Tapaturmat

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Zepzep

Re: Tapaturmat

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Minä olen kyll useasti keulinut ilman housujakin.
Jakke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jakke »

kuhan et kuvia semmosesta tänne liitä nii hyvä niin :mrgreen:
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
JuPeYli

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Zepzep kirjoitti:Minä olen kyll useasti keulinut ilman housujakin.
Sie oot varmaan sitten ollu pääosassa siinä strip-dance keulinta videos :D
Honda Z50J -90
Zepzep

JuPeYli kirjoitti:
Zepzep kirjoitti:Minä olen kyll useasti keulinut ilman housujakin.
Sie oot varmaan sitten ollu pääosassa siinä strip-dance keulinta videos :D
Sellanen ei muistu kyllä mielee. Palaillaan aiheeseen taas: Ihmeen kestävä sem manki on ku aika rajusti se jäi siihe asvaltille pomppimaan mutta muuta ei käynyt ku takajarrupoljin väänty.
Tomppp4

Viesti Kirjoittaja Tomppp4 »

Zepzep kirjoitti:Keulinpa sitte jälleen ympäri. Ei voi tajuta mikä on ku ei tajua painaa jarrua vaan menee paniikkiin ja laittaa jalat maahan.
Mulla on ihan sama. En tajuu miks mun kroppa laittaa aina jalat maahan, ku pitäis jarruu painaa...
Made In Japan<3
ConneX

Viesti Kirjoittaja ConneX »

Tomppp4 kirjoitti:
Zepzep kirjoitti:Keulinpa sitte jälleen ympäri. Ei voi tajuta mikä on ku ei tajua painaa jarrua vaan menee paniikkiin ja laittaa jalat maahan.
Mulla on ihan sama. En tajuu miks mun kroppa laittaa aina jalat maahan, ku pitäis jarruu painaa...
Mullakin menee,kaikil menee. :mrgreen:
JuPeYli

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Sama :roll: pittää tosiaan ruveta harjotteleen sen jarrun kaa keulimista jos sitä sitten tajuais käyttää sitä eikä laittaa jalkoja maahan ja sitten juossa mopon perässä ja törmätä kekerautaan :|

E: ei pääse mun mankilla niin nopeeta keula pystys :mrgreen:
Viimeksi muokannut JuPeYli, 16.06.2010 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda Z50J -90
Näksä

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Sen oppii aika helposti kun keulii vähän kovempaa, jotain +50kmh, niin siinä vauhdis ei hirveesti juosta perässä vaan pakko painaa jarruu tai sitte menee yli ja ympäri.
Zepzep

Kyllä sen siinä kolmenkympin vauhin kohalla jo oppii kun muutaman kerran yli menee. Harvempi meistä kuitenkaan varmaa sitä kolmeakymppiä juoksee? Takajarrua tajuaa painaa vielä silloin kun tajuaa, että kohta menee yli, mutta sitte ku tulee iha yhtäkkiä ni jalat onki jo maassa ja sit tajuaa että jarru ois nyt poikaa..
sopuli95
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja sopuli95 »

Rälläköin pihalla ja katoin taakse ja huomasin varjosta, että pöksyistä nousee savu. :D no siinä sitten kroksit pois ja housut pois ja komeat liekit siinä oli :D Mistähän syystä äiti toi vesiämpärin viereen kun jatkoin hommia? :o
:mrgreen:
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Jonte
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Jonte »

sopuli95 kirjoitti:Rälläköin pihalla ja katoin taakse ja huomasin varjosta, että pöksyistä nousee savu. :D no siinä sitten kroksit pois ja housut pois ja komeat liekit siinä oli :D Mistähän syystä äiti toi vesiämpärin viereen kun jatkoin hommia? :o
Voin mä kuvitella kun oot ihan mielissäs rälläköiny nii sit yht äkkii rupee perse palaa :mrgreen:
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
Reiska97

Viesti Kirjoittaja Reiska97 »

Pari päivää sitte kaaduin mankilla ensimmäise kerra :D ,kun olin salaa ajamassa,ni oli pakko kääntyä oikeelle ja siinä kurvissa oli soraa asvaltin päällä.No,tyhmyyttäni oikaisin siitä soran kautta.Seuraavaksi tajusin makaavani maassa mahallani ja manki pörisi vieressä.Itelle tuli vain naarmuja ja asvaltti-ihottumaa ja mankin tanko vääntys.Kävin kotona vääntämässä tangon suoraks ja sen jälkee taas kovaa ajoa :mrgreen:
haittaako jos mopo on kyljellään ja kone käy?
hondaZ50

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Jos se vähän aikaa käy kaatumisen jälkeen kyljellään nii ei haittaa mitään sammutat tietenkin heti kun pystyt :D
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
sopuli95
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja sopuli95 »

jonte kirjoitti:
sopuli95 kirjoitti:Rälläköin pihalla ja katoin taakse ja huomasin varjosta, että pöksyistä nousee savu. :D no siinä sitten kroksit pois ja housut pois ja komeat liekit siinä oli :D Mistähän syystä äiti toi vesiämpärin viereen kun jatkoin hommia? :o
Voin mä kuvitella kun oot ihan mielissäs rälläköiny nii sit yht äkkii rupee perse palaa :mrgreen:

:lol: Joo vedin semmoista 3mm rauta levyä halki, niin saa siinä jonkun aikaa bilteman rälläkällä hinkata. :smoke:
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Jakke
Viesti:

Rälläköin tuossa eilen yöllä jinkkuun mittarin kiinnikettä niin piti taittaa vähän sitä liuskaa sivulle nii väsyneenä/ajatuksissa terä uppos peukalon ja etusormen väliin. kerkes mennä jotaki puol senttiä syväle mutta ihimetyttää eniten ko haavasta ei tullu olleskaa verta, ja se haava oli aivan valkonen? johtusko siitä ko se terä olis ollu kuitenki aika kuuma? :think:
Grimnir
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Rälläkkä polttaa sen haavan umpeen, nimim. kokenut
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Jakke
Viesti:

Joo, ei tuo miltään mukavalta tunnu :D
juustonakkikeulii

Viesti Kirjoittaja juustonakkikeulii »

no en tiedä voiko tätä tapaturmaksi kutsua, mutta tankkasin kerran mankia semmosesta 10l tankista tai semmosesta missä on "haitari" pää, se osui siihen tankin reunaan ja sillee jännästi nii silmää lens vähäse bensaa, ei muutaku hanan alle ja siinä joku 5min huuhtelua :lol: :lol:

sitten toinen, laittelin mankiin sähköjä uuteen takavaloon, (manki on päällä), sormeni osuu johonki johdon päähän jossa on liitin, oon eka et wtf mikä toi oli sit pistin sormet uuestaa siihe sit vast tajusin et se oli sähkäri :oops:
Sutii kuin koira parketilla (Y)
Osmo_
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Itte oon ton huuhtelun aina hoitanu silleen että sen ajan kun kirvelee, niin hingannu silmää niin perkuleesti ja jatkanu hommia. Tiedä sitten onko se oikeeoppinen tapa. Näkö on vielä tallelle :think:
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
Poutsi

Viesti Kirjoittaja Poutsi »

70-80 vauhissa keulin, kaasu ei palauttanu eikä jarrukaan enään auttanu-> Kytkin pohjaan ja jalat maahan-> ei vaikutusta->mopo kylelleen ja menin sen mukana 10-20m päällystetyllä tiellä. Itelle pari pientä pintanaarmua, kiitos farkkujen ja kunnollisen ajotakin joka sekin vaan haalistu selästä ja kyljestä vähän. Moposta tupesta kulu vähän pois ja penkinpäällyseen tuli pienet jäljet. En käsitä miten mulla on aina näin hyvä tuuri ja kaikilla kavereilla sama homma mopojen kans. Kun mennään ympäri ja välillä lujaa nii paljo mitään ei silti tuu.

Mutta ei kai siinä, treeni jatkuu huomenna :p
sotarotta

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Lähti äiten skootteri eilen aika äkäseseen alta ja nyt oikee puoli ihan täynnä ruhjeita. T-paita & sortsit <3
Skootterit ei sovi mulle : D
Riku

Viesti Kirjoittaja Riku »

mulla ei koskaa rupee silmiä kirvelee jos menee pensaa silmää :lol:
eeroh

Viesti Kirjoittaja eeroh »

Kokeile nitromorssia :)
asanenseta
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja asanenseta »

En tiä kuuluuko täänyt ihan tänne mut mankin osa liityy tähän tapaturmaan.

Piti viimetalvena vaihtaa puolarimankin koneeseen mangneeton puoleinen lohko, koska nokkaketjun säätöruuvin suojatulpan reijästä oli menny kierteet. No otin lohkon irti ja sitten rupesin niitä nokkaketjunkiristimen hiluja ottamaan irti. Se nokkaketjun säätöruuvin alla oleva sormenpaksunen metallitappi lähti vaan puoliks irti ja jämähti niille sijoilleen. Pistin sitten lohkon kiinni siitä tapista ruuvipenkkii ja riuhtasin oikeen lujasti ylöspäin niin se tappilähti. Ja kun oikeen kovaa kiskasin nii en saanu käsiä pysäytettyä ja löin itseäni sillä lohkolla naamaan. Otsaan tuli luuhun asti oleva haava ja siittä sitten terveyskeskukseen ja 5 tikkiä otsaa. :lol:
Käyttäjä numero 1620.

Ei ne mankitkaan täydellisiä ole niistä puuttuu viat
vilperi16

Viesti Kirjoittaja vilperi16 »

asanenseta kirjoitti:En tiä kuuluuko täänyt ihan tänne mut mankin osa liityy tähän tapaturmaan.

Piti viimetalvena vaihtaa puolarimankin koneeseen mangneeton puoleinen lohko, koska nokkaketjun säätöruuvin suojatulpan reijästä oli menny kierteet. No otin lohkon irti ja sitten rupesin niitä nokkaketjunkiristimen hiluja ottamaan irti. Se nokkaketjun säätöruuvin alla oleva sormenpaksunen metallitappi lähti vaan puoliks irti ja jämähti niille sijoilleen. Pistin sitten lohkon kiinni siitä tapista ruuvipenkkii ja riuhtasin oikeen lujasti ylöspäin niin se tappilähti. Ja kun oikeen kovaa kiskasin nii en saanu käsiä pysäytettyä ja löin itseäni sillä lohkolla naamaan. Otsaan tuli luuhun asti oleva haava ja siittä sitten terveyskeskukseen ja 5 tikkiä otsaa. :lol:
:lol: ei jumanlauta
Skootterit on hinteille!

Honda monkey 4ever<3
Vastaa Viestiin