Monkey-kaupat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Monkey-kaupat
Meinaaks kavereittenkaa tilailla?
Joo käyttäjän JVN kanssa on lähössä tilausta sinne.Jesse95 kirjoitti:Meinaaks kavereittenkaa tilailla?
E: Saa tulla mukaan tilaamaan kunhan maksaa osan posteista
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Onko kukaan tilannu monkeybikestä vanteita? Miten maksu hoidetaa? Ja onko luotettava?
E:Sori paljon kymysyksiä
E:Sori paljon kymysyksiä
reps kops
kenen pihaan ne osat kipataan? Kuka hoitaa maksun? Voisin tulla meibi tilaukseen mukaan, edellyttäen et joku toinen hoitaa maksun kuin minä (siis tottakai mä rahat siirrän maksajan tilille, eli mun osuus), muttakun minä en osaa hoitaa tuota hommaa.tokzz kirjoitti:Joo käyttäjän JVN kanssa on lähössä tilausta sinne.Jesse95 kirjoitti:Meinaaks kavereittenkaa tilailla?
E: Saa tulla mukaan tilaamaan kunhan maksaa osan posteista
Tietääkö kukaan paljon maksaisi postit -> http://www.pitbikeparts.co.uk/shopping_cart.php 
Kuinkahan pitkät toimitusajat tuolla oorilla on ku viime viikon torstaina tilasin eikä oo viellä tullu.
Tilasin 24.2. Osat lähti postiin 28.2. Tänään 8.3 postimies soitti, että tuo osat tänään.
Osat ei kyllä vielä ole tullut, mutta postimies lupasi tuoda ne 17:15. Saa nähä tuleeko ajallaan
Osat ei kyllä vielä ole tullut, mutta postimies lupasi tuoda ne 17:15. Saa nähä tuleeko ajallaan
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Voi vittu tänään tuli vanteet JA VOI SAATANA IHAN VÄÄRÄT. Tilasit leveet kasit ja sain vittu 10" vanteet! Mitä teen????
Nyt tuli osat
tokzz:
Kannattaa varmaan laittaa mailia sinne oor?
tokzz:
Kannattaa varmaan laittaa mailia sinne oor?
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Laitaoinki joku 10min sitte. Katotaan mitä sanoo.
Onko joku tilannu tuolta http://www.cmsnl.com/ mitään ? Onko asiallinen paikka ja kuinka kauan meni suunnilleen paketin saapumiseen ?
Ite en oo tilannu mutta tiedän olevan asiallinen paikka.
Toimituksessa 1-2vk.
Tarkotus olis tilata kohta muutamalla sataa osaa noihin monkeleihin..
Toimituksessa 1-2vk.
Tarkotus olis tilata kohta muutamalla sataa osaa noihin monkeleihin..
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
-
toppppppsu
- Moderaattori
Mahtaakohan ehtiä tälle viikkoon mun moposopin tilaus, ku tilasin äsken kytkinkopan kannen, tiivistesilikoonia ja valvolinen öljyt? 
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Tuolla mbf-motolla näkt ainakin olevan vanhanmallin kansia kuulalaakeroidulla nokalla, aika halvalla 72cc setti missä ainakin kuvan perusteella kupumäntä ja tagekawan 330mm kromi-iskareita!! 
Sori, pakko revetä.JTT kirjoitti:Tuolla mbf-motolla näkt ainakin olevan vanhanmallin kansia kuulalaakeroidulla nokalla, aika halvalla 72cc setti missä ainakin kuvan perusteella kupumäntä ja tagekawan 330mm kromi-iskareita!!
Aikamoista kusetusta kun sanotaan noin. Kiinalaisen kannen missä on nuo isommat venttiilit saa helposti yli puolet halvemmalla uutenakin. Nokka on erilainen.
Eli tosiaan VM ja vaikka Jinkun kannessa on molemmissa venat 23/20, nokan laakerointi on erilainen..
E: Ainakin kuvassa on kupumäntä, mutta onko sitten tilauksessa? Joku testaamaan
E2: Ja ainakin nuo räjäytyskuvat kopioitu cmsnl melkein suoraan, nimi vaihdettu.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Tänään lähetin noi väärät 10" vanteet Oorille. Ja voi vittu siitähän tuli 30 E posteja kun ne sinne lähetin ! Hyvitääköhän ne postit mulle takas?
E: Minä tilasin 8" ja ne lähetti mulle 10".
E: Minä tilasin 8" ja ne lähetti mulle 10".
Viimeksi muokannut Tokzz, 10.03.2011 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tilasitko sieltä ihan ne 8" että oliko niiden virhe? Pakkohan niiden on hyvittää, jos itse ovat mokanneet.
Paljonko tulee cmsnl: lt postei ku tilaa?
Tuleeks kotiovelle?
Tuleeks kotiovelle?
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Mitenkäs onnistuu tilaaminen monkeybikeriltä? Kuinka isot postit ja tuleeko paketti postiennakkona? 
Ei tuu postiennakolla, otat sähköpostilla mikaeliin yhteyttä ja kerrot haluamas osat ja osotteen, se antaa sulle tilinumeron mihin pitää maksaa paketti.
Sitte ku mikael näkee rahat tilillä niin laittaa paketin postiin, ja paketti tulee lähimpään matkahuoltoon.
Sitte ku mikael näkee rahat tilillä niin laittaa paketin postiin, ja paketti tulee lähimpään matkahuoltoon.
Onkohan toi nyt ihan luotettava? vois soittaa huvikseen tonne ja kyselläm4nkimies kirjoitti:http://www.mbfmoto.com
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
kun tilasin äsken cms:ltä tavaraa niin miksiköhän se ei ilmoittanut posteja?tuli se hinta veroineen muttei postikuluja missään?tilasin mankin orkkis tarrat ja pientä koneen palikkaa niin paljonkohan on postit?
Hondalla mennään..
ite tilasin tuolt jarrukengät ja vaihteiston osia, yllätvän nopeasti tuli osat luultavasti cmsnl.com tuotteita koska olivat hondan paketeissa.T0by kirjoitti:Onkohan toi nyt ihan luotettava? vois soittaa huvikseen tonne ja kyselläm4nkimies kirjoitti:http://www.mbfmoto.com