Kysymys kuuluu: Kuinka ja miten ruisku olisi hyvä puhdistaa?
E: Ty!
ite ainakin ostin vaa punasta spray maalia. tuo on samaa väriä ku se hondan punanen. eli ihan perus punasta.NosSami kirjoitti:Mikä punainen spray maalin sävy ois lähimpänä sitä hondan punaista?
Mun bmx regas kestää 8barsammppa123 kirjoitti:petsku kirjoitti: Siin luki et 6,5 bar.
Hurjat paineet on
Ja mites tää liittyy maaliruiskuihin?VaLjUs kirjoitti:Mun bmx regas kestää 8bar
Reps.JuPeYli kirjoitti:Ja mites tää liittyy maaliruiskuihin?VaLjUs kirjoitti:Mun bmx regas kestää 8bar
Täytyy ruveta miettimään, jos pelkkä spray lähtis oli helkkarin hyvä koska se olis sitten vain puunaamista sun muuta kun pitäs orkkis kuosi pistää eikä rahaa eikä oikean sävyisiä maaleja tuskin löydy =) lisää ehdotuksia!sammppa123 kirjoitti:Mulla kävi mastonin stripper-merkkisellä maalinpoistoaineen kanssa niin että kun yritin ottaa kaikkia maaleja pois niin se tepsi vain spräy maaliin eikä alkuperäiseenpaitsi ihan vähän.
Muuten ihan kelvotonta mutta sun tapaukssessas saattais toimia? Mutta tietystihän siinä on riski että lähtee myös tehdasmaalit ja joudut kuitenkin maalaamaan/maalauttamaan uusiks.
1. Riippuu ihan maalaajasta, paljonko suihkii ohi mutta kyllä tuolla pitäisi saada jo helposti maalattua.petsku kirjoitti:Pari kysymystä..
1: Saisko yhdellä ruiskullisella (n.6,9dl) maalattua rungon, swingin ja keskiöt?
2: Onko 60e paha hinta 6,9dl vesiohenteisesta pintamaalista?
3:Johonki maaleihin ei tarvi lakkaa, niin maksaako ne lakattomat enemmän?
Varmaan kannattais ostaa akryylimaalia ton vesiohenteisen sijaan, kun kuulemma niin shittiä?

Juuri tästä syystä minäkin päätin pistää hieman lakkaa maalin päälle, että kestäisi sitten paremmin käyttöä.sammppa123 kirjoitti:Saa sillä varmaan hyvää jälkeä, mutta en usko että spreillä tulee kestävä ilman lakkaa
Juu en, vaan piti väkisin kokeilla josko sitä onnistuisi rikkomaan yleisiä normeja ja saamaan hyvä pinta vahan päälle, mutta ei onnistunut (vieläkurri kirjoitti:et sitten pessy vahoja pois?