Parin minuutin etsimisen jälkeen näin tälläisen monkeyn. Näyttää olevan hyvässä kunnossa. Putki kyllä hiukan ruman, mutta tekstissä kerrotaan vakio-osien tulevan mukaan. Hintakaan ei tunnu kovalta. Autoikä kaverilla tulossa ja uskoisi tosta hinnasta tuon 50€ helposti tippuvan paikanpäällä pois. Ja matkakaan ei olisi paha n. 90 km.
Kuvia menopeleistä
Juu itekki katellu tota, löytyy suosikkilistalta..
Mielummin juuri ostat tuon. Uskon, että putken vaihdolla hyvillä kuvilla ja pienellä fixsauksella saat ainakin omat pois tuota myydessä ehkä enemmänki. Itse möin muutama vuosi sitten alkuperäisen monkeyn pois, eikä ollu kovin paljoa tuota monkeyta siistimpi (ainakin kuvissa), nii 1000€.
Kuvia menopeleistä
Juu itelläki oli sellanen rothmans juhlamalli, ajettu 4700km, sain 1200e. Vituttaa niin maan perusteellisesti kun sen menin myymään..
No nyt löyty taas yksi: www.nettimoto.com/756418
No nyt löyty taas yksi: www.nettimoto.com/756418
osta heti pois, jos 500e saat
, mut yritä silti tinkiä.
Juu täytyy käydä noutamassa, mutta nyt ei ole rahaa. Kaverin pitäisi tulla hakemaan pv ennen launtaita, niin sitten on rahoitus kunnossa.
JES! Manki meni katsastuksesta läpi ilman mitään moitteita <3
Tuo on muuten jännä ku itellä tulle rekisteröityä vaikka kuinkamonta puolikuntosta mankia tässä kolmen vuoden aikana mutta täällä lahessa ku pistän rekkarii ni ei tarvi käyttää katsastuksessa. Mikähän siisä on? On mulla ollu 125cc skyteami ja 90 cc skootteri ja 90cc mana kaikki rekkarissa eikä tarvinu katsastaa.
Onko muuten noista baotianin mankeista mihinkää? Ihan omien kokemuksie mukaan luotettava merkki mutta entä noi manat? Sellasta olisin nyt ostamassa ihan skihintaa.
Onko muuten noista baotianin mankeista mihinkää? Ihan omien kokemuksie mukaan luotettava merkki mutta entä noi manat? Sellasta olisin nyt ostamassa ihan skihintaa.
...ja jumala loi moottorin että pääsisi ihmisistä nopeammin eroon.
Baotian...... 
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Aika asiatonta. Sillon ku esimerkis suzuki tuli markkinoille suomee ni porukka suhtautu siihen samalla tavalla. Vaikka ieni firma onki ni mulla on ainaki hyviä kokemuksia. Omalla baotian skootterilla oli ajettu yli 40tkm ja vieläki kukku koneen puolesta. Hihnat vaan uusittu ja renkaat välissä.
...ja jumala loi moottorin että pääsisi ihmisistä nopeammin eroon.