Yellow & white Monkey (Picture)
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (jotain turhaa.)
Ihan hyvältä vaikuttaa, tilaa ihmeessä Heidenaut, kun vielä rahaa on.
Valkonen on aika arka väri mutta ihan hyvältä vaikuttaa. 
onko tää maalattu kilikalil vai ruiskulla?
Nätti tulee
Nätti tulee
thanks!
Kilikalilla,Motipin auto maalii...
Suosittelen motipin maalei,jo kolmas kerta kun maalaan mankini motipilla.! sinisel,kultasel,nyt vihreel,ja hyvin on maalit kiinni pysynyt.
Kilikalilla,Motipin auto maalii...
Suosittelen motipin maalei,jo kolmas kerta kun maalaan mankini motipilla.! sinisel,kultasel,nyt vihreel,ja hyvin on maalit kiinni pysynyt.
Noniin uusi kansi tuli,eli DAX:in.
Ostin tuon kannen grimnilt hyva kauppa,suosittelen arskaa.
kuvia: Tuli muutes aika komeesti tuo paketti,joululahjapaperissa.

Nyt meen motonettiin sielt kanteen haen hopeeta,vihreet. ja sitten kaikkee muuta esim: pohjamaalei,öljyt,jotain muuta saa ehdottaa et mita sielt hakis?
Ostin tuon kannen grimnilt hyva kauppa,suosittelen arskaa.
kuvia: Tuli muutes aika komeesti tuo paketti,joululahjapaperissa.

Nyt meen motonettiin sielt kanteen haen hopeeta,vihreet. ja sitten kaikkee muuta esim: pohjamaalei,öljyt,jotain muuta saa ehdottaa et mita sielt hakis?
Kannattaapi ostaa myös teräspunosletkua ite oisin kans ostanu jos oisin muistanu 
Monkeyt.net vanki numero 1005
No mie kahtelin niit kaupassa mut ei oikeen jaksanut ostaa! Joskus sit. 
Sulla on komea manki tulossa ja projektikin hyvällä mallilla. Itekki oon joululoman aikana maalaillut motonetin motip-maaleilla ja ihan hyviä on. Ja maksaahan ne. 
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Juu,thanks. näillä näkymillä on kaverilta tulossa 2 levynen kytkin (jäykät kytkin jouset),270% parempi pumppu siihen mukaan.
Sitten ostan kaverilta kinkki mankista koneen huvikseni,teen siit hieman piristetyn! jos tulee ratsia aikoja niin voi toisen koneen laittaa kiinne poliisien varalta.
Oisko jollakin ehdottaa et miten mie laitan valon tohon eteen,et näkis pimeelläkin ajaa? Laittaisko sen tohon numerokilpeen? vai johonkin lokarin viereen? Mun mielest ois siistimpi lokarin vieres,koska ei joutuis "pilais" sit numerkilpee...? Ehdotuksia otetaan vastaan,kuviakin tulee jossain vaiheessa!
Sitten ostan kaverilta kinkki mankista koneen huvikseni,teen siit hieman piristetyn! jos tulee ratsia aikoja niin voi toisen koneen laittaa kiinne poliisien varalta.
Oisko jollakin ehdottaa et miten mie laitan valon tohon eteen,et näkis pimeelläkin ajaa? Laittaisko sen tohon numerokilpeen? vai johonkin lokarin viereen? Mun mielest ois siistimpi lokarin vieres,koska ei joutuis "pilais" sit numerkilpee...? Ehdotuksia otetaan vastaan,kuviakin tulee jossain vaiheessa!
Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (Kiillottelua.)
laita valo numerokilven alle, jos laitat lokarin ylös nii, si lokarin alle. muistelisin et joku olis joskus sanonu et imu kanavaa ei saa kiillottaa ku se häirittee jotenkin virtauksia, en tiä sitten että pitääkö paikkansa 
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Minkäs kokoset venat on muuten tässä daxin kannes 
Venttiilit ovat Daxissa 25mm ja 22mm. 
Valo mieluummin lokarin viereen kuin numerokilpee. Tuo Näksän mainitsema lokarin alle laitto vois näyttää aika mielenkiintoselt ja kokeilemisen arvoselta ehdotukselta.
Valo mieluummin lokarin viereen kuin numerokilpee. Tuo Näksän mainitsema lokarin alle laitto vois näyttää aika mielenkiintoselt ja kokeilemisen arvoselta ehdotukselta.
Juuh,niin joku ois khyl mullekin joskus sanonut ettei kannata laittaa aivan peili kirkkaaks vaan hieman rouheeks. Mut jos aletaan esim vertailu kuvana miettimaan kaverin mankia... um kannella sai _varmaan_ wiibonkin mankin nopeudes enkat 50cc:lla rikki ja siks vertailen koska siin oli kanssa vedetty aivan sileeks imu kanava! ja siin oli 15mm sha kaasarikin (paska).
Kokeilen viel sit kun saan kasaan et vois laittaa sinne numerokilven alle.
Kokeilen viel sit kun saan kasaan et vois laittaa sinne numerokilven alle.
kokeile laittaa se sillein että laitat lokarin ylös ja laitat valon numero kilven ja lokarin väliin ja teet siihen numero kilpeen semmosen "kolon" sille valolle, jos nyt ymmärsit mitään tosta 
Juuh,kahtotaan mimmottiin teen.
Se on helmikuun kymmenes mopokortin aika niin silloiseks jos ois valamiina manki. 
http://www.aijaa.com/v.php?i=5552820.jpg
dodiin ostin sitten kaverilta: 2 levysen kytkimen,eloksoitua palikkaa,jonkun alkukayran,vaimentimen (minicrossin "teharista" otettu. Maksaa kaupassa 80e.) Jotain kuvaa otin,huono kuvan laatu,koska otin puhelimella.
niin,ja meneeks tuo daxin 47mm kupu mäntä mun mankiin? vai joutuuko korottaa pyttyy.
?
dodiin ostin sitten kaverilta: 2 levysen kytkimen,eloksoitua palikkaa,jonkun alkukayran,vaimentimen (minicrossin "teharista" otettu. Maksaa kaupassa 80e.) Jotain kuvaa otin,huono kuvan laatu,koska otin puhelimella.
niin,ja meneeks tuo daxin 47mm kupu mäntä mun mankiin? vai joutuuko korottaa pyttyy.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Menee jos sorvaa vähän, korottaa pyttyä (pari tiivistettä) tai hommaa 70cc kannen.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Grimnir sanos et sil on um kansi ja sil on daxin 47mm kupu mäntä ja sitten 4 alatiivistet,ja toimii. mut sitten sanos ettei mun daxin kanteen tarttis 4 kpl laittaa tiivisteit. Mutta ajattelin vaan.
Mut sil on 3,5mm kuvulla oleva moposopin mäntä vissiin eri...
vois joku linkittaa mulle jonkun paikan mis ois kupu mäntä 47mm sylinterille.
Mut sil on 3,5mm kuvulla oleva moposopin mäntä vissiin eri...
vois joku linkittaa mulle jonkun paikan mis ois kupu mäntä 47mm sylinterille.
Oorla näkys ainakin olevan tosin aika isolla kuvulla
Tuossa vielä linkki
Tuo on vm kannelle..
täsä daxii

täsä daxii

-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Joo ja kiina 70cc sekä daxin tarvikemäntänä myyty on tämmönen.
(emt. mistä näitä on tarvikkeena saanu, ostin pipsapossulta kokeiltuna, ja laatikossa lukee dax)
Tää on kai ns. 12v 70cc mäntä.

Noita löytyy esim. motorpowerin kitistä.
Näyttää aika paljon laiskemmalta kun tuo edellinen vai mitä?
(emt. mistä näitä on tarvikkeena saanu, ostin pipsapossulta kokeiltuna, ja laatikossa lukee dax)
Tää on kai ns. 12v 70cc mäntä.
Noita löytyy esim. motorpowerin kitistä.
Näyttää aika paljon laiskemmalta kun tuo edellinen vai mitä?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Vaikee sanoo. Eli saako suomesta mistaan sillasta daxin kantta joka menis tuohon mun? kun sorvia en omista. :s
Jos ton mukaan ois saanut,niin sori kun en oikeen alyy
tos ei tunnu olevan kupuu kamalasti?
Jos ton mukaan ois saanut,niin sori kun en oikeen alyy
tos ei tunnu olevan kupuu kamalasti?
Mä ostin sieltä moposopilta daxin tarvikemännän, 3.5mm kuvulla oleva. 30e
Enään ei vaan löydy listoilta sitä
Enään ei vaan löydy listoilta sitä
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.