Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Täähän riippuvainen siitä jo, että onko avain asteikolla, vai ilman. Näissä, mitkä ovat ilman, ovat kalliimpia ja tarkempia. Siinä tulee mukana semmoinen pieni lappu, missä on kerrottu momentteja. Mutta silti on suositeltavaa vielä kokeilla momentti käsipelillä.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Vaihdoin mankiin 72cc pytyn... Kun käynnistän mopon niin kuuluu nakutusta... Venttiilit olen säätänyt oikein... Eli mistä siis voisi johtua?
Katoppa ajotukset,kokeile vaikka siirtää piikillä ja koita säätää kaasaria.Kholos kirjoitti:Vaihdoin mankiin 72cc pytyn... Kun käynnistän mopon niin kuuluu nakutusta... Venttiilit olen säätänyt oikein... Eli mistä siis voisi johtua?
Venttiilit voi myös osua mäntään.
Vaikka kaikki olis säädetty nappiin, niin 72cc:n kans vaan joutuu joskus isontamaan venttiilin taskuja tai laittamaan alativareita, että ei nappaa kiinni.
Missä järjestyksessä ootte laittanu venat kiinni? Eli meinaan kun ei mee vituillakaan ne 2 holkkia, jotka pitää venttiileitä kiinni (mitkä nyt olivatkaan nimeltään?).
Kiilat. Ei niitä saa ku yhessä järjestyksessä kiinni
Teet semmosen venttiilipuristimen, lenkkiavaimella se on vaikeeta varsinkin yksin.
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
Juu on sellanen puristin.. Ja meni ne sinne.
Aukasin tuossa jokunen aika sitten mankista yläkerran, ja se odottelee yhä siellä pöydällä tiivistesarjaa. Onko minulla ollut väärin asennettu tuo nokkarattaan prikka kun minä sen aukaisin niin se oli siinä nokkarattaan näkyvällä sivulla? Ei siellä takana niin kuin tuossa Jonken ohjeessa sanotaan: "Varo ettei niiden alla oleva "laatta" tipu koneen sisään". Mopo vuosimallia -90 eli välimalli ja minun aikanani ei ole konetta aukaistu, eli entisen omistajan tekosia.
"Nelitahtikone vääntää ku hirvi paskalla"
Honda Monkey -90 Original
Se laattaa pitäs olla siinä nokkarattaan päällä. Eli näkee se laatan kun avaa posken. Eli ihan oikein sulla on. Teksti hämää..
Tosin itse en koskaan jaksa sitä laattaa sinne laittaa
Tosin itse en koskaan jaksa sitä laattaa sinne laittaa
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Juu, liekö ollut Jonkella väärin se, katoin tuosta räjäytyskuvasta niin näyttäis että se kuuluu sittenkin siihen päälle. 
E: Perskeles, kun kattoo tarkemmin tuota Jonken kuvaa nii on se siinäkin siinä päällä.
E: Perskeles, kun kattoo tarkemmin tuota Jonken kuvaa nii on se siinäkin siinä päällä.
Eikä sitä laattaa edes pysty laittamaan sen rattaan taakse 
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Nii juu, sitähän minäkin.
Kiitos ja anteeksi.
Kiitos ja anteeksi.
pitäskö venttiileiden olla missä asennossa, kun kansi asennetaan takaisin mopoon? muistelisin että venttiileiden pitäs olla kiinni? vai?
ja mites ne männänrenkaat tuli? 
Ihan sama miten ne venat on siellä kuhan et sotke imu ja pako venttiileitä 
E: Kiinni vai auki? juq ei tajua
E: Kiinni vai auki? juq ei tajua
Viimeksi muokannut juQ, 27.05.2009 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
ai hä?
siis tarkotin että pitääks venojen olla kiinni vai auki vai miten ku eiks niiden asento vaikuta myös ajotukseen? vai? 
Kiiinni tietysti.haraa kirjoitti:ai hä?siis tarkotin että pitääks venojen olla kiinni vai auki vai miten ku eiks niiden asento vaikuta myös ajotukseen? vai?
Sillä ei oo väliä kunhan ne ei osu mäntään kun hakee ajotusta
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
täältä varmaa vois kysyy sit, että kun mulla ei meinaa mennä riittää tuo nokkaketju sinne nokalle asti... jää vaikka miten pyörittelin ni jonku 0,5cm vajaaks? ja laitan sen silleen et laitan rattaan siihe ketjuu ja sit työnnän kannen päälle ja koitan vetää ratasta paikoilleen... meneekö se noin?
"säästä luontoa aja takapyörällä"
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Tollee oon sen itekki laittanu. Se kiristysjousi sielä luultavasti vaan vastustaa...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Jep, jousi pois ja ketju paikoillee --> jousi takasi.
Itellä ainakin näin onnistui.
Itellä ainakin näin onnistui.
500 viestiä silkkaa paskaa
joo menihän se... mutta sitten tällänen... että ajelin jonku 100-200 metrii mankilla ja käytin ehk 5min ni lämpes iha tulikuumaks, että ku kuuluuko lämmetä paljon tuliterällä männällä?
ja sitte et mites ton sisään ajon kanssa? voiko ajaa 16mm lortolla? ja kui kauan?
ja sitte et mites ton sisään ajon kanssa? voiko ajaa 16mm lortolla? ja kui kauan?
Eipä kai sillä kaasarilla niin väliä, mutta ite ainakin laittaisin rajotetuksi.
Niin ei kiekat käy ihan taivaissa.
Niin ei kiekat käy ihan taivaissa.
500 viestiä silkkaa paskaa
kuis paljo tollast uuta mäntää kandeis ajaa sisää 16mm lortol??
Mä ajelin uutta 72cc settiä jonku 350km.Muistat vaan lämmittää hyvin ja ajelet jonku 100-150 km 80% kaasulla nii hyvin menee.toGeee kirjoitti:kuis paljo tollast uuta mäntää kandeis ajaa sisää 16mm lortol??