Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Kurri osti kylmätuopi! Hitto ku olis itelki ees muutama euro ylimäärästä pistää mopoon, ni voiskin jotain heräteostoksen poikasta tehäkkin...
Mm. vois hommaa neljännen usd keula, tai jarruja, niitä ei oo koskaan liikaa. Myös kiinnostas tommone vissiinki muovinen kromi loksu ja carbon look Samurain lokari ostaa.
E: Höh olin ihan varma, kun tuolla oli tuo Asiakkaat jotka ovat ostaneet tämän tuotteen ovat ostaneet myös seuraavia no lähtikö nokkarattaita sitte? Btw noita kylmätuoppeja on vissiin menny ihan kivasti myyntiin, tiedä sitten miten hyviä ovat. Kuulemma ei mitään ihmeellisempiä.
Kyllä melkeen pistäsin pääni pantiks, että tuo putki on Samurai hiilarista, niinku osa noista B-osista, kuten katteet, jarrut ja keula+vanne. Vaikka tosiaan sellä nyt hirveemmin väliä ole.
Olikohan muuten ryöstöä, kun myin tommosen vanteen ilman jarrulevyy 40e.
niinno, ei toi välttämättä krossista ole, voi olla mönkkäristäkin, mutta mankin kiinnitykseltä tuo laippa näyttäis.
http://www.wandamotor.fi/index.php?cPath=220
(mä laitan nyt linkin tonne kun sitten wandamotor näkee analyticsistä että monkeyt.netistä on linkitetty tänne, jos vaan joku sattuu tästä menemään )
Kattelin itekki aamulla, että osa noista tuotteista on jo lähtenyt pois. Mitenköhän on, ehtiköhän moni tilaamaan samaa tuotetta, vaikka oli jo myyty, ennenku ehittiin ottaa pois loppuunmyynnin takia? No, nopein vie, hitaille kai sitte ilmotetaan jollain tavalla tai irrotetaan osia lisää.
Kertokaas joku taitavempi mulle, ku kysyin tuolt monkey spares ista noit osien hintoja meilil ni ku se vastas tuollee nii mitä meina?
1 vastaus
hi were are you for sending please
2 vastaus
when you have money email as prices change with every container we have in
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
1. Kaiketi on, että missä asut, jotenki outo sanajärjestys jne.
2. Kerro sähköpostilla koska on rahaa, koska joka kontissa olevien tavaroitten hinta muuttuu aina.
Edit: En löydä, sun pitää vaan kattella sieltä niiden omilta sivuilta ja kysellä jotain noin hintoja tai vastaavia, jos kerran ne hinnat vaihtuu joka kontissa.
Takuukorjauksen yhteydessä vaihtomoottorin alta ylimääräiseksi jäänyt käytetty/viallinen moottori. Todennäköisesti erittäin vähän ajettu. Myydään kunnostettavaksi. Apulaitteet kuvan mukaisesti sisältyy hintaan.
Tommosia koneita nyt tullu WandallaB-osina myyntiin. Myös yksi(?) Loncinin kone 50e.
E: Kaikki joilla on ylimäärästä ca$hiä, kannattaa varmaan kattella usein noit sivui. Voi oikeesti löytää jotain hyödyllistä. Tai mikä estää ostaa halval ja pistää vähän kalliimmal motot.nettiin tai nettivaraosaan myyntii. Tai tänne.
Onhan niitä ollu jo jonkun aikaa siellä myynnissä... Varmaan kesän aikana tullu.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
wandamotor ilmottaa toimipaikakseen rovaniemen, varaosavaraston paikaks nivalan (savenmaa), mutta mun pakettini eka kirjaus on jyväskylästä
Lukee että monipakettilähetys, ei voi moittia jos kuuden euron posteilla tulee monta pakettia...
Moped garagelta tilailin purkuosista varaosiksi moottorin mankiin. Kaikki mitä irti lähteny siltä puolelta miltä koneesta ei ollut otettu kuvia oli otettu pois. Sähkötkin oli itevedettyjä piuhoja
E: Ja magneeton puolelle oli koneesta valunut pohjalle jääneet oljyt, taitaa vuotaa jostain
Viimeksi muokannut Hondapower, 09.09.2009 15:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ootkos yhteyttä ottanu, näkykö kuvassa yhtään, että olis voinu olla irrotettu osia tai mainittiinko tekstissä mitään?
Eihän tuo mukavaa ole, jos tollee käy.
Muista myös pistää noottia tonne Info-pisteen luotettavat kauppakumppanit ketjuun. No sentään varaosa koneeks tilasit.
Mä kävin hakeen paketin, mutta putkee ei tullu vielä ainakaan.
Jarru minkä tilasin on näköjään mönkkärin takajarru, pitkä letku, vasen kahva ja seisontajarrulla
Hondapower kirjoitti:Moped garagelta tilailin purkuosista varaosiksi moottorin mankiin. Kaikki mitä irti lähteny siltä puolelta miltä koneesta ei ollut otettu kuvia oli otettu pois. Sähkötkin oli itevedettyjä piuhoja
E: Ja magneeton puolelle oli koneesta valunut pohjalle jääneet oljyt, taitaa vuotaa jostain
En kehunut koneen toimintaa millään tavalla, myin sen varaosakoneena. Staattorin liittimen tilalle oli laitettu tavalliset suojatut abikot, eli ei sen kummemmin itse vedettyjä piuhoja ollut.
Ja sähköistä sanoin, etten tiedä toimiiko, että ei niiden puolelta kauheasti voi olla sanomista.
Aina kannattaa ottaa yhteyttä, jotta saadaan yhdessä asiat hoidettua kuntoon. Meille tärkeetä on asiakastyytyväisyys ja hyvä palvelu. Siksi asiat halutaan hoitaa kuntoon.
Jäsen 412. Mankien kanssa touhuamista vuodesta 2002.
Noh, eiköhän tuo tarpeeksi hyvässä kunnossa ole että siitä jotain koottua saadaan. Suurimmaksi osaksi jäi häiritsemään magneeton vauhtipyörän puuttuminen
kurri kirjoitti:wandamotor ilmottaa toimipaikakseen rovaniemen, varaosavaraston paikaks nivalan (savenmaa), mutta mun pakettini eka kirjaus on jyväskylästä
Lukee että monipakettilähetys, ei voi moittia jos kuuden euron posteilla tulee monta pakettia...
Sama juttu, jyväskylästä?
Paketointi niil o kyl perseestä niinku koscheck sano, pitäs vissii antaa palautetta.
Jep niin on toi wandamotorin paketointi kyllä aika huonoa kun laittavat osat vaan laatikkoon eikä mitään pehmusteita. Ite kun tilasin tuolta wandalta ton CNC öljytikun, lukee että sopii honda-type koneisiin. Tikku olikin sitte tarkotettu secondaru cluth koneisiin esim lifaniin ja muutenkin sen työstöjälki oli aivan perseestä ja tikku oli ihan kiero ja jokakohta vähän vinossa. Samalla tilasin kampuran sieltä niin oli vauhtipyörän puoleinen kierreosa vinossa. Että tuolta tulee joskus vähän mitä sattuu ja aikamoista sekundaa voi olla. Mitä Nyt ite oon tuolta kaksi kertaa tilannut niin lähetykset on kyllä tullut nopeasti, 2 päivässä ja palautus onnistu kans nopeasti, että on siitä jotain hyvää sanottavaakin.
Hondapower kirjoitti:Noh, eiköhän tuo tarpeeksi hyvässä kunnossa ole että siitä jotain koottua saadaan. Suurimmaksi osaksi jäi häiritsemään magneeton vauhtipyörän puuttuminen
Jees, kyllä sen siitä kuvasta huomasi puuttuvan, muttei aina niitä kuvia tule niin tarkkaa katsottua ostajan kannalta.
Mutta kiitän sua nopeasta kaupankäynnistä ja nopeasta noudosta, laitoin + tuonne kauppa puolelle
Jäsen 412. Mankien kanssa touhuamista vuodesta 2002.
Paketointi niil o kyl perseestä niinku koscheck sano, pitäs vissii antaa palautetta.
Ainakin itelläni oli ihan hyvin pakattu tuo paketti minkä sieltä silloin tilasin, tosin kyllä nestekytkin jonka sieltä tilasin ei toiminut mitenkään mutta tuo palautus onnistui aika nopeasti,ja nyt odottaa ihan tuli terä kytkin tossa hyllyssä
Mulle jäi kans wandalta vähän paskanmaku.. Osat oli pakattu mitensattuu, kesti yli viikko ennekun laittoivat edes postiin, tilasin punasen öljytikun, laittovat sinisen, joka ei edes sopinut hondaan yms yms
Kertokaapas mulle joku paikka nyt mistä saa noita 10" 8 reikäsiä vanteita. Halvemmalla ku esim monkeybiker,motorpower... Ku pitäis ne vissiin jostai muualta tilata ku tuolta ooracingilta ku niillä menee vielä 6-8 viikkoo ku ne saa niitä