Renkaat
Re: Renkaat
Joo kiva. Tuolta mopo-osastakin poistettu myynnistä ne valkosivu 8'' renkaat. Pitää lähtee kiertelee moottoripyöräliikkeitä ja kysellä jos sieltä voisivat tilata.
Laitat sille viestiä/soitat niin kyllä se hommaa niitä sulle jos vaan saa jostain ^^
Parit kerrat tullu haettua tuolta osaa, sellaistakin mitä ei netissä ole =)
Parit kerrat tullu haettua tuolta osaa, sellaistakin mitä ei netissä ole =)
500 viestiä silkkaa paskaa
aika karu profiili.
No nyt on tilattu 4,00 tuumaset noi savan renkaat, tulee nättiä
.
-
MoParmonster
Mistä halvalla eteen matala profiili 110-100/50-60/10 " rengas metzelerin 130/70/10" pariks. 
Onko missää saatavilla 10" valkosivu-renkaita? Ei varmaan mikään maalikaan renkaassa pysy?
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
Mun mielestä noita samanlaisia renkaita kun mulla on myös 10'' versioita. Skoottereihin varmaan tarkotettu, mutta meneehän ne mankiin.Tobezki kirjoitti:Onko missää saatavilla 10" valkosivu-renkaita? Ei varmaan mikään maalikaan renkaassa pysy?
Googlella sain tollasia http://scooter-center.com/catalog/defau ... 5f6657e441
Ite ihastuin michelin s1 kumeihin, kun niisä on pirun iso michelin teksti ja sen ku vetäsee valkoseksi niin

Muotoutuu hyvin leveelle vanteelle.

Muotoutuu hyvin leveelle vanteelle.
meneekö tuo 4.00/8 suoraa mankin vakio vanteelle?
Ei olis hienompaa kun joku vanha alkuperäinen pikkutankki ja valkosivurenkaat.Tobezki kirjoitti:Onko missää saatavilla 10" valkosivu-renkaita? Ei varmaan mikään maalikaan renkaassa pysy?
Kyljojjo kirjoitti:meneekö tuo 4.00/8 suoraa mankin vakio vanteelle?
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
ukkoperkele
- Viesti:
Käy... Ja yleensä ne on 3,50-4,00/8"
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Pakko sanoo tähän väliin, et hopperissa ku oli 110/80-10 kumi takana ja 3.50" sisäkumi, niin puhkesi jatkuvasti. Sit vaihdoin isomman sisäkumin ni ei enää puhjennut. Joten voi jotain kyllä merkittää, mut en kasituumasista tiedä.
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
-
Zapperslam
sisäkumeissa lukee aina 3.50/4.00. Tai jos ei mee 4 tuumalle nii sitte lukee vaan 3.50.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Mistä 110-100/70-50/10" renkaita? Saako motorpowerilta? 
Mites kun meinasin tilata kesäks 4.00/8'' heidenaut, niin ottaako mihikää taka- tai etuhaarukkaa kii? ja onko parempi esim. keulii tai erilainen ajaa?!
Jos jollain on kokemusta!! 
"säästä luontoa aja takapyörällä"
-
ukkoperkele
- Viesti:
Ei ainaka ajoon vaikuta mitenkään. tohon kiinni ottoon en osaa sanoa ku on eri keula ja takahaarukka 
Gas, grass or ass. No one rides for free
Mun mielestä heidenauteilla on paras keulia, mitä nyt oon kokeillu eri renkaita. Ei se eessä otakii mihinkään, mutta takana pitää olla rengas aivan takana ettei ota haarukkaan kiinni. Kyl ite ainaki huomasin ajossa ku oli eka nappulakumit ja ajo asfaltilla niin vähä pompotti, mutta heidenauteilla ei.
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
Ohan niillä nyt ihan erilainen ajaa.Heudenauilla ottaa joka mutkassa jalkatappi maahan eikä mitään huolta että pito loppuis.
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
onko sulla 3.5 vai 4.0 takana?? ja jos on 4 niin ottaako 3.5 kiinni??jls kirjoitti:Mun mielestä heidenauteilla on paras keulia, mitä nyt oon kokeillu eri renkaita. Ei se eessä otakii mihinkään, mutta takana pitää olla rengas aivan takana ettei ota haarukkaan kiinni. Kyl ite ainaki huomasin ajossa ku oli eka nappulakumit ja ajo asfaltilla niin vähä pompotti, mutta heidenauteilla ei.
"säästä luontoa aja takapyörällä"
4.0" tekee ilmeisesti vähän tiukkaa, mutta mahtuu. 3,5"heidenau mahtuu siinä missä muutkin 3,5" renkaat, ei ongelmia. 
Siihen loppui kiire kun mä Mersun hommasin!