Monkey 1976 Entisöinti!
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Monkey 1976 Entisöinti!
CRC Bräkleemillä vaha vaan pois. Saa ainakin motonetistä 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Ai tuommoisen olet löytänyt.
Itse en menisi läiskimään tarroja siihen jos kovinkin liukas on.
Mutta hyvältä näyttää. Jatka samaan malliin !
E: Luulin, että olit hommannut eBaysta ilmanputsarin. Mutta ei sittenkään.
Itse en menisi läiskimään tarroja siihen jos kovinkin liukas on.
Mutta hyvältä näyttää. Jatka samaan malliin !
E: Luulin, että olit hommannut eBaysta ilmanputsarin. Mutta ei sittenkään.
Viimeksi muokannut Kassµ, 30.12.2010 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös se vaha sitten tarpeeksi lähde kun hinkataan jollakin rätillä? Ei tuossa käyttöohjeessa ainakaan mitään vahanpoistosta puhunut.hondaZ50 kirjoitti:CRC Bräkleemillä vaha vaan pois. Saa ainakin motonetistä
Minkähän olen hommannut kassu?
E: Joo, putsari tuli kaupan mukana.
Viimeksi muokannut sopuli95, 02.01.2011 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se kellä on eniten romua, voittaa!
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
Ite suosittelisin Asetoonia, sillä kyllä lähtee vahat ja rasvat irtisopuli95 kirjoitti: Eikös se vaha sitten tarpeeksi lähde kun hinkataan jollakin rätillä? Ei tuossa käyttöohjeessa ainakaan mitään vahanpoistosta puhunut.
Minkähän olen hommannut kassu?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Ihan astianpesuainekin on varsin tehokasta, löytyy joka kodista. Konetiski on sit sellasta myrkkyä että ei paljain käsin kantsi paljon puunata.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
No ymmärsit kuitenkin asian.
Kiitoksia vastauksista.
Yksi kysymys:
Onko tuo ilmanputsari ollu alkujaan kevyesti kiilloitettu vai maalattu? Enhän minä tässä muuten tälläisia kysyisi, mutta museorekisteröinnin takia. Eli kuinka nuukia ovat tuollaisista asiosta. Tuskin nekään tietävät jokaisen suomeen tuodun auto, -mopo, -moottoripyörämallin yksityiskohtia.
Ajattelin joku päivä tehdä tilausta tuonne Texaxiin.
Eli ketjusuojaa ja valokatkaisinta ja jotain pientä jota ei jaksa käydä Oulusta hakemassa.
sopuli
Yksi kysymys:
Onko tuo ilmanputsari ollu alkujaan kevyesti kiilloitettu vai maalattu? Enhän minä tässä muuten tälläisia kysyisi, mutta museorekisteröinnin takia. Eli kuinka nuukia ovat tuollaisista asiosta. Tuskin nekään tietävät jokaisen suomeen tuodun auto, -mopo, -moottoripyörämallin yksityiskohtia.
Ajattelin joku päivä tehdä tilausta tuonne Texaxiin.
Eli ketjusuojaa ja valokatkaisinta ja jotain pientä jota ei jaksa käydä Oulusta hakemassa.
Kevyesti kiilloteltu nuo vaikuttais, mitä oon kattonu.
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
-
kurri
Mä heittäsin että ois sähkösinkitty. Kiiltävä, muttei kuitenkaan kromattu.
Voi muuten olla. No pitää oma putsari varmaan viedä joskus sinkitykseen kun vie muitakin osia.
-
kurri

toi vois näyttää hapettuneelta sinkitykseltä..
e; tossa näkyy lisävaruste-jäykiste/suojarautojenkin kiinnitysreikä hyvin.
No tuo kiillotettu menee varmaan täydestä.
Voihan sen sitten sinkittää, jos joskus tarve.
Noniin. Elikkäs pientä päivitystä. Serkku toi mulle sen Super Sportin tankin, joka maalataan mustaksi.Sain lopun mustan maalin ja serkun ylinmääräisen hopean maalin. Kummatkin siis ruiskumaaleja.
No tuo musta ei ole Hondan alkuperäistä väriä, niin saa nähdä maalaanko sillä. Ja sitä on vain yksi desi.
Purin iskarit ja laskin koneesta öljyt ja putsasin sitä. Nyt vain mietitään, että maalataanko koko kone, vai pelkästään magneetonkoppa ja kytkinkoppa. Ehdotuksia
Näin Devil kirjoitti joskus..
Elikkäs tässä projektikuvia ja taidekuvia:

Ajan patina näkyy

Eli nuo kaikki moottorin mutterin ja ruuvit jotka näkyy ulospäin, on tarkoitus kromata..

Kukas tuosta on syönyt?

Iskarit purin. Osat vähän huonossa hapessa niinkuin näkyy. Iskunvaimentaja on TÄYSIN horo. Eli klapia monta milliä ja mistään iskunvaimennuksesta tietoakaan.
Kyllä sen huomaa, että tällä on ajettu Posion kuoppaisia, mutkikkaita ja mäkisiä sorateitä ja peltoteitä.

Jos joku tietää mitä nämä ovat, niin kertokoot. Olivat nimittäin ns. jousien suojina.

Tulipas kirjoiteltu ja leikittyä järkkärillä.
Sopuli kuittaa ja kiittää
Kommenttia!
No tuo musta ei ole Hondan alkuperäistä väriä, niin saa nähdä maalaanko sillä. Ja sitä on vain yksi desi.
Purin iskarit ja laskin koneesta öljyt ja putsasin sitä. Nyt vain mietitään, että maalataanko koko kone, vai pelkästään magneetonkoppa ja kytkinkoppa. Ehdotuksia
Eli nuin alkuperäisesti ja kai niin nyt tehdään, kun kerran entisöidään, eikö vain!devil kirjoitti:Magneton ja kytkimen koppa on maalattu. Keskimmäiset svidut on miedosti kiillotettu.
Elikkäs tässä projektikuvia ja taidekuvia:

Ajan patina näkyy

Eli nuo kaikki moottorin mutterin ja ruuvit jotka näkyy ulospäin, on tarkoitus kromata..

Kukas tuosta on syönyt?

Iskarit purin. Osat vähän huonossa hapessa niinkuin näkyy. Iskunvaimentaja on TÄYSIN horo. Eli klapia monta milliä ja mistään iskunvaimennuksesta tietoakaan.

Jos joku tietää mitä nämä ovat, niin kertokoot. Olivat nimittäin ns. jousien suojina.

Tulipas kirjoiteltu ja leikittyä järkkärillä.
Komiat iskarit.
No mutta, toivottavasti tulee jotain hienoa, niinkuin varmasti tulee.
KEEP GOING !
No mutta, toivottavasti tulee jotain hienoa, niinkuin varmasti tulee.
KEEP GOING !
Komeita kuvia ja hyviä noi viskositeetit 
Eikös nuo pultit ole sähkösinkittyjä, eikä kromattuja alunperin.sopuli95 kirjoitti: Eli nuo kaikki moottorin mutterin ja ruuvit jotka näkyy ulospäin, on tarkoitus kromata..
No en ole niin erikoistunut nuihin.. Mutta siinä tapauksessa sinkitsemme ne.
Kiitoksia
tainu olla kuskilla nälkä ja on haukannu kytkin kopasta palasen
meinaatko vaihtaa ton kopan?
Ei kai tuota kannata vaihtaa. Ja reikä on tuolla alareunassa, ei kukaan sitä huomaan. 
niin no se mut tästä tulee kyllä komee pikkutankki ku teet rauhassa ja tunteella.
Iskunvaimentajat, magneetonkoppa ja kytkinkoppa hiekkapuhallettu, jos sitä pääsis ens viikolla maalaamaan, kuhan saisi pohjamaalia. Nuihinhan ei ole tehtaalla laitettu lakkaa?
Ei niissä lakkaa ole. Ja kytkinkopan on mahdollisesti syönyt vääntynyt jarrupoljin joka tuohon ajan kanssa hangannut tuon kolosen? 
"Nelitahtikone vääntää ku hirvi paskalla"
Honda Monkey -90 Original
Honda Monkey -90 Original
sopuli95 kirjoitti:Nyt vain mietitään, että maalataanko koko kone, vai pelkästään magneetonkoppa ja kytkinkoppa. Ehdotuksia
Eli nuin alkuperäisesti ja kai niin nyt tehdään, kun kerran entisöidään, eikö vain!devil kirjoitti:Magneton ja kytkimen koppa on maalattu. Keskimmäiset svidut on miedosti kiillotettu.
Mielestäni kannattaa tehdä juurikin noin, eli maalata kytkinkoppa ja magneeton koppa ja lohkojen sivuja miedosti kiillottaa. Itse tein juurikin noin. Kytkinkopan ja magneetonkopan ostin alkuperäisvaraosana, joten niissä tehtaan maali. kuvissa kansi hiekkapuhallettu.
http://s1239.photobucket.com/albums/ff507/Uuser12/kone/
E: toi filtteri on vain väliaikaisesti tuossa
Ja oikein pirun hienolta näyttää !
Näin teemme eikö vain ?
[OT] Ei ketään tahtois korjata tuota mun puolarin moottoria ? Itellä menee sormi suuhun.
[/OT]
[OT] Ei ketään tahtois korjata tuota mun puolarin moottoria ? Itellä menee sormi suuhun.
Mahtavan näköinen kone kyllä! Kaikki on kyllä viimesen päälle laitettu.