Missä ajatte mopollanne?

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
sopuli95
Vip-käyttäjä

Re: Missä ajatte mopollanne?

Viesti Kirjoittaja sopuli95 »

Ite kans ajelen mettäteillä ja kaikilla pelloilla ja näin. Mulla kans enään 1kk ja 7pv kortiin, niin hissukseen ajellaan. (Y)
Se kellä on eniten romua, voittaa!
piiveri98

Viesti Kirjoittaja piiveri98 »

Ite ajelen mehtätiellä, rantatiellä, ja joskus harvoin yhellä soratiellä ja metässäkin tulee möyrittyä, kun on niin hidas ykkönen :D
jokuka

Viesti Kirjoittaja jokuka »

kesiksen soratiellä tulee tolla mankilla ajeltuu
Kyääsv94

Viesti Kirjoittaja Kyääsv94 »

Avaruudes ajelen ku sain just asennettuu hiukkaskiihdyttimen monkeyhi. Mopo-sportist vaa 80€. :smoke:

No ei vaa ajelen iha autoteillä välillä kevyenliikenteen väylää jos vieressä oleva autotie kulkee yli 60km/h. Moponi kulkee noin 64km/h. Aina välillä kun yritän mennä katsastaa, nii en kehtaa ajaa autoteillä ku silloin katsastusta varten pitää olla vakio, nii mul kulkee vaan 38km/h. Turha olla tientukkeena edes 40km/h kulkevilla teillä.

Silloi ku olin just saanu mankin, nii en vaa millään oppinu kytkimen käyttöä ja vapaalle laitto tuotti paljon hankaluuksia (eka mopo kun oli). Silloin aina menin semmoisia reittejä, missä ei ollut valoja, koska oli noin 30-70% että pääsin liikkeelle 8) Nykyään en kyllä tykkää mennä kevyenliikenteen väylillä yhtään, kun melkeen jokainen koira yrittää tulla mun mopon eteen, syöksyä sivusta tai muuten vaan ne tulee aika villeiksi mun apinan pörinästä :D Mikäköhän siihen mahtaa vaikuttaa? :think:
santtu312

Viesti Kirjoittaja santtu312 »

itse tykitän tässä tuppukylässä kun ei tällä usein kyttiä näy ja korttiin vain enää 11kk!! mutta tosin täällä alkanut jäämään kavereita kiinni viritetyllä mopolla ni sit tänne on alkanu tulla lisää kyttiä ku ne tietää et tääl on aika paljon virimopoja :D eli pyörällä vielä 11kk.....vitun vittu........
mikkk0

Viesti Kirjoittaja mikkk0 »

Ite ajan mehtäteillä yleensä.
Honda monkey-76-89-92
jincheng monkey 04
zolli

Viesti Kirjoittaja zolli »

Asfaltilla tulee ajeltua enimmäkseen mut sit aina vähän väliin hiekkakuopilla vähä pomppimas :)
monkizti

Viesti Kirjoittaja monkizti »

zolli kirjoitti:Asfaltilla tulee ajeltua enimmäkseen mut sit aina vähän väliin hiekkakuopilla vähä pomppimas :)
Manki ei ole rossimopo! :D
"Sitte kun mun auto on kunnos, niin sielä kuunnellaan Vesku Loiria."
asdasdasd

Viesti Kirjoittaja asdasdasd »

Petu^ kirjoitti:Kylläpä on järkevän olenen topic... :roll:

Sinne minne pitää päästä nii ajetaan, yleensä iha tietä pitkin. Mankilla ja mopolla yleensäkki tässä lähi alueella ku jaksa mihkää kauemmaks lähtee mut sit kevarilla voi aljella pitempiäki lenkkejä ajamisen ilosta(tosin ei siinäkää iloa pahmmin ole näillä bensanhinnoilla).
mie ajan iha mökil :smoke:
Tuopp
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Tuopp »

Aikalailla tulee ajeltua asfaltilla. Tossa omalla tiellä ja sitte on 100m päässä semmonen melko iso halli niin sen pihalla.
Vastaa Viestiin