Tapaturmat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Tapaturmat
Minä olen kyll useasti keulinut ilman housujakin.
kuhan et kuvia semmosesta tänne liitä nii hyvä niin 
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Sie oot varmaan sitten ollu pääosassa siinä strip-dance keulinta videosZepzep kirjoitti:Minä olen kyll useasti keulinut ilman housujakin.
Honda Z50J -90
Sellanen ei muistu kyllä mielee. Palaillaan aiheeseen taas: Ihmeen kestävä sem manki on ku aika rajusti se jäi siihe asvaltille pomppimaan mutta muuta ei käynyt ku takajarrupoljin väänty.JuPeYli kirjoitti:Sie oot varmaan sitten ollu pääosassa siinä strip-dance keulinta videosZepzep kirjoitti:Minä olen kyll useasti keulinut ilman housujakin.
Mulla on ihan sama. En tajuu miks mun kroppa laittaa aina jalat maahan, ku pitäis jarruu painaa...Zepzep kirjoitti:Keulinpa sitte jälleen ympäri. Ei voi tajuta mikä on ku ei tajua painaa jarrua vaan menee paniikkiin ja laittaa jalat maahan.
Made In Japan<3
Mullakin menee,kaikil menee.Tomppp4 kirjoitti:Mulla on ihan sama. En tajuu miks mun kroppa laittaa aina jalat maahan, ku pitäis jarruu painaa...Zepzep kirjoitti:Keulinpa sitte jälleen ympäri. Ei voi tajuta mikä on ku ei tajua painaa jarrua vaan menee paniikkiin ja laittaa jalat maahan.
Sama
pittää tosiaan ruveta harjotteleen sen jarrun kaa keulimista jos sitä sitten tajuais käyttää sitä eikä laittaa jalkoja maahan ja sitten juossa mopon perässä ja törmätä kekerautaan 
E: ei pääse mun mankilla niin nopeeta keula pystys
E: ei pääse mun mankilla niin nopeeta keula pystys
Viimeksi muokannut JuPeYli, 16.06.2010 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda Z50J -90
Sen oppii aika helposti kun keulii vähän kovempaa, jotain +50kmh, niin siinä vauhdis ei hirveesti juosta perässä vaan pakko painaa jarruu tai sitte menee yli ja ympäri.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kyllä sen siinä kolmenkympin vauhin kohalla jo oppii kun muutaman kerran yli menee. Harvempi meistä kuitenkaan varmaa sitä kolmeakymppiä juoksee? Takajarrua tajuaa painaa vielä silloin kun tajuaa, että kohta menee yli, mutta sitte ku tulee iha yhtäkkiä ni jalat onki jo maassa ja sit tajuaa että jarru ois nyt poikaa..
Rälläköin pihalla ja katoin taakse ja huomasin varjosta, että pöksyistä nousee savu.
no siinä sitten kroksit pois ja housut pois ja komeat liekit siinä oli
Mistähän syystä äiti toi vesiämpärin viereen kun jatkoin hommia? 

Se kellä on eniten romua, voittaa!
Voin mä kuvitella kun oot ihan mielissäs rälläköiny nii sit yht äkkii rupee perse palaasopuli95 kirjoitti:Rälläköin pihalla ja katoin taakse ja huomasin varjosta, että pöksyistä nousee savu.no siinä sitten kroksit pois ja housut pois ja komeat liekit siinä oli
Pari päivää sitte kaaduin mankilla ensimmäise kerra
,kun olin salaa ajamassa,ni oli pakko kääntyä oikeelle ja siinä kurvissa oli soraa asvaltin päällä.No,tyhmyyttäni oikaisin siitä soran kautta.Seuraavaksi tajusin makaavani maassa mahallani ja manki pörisi vieressä.Itelle tuli vain naarmuja ja asvaltti-ihottumaa ja mankin tanko vääntys.Kävin kotona vääntämässä tangon suoraks ja sen jälkee taas kovaa ajoa
haittaako jos mopo on kyljellään ja kone käy?
haittaako jos mopo on kyljellään ja kone käy?
Jos se vähän aikaa käy kaatumisen jälkeen kyljellään nii ei haittaa mitään sammutat tietenkin heti kun pystyt 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
jonte kirjoitti:Voin mä kuvitella kun oot ihan mielissäs rälläköiny nii sit yht äkkii rupee perse palaasopuli95 kirjoitti:Rälläköin pihalla ja katoin taakse ja huomasin varjosta, että pöksyistä nousee savu.no siinä sitten kroksit pois ja housut pois ja komeat liekit siinä oli
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Rälläköin tuossa eilen yöllä jinkkuun mittarin kiinnikettä niin piti taittaa vähän sitä liuskaa sivulle nii väsyneenä/ajatuksissa terä uppos peukalon ja etusormen väliin. kerkes mennä jotaki puol senttiä syväle mutta ihimetyttää eniten ko haavasta ei tullu olleskaa verta, ja se haava oli aivan valkonen? johtusko siitä ko se terä olis ollu kuitenki aika kuuma? 
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Rälläkkä polttaa sen haavan umpeen, nimim. kokenut
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
-
juustonakkikeulii
no en tiedä voiko tätä tapaturmaksi kutsua, mutta tankkasin kerran mankia semmosesta 10l tankista tai semmosesta missä on "haitari" pää, se osui siihen tankin reunaan ja sillee jännästi nii silmää lens vähäse bensaa, ei muutaku hanan alle ja siinä joku 5min huuhtelua

sitten toinen, laittelin mankiin sähköjä uuteen takavaloon, (manki on päällä), sormeni osuu johonki johdon päähän jossa on liitin, oon eka et wtf mikä toi oli sit pistin sormet uuestaa siihe sit vast tajusin et se oli sähkäri
sitten toinen, laittelin mankiin sähköjä uuteen takavaloon, (manki on päällä), sormeni osuu johonki johdon päähän jossa on liitin, oon eka et wtf mikä toi oli sit pistin sormet uuestaa siihe sit vast tajusin et se oli sähkäri
Sutii kuin koira parketilla 
Itte oon ton huuhtelun aina hoitanu silleen että sen ajan kun kirvelee, niin hingannu silmää niin perkuleesti ja jatkanu hommia. Tiedä sitten onko se oikeeoppinen tapa. Näkö on vielä tallelle 
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
70-80 vauhissa keulin, kaasu ei palauttanu eikä jarrukaan enään auttanu-> Kytkin pohjaan ja jalat maahan-> ei vaikutusta->mopo kylelleen ja menin sen mukana 10-20m päällystetyllä tiellä. Itelle pari pientä pintanaarmua, kiitos farkkujen ja kunnollisen ajotakin joka sekin vaan haalistu selästä ja kyljestä vähän. Moposta tupesta kulu vähän pois ja penkinpäällyseen tuli pienet jäljet. En käsitä miten mulla on aina näin hyvä tuuri ja kaikilla kavereilla sama homma mopojen kans. Kun mennään ympäri ja välillä lujaa nii paljo mitään ei silti tuu.
Mutta ei kai siinä, treeni jatkuu huomenna :p
Mutta ei kai siinä, treeni jatkuu huomenna :p
Lähti äiten skootteri eilen aika äkäseseen alta ja nyt oikee puoli ihan täynnä ruhjeita. T-paita & sortsit <3
Skootterit ei sovi mulle : D
Skootterit ei sovi mulle : D
mulla ei koskaa rupee silmiä kirvelee jos menee pensaa silmää 
Kokeile nitromorssia 
-
asanenseta
- Vip-käyttäjä
En tiä kuuluuko täänyt ihan tänne mut mankin osa liityy tähän tapaturmaan.
Piti viimetalvena vaihtaa puolarimankin koneeseen mangneeton puoleinen lohko, koska nokkaketjun säätöruuvin suojatulpan reijästä oli menny kierteet. No otin lohkon irti ja sitten rupesin niitä nokkaketjunkiristimen hiluja ottamaan irti. Se nokkaketjun säätöruuvin alla oleva sormenpaksunen metallitappi lähti vaan puoliks irti ja jämähti niille sijoilleen. Pistin sitten lohkon kiinni siitä tapista ruuvipenkkii ja riuhtasin oikeen lujasti ylöspäin niin se tappilähti. Ja kun oikeen kovaa kiskasin nii en saanu käsiä pysäytettyä ja löin itseäni sillä lohkolla naamaan. Otsaan tuli luuhun asti oleva haava ja siittä sitten terveyskeskukseen ja 5 tikkiä otsaa.
Piti viimetalvena vaihtaa puolarimankin koneeseen mangneeton puoleinen lohko, koska nokkaketjun säätöruuvin suojatulpan reijästä oli menny kierteet. No otin lohkon irti ja sitten rupesin niitä nokkaketjunkiristimen hiluja ottamaan irti. Se nokkaketjun säätöruuvin alla oleva sormenpaksunen metallitappi lähti vaan puoliks irti ja jämähti niille sijoilleen. Pistin sitten lohkon kiinni siitä tapista ruuvipenkkii ja riuhtasin oikeen lujasti ylöspäin niin se tappilähti. Ja kun oikeen kovaa kiskasin nii en saanu käsiä pysäytettyä ja löin itseäni sillä lohkolla naamaan. Otsaan tuli luuhun asti oleva haava ja siittä sitten terveyskeskukseen ja 5 tikkiä otsaa.
Käyttäjä numero 1620.
Ei ne mankitkaan täydellisiä ole niistä puuttuu viat
Ei ne mankitkaan täydellisiä ole niistä puuttuu viat
asanenseta kirjoitti:En tiä kuuluuko täänyt ihan tänne mut mankin osa liityy tähän tapaturmaan.
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3