Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Joissai mieles ehkä nuin, kun tiet on niin pomppusia ja enskois parempi jousitus.
Mutta olisin ehkä ollu enskalla aika kuses joissai kohis tänä talvena, kun alko rengas liirtää jäises alamäen kaares. On se vaan pienen koon takia todella helppo hallita. Ei mulla "poukkoillu" minnekkää manki, vaikka vakio alusta on.
360 astetta pyörähti jostai 40:stä mut, helpposti sai hallittua koon puolesta ja penkan reunalle pysäytin.
Tiiä sit meneekö nää enskat nastoilla kuin junat jäiselläkin tiellä.. Ei oo kellään kamulla ollu nastoja.
Riippuu kai missä ympäristös talvel ajelee.
no kyl se sillo jo teki vaikutuksen.... pieni ja "pippurinen"
Ja esim. kaverilla ollu sukizukin s-1, kaikki mollas mulla + muutamalla kaverilla manki, ei kukaan mollaa ja kuitenki sykerö on suurinpiirtein samoilt vuosilt ku manki...
isoveljellä oli 2 monkeytä ja isällä dax, sekä nelarin äänet on mulle enemmän mieleen, pieni ja ketterä. se just ettei tarvi huoltaa niin usein, esim nää männänvaihdot. ja helppo korjata, keulii helposti ja matkamopona aika hyvä (vaikka mulla viritetty ni eilen loppu testaus ja kulutus oli = 4.5L = 193km eli satasella n. 2.3litraa. Pehmeä penkki ja hyvä ajoasento.
koska on kestävä, saa hyvin vara-ja viriosia, ei tarvii räplätä seosbensan kanssa, ei ole öljyinen, hyvät äänet ja kaiken kruunuksi 4-t. Syitä on loputtomasti.
sopuli95 kirjoitti:2-t miehet ei ymmärrä 4-t etuja ja manki on paras.
Joo ei ymmärräkkään. Kaverit sanoo jotta niillä menöö pv:s ja muis 2-t leluisnansa 1-2 päiväs tankkin tyhjäksi. Mulla menee mankin tankki tyhjäksi noin 2-3 vk
"Sitte kun mun auto on kunnos, niin sielä kuunnellaan Vesku Loiria."
Mankin uhkean muhkean lauhkea muotoilu, suunnaton kestävyys, seksikkyys ja mahtipontinen käyttömukavuus takaavat ainakin itselleni ihan suunnattoman ajonautinnon.
Mankeja on myös vilissyt kotini nurkissa ihan pienestä pitäen, joten mitä sitä vanhaa hyväksi todettua kaavaa muuttamaan.
Saanee muistuttaa touta peeveen muotoilua: Tankki, jonka läpi tulee putki, johon on kiinnitetty tanko, joka muistuttaa vähäsen ohjaustankoa Tankin ja penkkiä ympäröi putki, eli siis runko
Tankki on kuin pannukakku Lyhty on kuin mikäkin työvalo
Sori Peevee miehet, mutta tää on mun mielipide PV:n kauneudesta, toki siitäkin laittamalla saa ihan näpsäkän näköisen.
Kikkailu mopoksi tuli tuo manki hommattua (tarkemmin sanoen jinkku) ja sen piti nimenomaan olla 4-tahti ja pikkupyöräinen koska 2-tahtinen isopyöräinen jo löytyy.
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
sopuli95 kirjoitti:Saanee muistuttaa touta peeveen muotoilua: Tankki, jonka läpi tulee putki, johon on kiinnitetty tanko, joka muistuttaa vähäsen ohjaustankoa Tankin ja penkkiä ympäröi putki, eli siis runko
Tankki on kuin pannukakku Lyhty on kuin mikäkin työvalo
Sori Peevee miehet, mutta tää on mun mielipide PV:n kauneudesta, toki siitäkin laittamalla saa ihan näpsäkän näköisen.
Miten niin lyhty kuin työvalo? Uudemmissa PV:eissä on neliskanttinen, ja on se nyt aika siro.