Virityssylinterit
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Virityssylinterit
Mikä kone?
Mul ois yks vähä leikannu 57mm pannu jonka vois porata vaikka 58mm.
Jos pannua poraa yli millin koneistamolla niin se maksaa pirusti..
Mul ois yks vähä leikannu 57mm pannu jonka vois porata vaikka 58mm.
Jos pannua poraa yli millin koneistamolla niin se maksaa pirusti..
onkos miten kannattavaa laittaa uutta mäntää käytettyyn (1500km ajettuun) pyttyyn ilman että hoona sitä pyttyä 
Monkeyt.net vanki numero 1005
En tiie jos tää asia kuuluu tänne mutt kysyn silti.
Kun mull on 72cc pytty ja siin oli 72cc merkintä(jonka mä hioin pois)
Nii ett miten siihen sais 48cc merkinnän nii ett näyttää vakiolta?
Valutat talia 49cm merkin päälle ja siitä tulee sellainen muotti sen jälkeen täytät muotin kemiallisella metallilla ja laitat sen siihen pyttyyn annat sen olla siinä ja sitten otat sen muotin pois siitä.
Jotenkin näin itse en ole ikinä tehnyt korjatkaa jos jotain väärin.
Ekaks haet sun vanhan vakio sylinterin. Sitte etit kynttilän. Ja sitten etit kemiallista metallia.marko20 kirjoitti:En tiie jos tää asia kuuluu tänne mutt kysyn silti.
Sulata jossai kattilassa kynttilä ja kaada sulannu steariini vanhan pytyn päälle ( oot tietenkin laittanu vähän rypsiöljyy siihen kohtaa et lähtee helposti irti)
Nyt sulla on muotti.
Kemiallista metallia uuden pytyn päälle ja tökkää öljyn kanssa muotti kiinni. Ja lämpimää pyttyy ei kannata laittaa tota muottii koska se sulaa. kokemusta on
VaLjUs kirjoitti:Valutat talia 49cm merkin päälle ja siitä tulee sellainen muotti sen jälkeen täytät muotin kemiallisella metallilla ja laitat sen siihen pyttyyn annat sen olla siinä ja sitten otat sen muotin pois siitä.
Mitä helvetin ainetta on "tali"?
E: okei
Viimeksi muokannut jojjo, 12.07.2010 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oollaanpan sitä viisaita. Tali= steariini. Kynttilästä valuvaa ainetta =) http://fi.wikipedia.org/wiki/Steariini
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
.... Oftopiciks kyl menee mutta tali on rasvaa.
mutta on se kyllä totta että siitä tehdään steariinia
Ollaanpa sitä viisaita..tali
puhdistettu naudan tai lampaan rasva, jota saadaan etenkin lampaan ja nautaeläinten murskatuista rasvakudoksista sulattamalla ne 60–70 °C:ssa ja poistamalla vesi (iGS)
mutta on se kyllä totta että siitä tehdään steariinia
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Tali on myös helsinkin kaupungin osa 
Tali on myös Viipurin maalaiskunnan kylä, Entinen Viron kunta, joka on nykyään osa Saarden kuntaa, suomalainen rahtilaiva ja märehtijöiden sisäelinten ympärillä olevaa rasvakudosta, josta kertoo artikkeli tali (rasva).
Tali on myös Viipurin maalaiskunnan kylä, Entinen Viron kunta, joka on nykyään osa Saarden kuntaa, suomalainen rahtilaiva ja märehtijöiden sisäelinten ympärillä olevaa rasvakudosta, josta kertoo artikkeli tali (rasva).
-
ukkoperkele
- Viesti:
Kyllä on fiksua keskustelua virityssylinterit topicissajojjo kirjoitti:Tali on myös helsinkin kaupungin osa
Voi luoja...
Gas, grass or ass. No one rides for free
54mm daytona mäntä sopii porautuksella 110cc pyttyyn, helman paksuus 1mm, varovasti sit pojat että ei lohkee 
illalla testiä..
illalla testiä..
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Mietiskelin tossa, että käykö toi SpareWheelin 72cc sylinterisarja suoraan 91vm manaan? Että tarviiko muutella mitään?
Honda Monkey -91 Z50J White&Black
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
Soita Mopo-sportille ja kysy onko siellä yhtään 87- 72cc:tä. Se menee heittämällä jos siinä on 2mm kuhmu, niin se menee vakiokannelle, jos taas 4mm patti, joudut leikkeleen maitotölkkiä.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Vitut,ei se kannata...Kannattaa silputa mäntää ennemmin koska siinä on varaa iha reippaasti..
Niin siis tarviiko mun vaihtaa nokkaa tai mitään?
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
En oo kyllä tavannut missään vakionokasta huonompaa nokkaa.. Ei tarvii vaihtaa. Mutta pistä välykset .10:ksi.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
muovailuvahatestii vaa ennenku laittaa tosissaa nippuu ja ajoo. Muovailuvahaa männänpäälle nii näkee kuin lähelt käy.
Juu, no kiitti tiedoista 
devil kirjoitti:En oo kyllä tavannut missään vakionokasta huonompaa nokkaa.. Ei tarvii vaihtaa. Mutta pistä välykset .10:ksi.
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
Mistä saa halvimman 72cc sylinterin manaa? Pistäkää linkki 
Honda monkey - it´s a legend
http://www.emc24.fi/product_info.php?cP ... ts_id=2126tukse kirjoitti:Mistä saa halvimman 72cc sylinterin manaa? Pistäkää linkki
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Tuskin. Paitsi jos meet kiinaan paikanpäälle kysymään. 
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Paitsi. Jos tulee emc:lle samanlainen tarjous ku oli sillon ku itse aikoinani ostin oman 72cc:n .. makso 50 € uutena 
Monkeyt.net vanki numero 1005
Mistä sais 90vm manaan 52mm männän? Moposportilla näytti olevan pelkkiä männän renkaita. Ja millä kannella 84cc toimii/ toimii parhaiten? dax? Uuden mallin kannella varmaan turha edes yrittää..
110cc mäntä on 52.4mm niin laita se. jos vaan riittää sylinteriputkessa vara, tai männäntapin koko on oikee..
akunar,oor,minimotoracing, noilta löytyy kaikenlaisia.
mulla olis 52mm malossin mäntä ikkunahuuhteluilla!
akunar,oor,minimotoracing, noilta löytyy kaikenlaisia.
mulla olis 52mm malossin mäntä ikkunahuuhteluilla!
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!