Renkaat
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Re: Renkaat
hmm... jos laittas eteen 50 sarjalaisen 12"...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Omasta mielestä kyllä aika helvetin ruma noin matala rengas.
Monta baria ootte laittanu heidenauheihin ilmaa?
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
-
kurri
Taakse ehkä 1,8 mutta eteen riittää vähempikin, liika paine vaan huonontaa pitoa. Kokeile mikä tuntuu hyvältä.
Ja tietysti ajaessa renkaat lämpiää vähän joten painekin nousee hieman...
Ja tietysti ajaessa renkaat lämpiää vähän joten painekin nousee hieman...
Toinen tykkää matalasta renkaasta, toinen korotetusta Monkeystä..Ramo kirjoitti:Omasta mielestä kyllä aika helvetin ruma noin matala rengas.
Aika monissa uusissa prätkissä on matalia renkaita, ajettavuuden takia. Vähemmän kumia, niin meno tukevoituu, ja rengas on helpompi saada pyöreäksi. Erittäin harvoin prätkiä kuitenkaan korotaan, koska se vain huonontaa ajettavuutta. Painopiste nousee, joka ei ole oikeastaan missään mielessä hyvä juttu.
http://www.4cr.de/fin/products/7/339/ tuolla voisit yrittääjojjo kirjoitti:mites onnistuu toi renkaan maalaus ku ostin äske saksasta tollasen renkaan muuten hyvä mutta siinä on valkoiset sivut ni onnistuisko millä maalilla maalattua mustaksi? käykö tavan matta spray?
on tosi hyviä nuo duron renkaat verrattuna mitrocciin 
jos tilaisin noi heidenaut moposopilta nii kummat käy paremmin vakio manaa 8*3.50 vai 8*4.00 vai onko mitään väliä? 
Oh Sh*t, its working
Eteen 3.50 ja taakse 4.00 !
Mulla on edessä 3.5 ja takana 4.0, ja sopii orkkisluukkiin varsin hyvin. Ei ole pistänyt omaan silmään eikä kenenkään muunkaan silmään.
Honda Monkey -98
Mielestäni ulkonäön ja ainakin ajettavuuden kannalta on parempi, jos edessä ja takana on saman kokoiset renkaat. 3.50" on ihan hyvä koko eteen ja taakse.
Ootkos koskaan kokeillu erikokoisilla renkailla ajamista? Vai mistä tiedät että samankokoiset renkaat on ajettavuudeltaan parempi? Fysiikallisesti en asiasta mitään tiedä, mutta onhan niissä prätkissäkin erikokoisia renkaita eessä ja takana. En mitenkään vihamielisesti vänkää asiasta. Ulkonäkö taas on ihan jokaisen oma mielipide, ei siinä mitään. 
Honda Monkey -98
Tunnustan, etten ole. Paitsi tietysti prätkällä. Prätkissä luotan siihen, että se on suunniteltu toimimaan eri kokoisilla renkailla. Ja alkuperäiseen suunnitteluun ne kai perustelee viranomaiset senkin, että miksi alkuperäistä rengaskokoa ei saa vapaasti muuttaa.
Mulla kun on noi erikokoset renkaat mankissa niin ei ajettavuuteen vaikuttanut ollenkaan, ainoastaan helpotti pikku metsäpätkällä ajoa.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Joku saattaa haluta korottaa myös perää, joka varmasti huonontaa ajettavuutta. Mutta koska haluaa sen olevan hyvä juttu, niin sittenhän se on hyvä juttu.
On totta, että puoli tuumaa renkaan koossa ei vielä välttämättä huononna, taikka paranna ajettavuutta, joten saa sitä pientä kokoeroa olla renkaissa monkeyssä, jos niin tahtoo.
On totta, että puoli tuumaa renkaan koossa ei vielä välttämättä huononna, taikka paranna ajettavuutta, joten saa sitä pientä kokoeroa olla renkaissa monkeyssä, jos niin tahtoo.
Saako noita Heidenau katurenkaita muualta kun moposopista??
Honda monkey - it´s a legend
MopoSportilta taitaa muistaakseni nykyään myös saada 
E: "Muutamia varastossa"
E: "Muutamia varastossa"
Viimeksi muokannut Pozoy, 23.07.2009 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jincheng on Manki, muttei välttämättä Monkey.
http://www.motot.net/galleria/82462
http://www.motot.net/galleria/82462
-
kurri
ja mynetmoto ja rengas-online...
-
ukkoperkele
- Viesti: