Bongausketju, Olitko se sinä?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänään n. yhdeksältä jonku manki oli kurikan amiksen pihassa mun skyteamin vieressä.
Juu, putki vuotaa70M1 kirjoitti:Juu kuulinki kauheet pörinät, kut kävit siinä![]()
Näin sinutkin, sitten ku lähit. Oliko sulla tarakka, vai katoinko väärin?
Honda Z50J -90
Tänää jyväskylästä kotia päin tullessa takana ja lopulta vierestä ajoi orkkis honda seminaarinmäessä. Tietty likanen tällä kelillä. Olin ite siis mustan farkku vectran kyydissä. Kello oli 17:05, TUNNUSTA JO 
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Jaa, ettei ois ollu meitsi? 
Minkälaiset vaatteet kuskilla ja oliko manki hopeilla vanteilla?
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Hahaa. Juu voipi hyvin olla, että olin minä.JinQQu kirjoitti:Kassµ tuli vastaan tänään noin klo 16.30, käännyit just siihen Kolantielle. Ite tulin kaverin kanssa pyörällä vastaan.
Musta takkihondaZ50 kirjoitti:Jaa, ettei ois ollu meitsi?
Tais olla hopeet vanteet ja nyt ku mietin niin musta umpikypärä niinku sulla
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Eilen, noin seitsemän aikaan näkyi siinä Sylvään koulun vieressä olevalla jonkunsortin nuorisotalolla näkyi tuttifruttimanki. Olisko ollut Juussoo 
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Tänään moto-seinäjoen pihasta bongattu ihan vakion näkönen puna-musta manki tarakalla 
Tänään bongattu Jupeyli ajo keinäsen ohi ja sitten punamusta manki
ajo jonku punasen enskan perässä ykköseen.Sivukopassa välimallin
tarra, orkkis takavalo (ei toiminnu) ja vakioputki näytti olevan.
Ajajalla oli valkomusta takki.
ajo jonku punasen enskan perässä ykköseen.Sivukopassa välimallin
tarra, orkkis takavalo (ei toiminnu) ja vakioputki näytti olevan.
Ajajalla oli valkomusta takki.
-
Jep saatto olla. Ps. nyt on manki puhdasNaxuli kirjoitti:Musta takkihondaZ50 kirjoitti:Jaa, ettei ois ollu meitsi?
Minkälaiset vaatteet kuskilla ja oliko manki hopeilla vanteilla?Itellä punane lippis ja flanelli-paita + raybanit. Kyyläilin peilistä aikalailla
Tais olla hopeet vanteet ja nyt ku mietin niin musta umpikypärä niinku sulla
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Kukas se tänään Joensuussa oli kajaanintietä ylittämässä Motonetin risteyksessä Jukolanportilta päin? En nähnyt minkälainen Monkey siellä alla oli kun takaapäin vain näin. Hondan teksti kuitenkin penkinpäällisessä ja koroiskarit. Nosteli ujosti keulaa siinä valojen vaihduttua. Oli joku kaverikin mukana. 
E: Toisaalta ei välttämättä kukaan täältä?
E: Toisaalta ei välttämättä kukaan täältä?
Olikos ketään täältä tänään ATM:ällä kymmenen aikoihin? oli muutama manki siel 
Olin ATM:lla.
Kuka tunnustaa ajaneensa kilvettömällä, varmaan Skytellä, Tammiston Teboilil ja Rusan Shellil? Oli komeeta toimintaa Tebskil kun kytät tulee sisälle ettii mopon kuskia ja omistaja tulee toisesta ovesta ja lähtee ajelee. Harmi vaan et toiset tinanapit sai sitten viereisellä tiellä kiinni.
Kuka tunnustaa ajaneensa kilvettömällä, varmaan Skytellä, Tammiston Teboilil ja Rusan Shellil? Oli komeeta toimintaa Tebskil kun kytät tulee sisälle ettii mopon kuskia ja omistaja tulee toisesta ovesta ja lähtee ajelee. Harmi vaan et toiset tinanapit sai sitten viereisellä tiellä kiinni.
Olin ATM:lla myös mankistien kaa mut olin mönkijäl.
....____
...// | |_\__.
..|@__|_|@|
...// | |_\__.
..|@__|_|@|
Kuka ajeli eilen ruoskiintuneella Hondalla pirkkalassa Citymarketin pihassa? Kello jotain 17:05
Tuskinpa kukaan täältä mutta korjaa ny helkkari se mopos
Tuskinpa kukaan täältä mutta korjaa ny helkkari se mopos
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Tänään klo. 17:30 merituulentiellä suomenojan kohdalla tuli vihree manki vastaan, joku tehari ja vihree. Muuta en ehtiny näkemään.
Kukaan täältä?
Kukaan täältä?
Monkeys don't leak oil, they mark their territory.
<Kaakka> ainii oot salaatti koko chatin homoin jätkä
<Kaakka> ainii oot salaatti koko chatin homoin jätkä
Joku: olitko sillä punasella mopomönkkärillä?
E: Moromiehenkin näin kun tulit siihe pihaan
Mikäli sulla siis sulla oli valkonen numerokilpi ja reunassa joku pieni lisävalo?
E: Moromiehenkin näin kun tulit siihe pihaan
Semmonenha mulla. Milläs ite olit?masazi kirjoitti: E: Moromiehenkin näin kun tulit siihe pihaanMikäli sulla siis sulla oli valkonen numerokilpi ja reunassa joku pieni lisävalo?
Joo olin sillä punasella mönkijäl
....____
...// | |_\__.
..|@__|_|@|
...// | |_\__.
..|@__|_|@|
Olin ite siinä makuunin nurkalla derbillä, sellanen ruma perus musta missä hussen lippa. Oli siinä toinenkin derbi ja yks räxä.
Tänään tossa vähä ennen kahta nähty hyllykallion st1 pihas puna-musta orkkis manki hopeilla vanteilla kruisaamaas. Oisko kukaan täältä? 
Katoinki et mikä ihme amislippa siin on.masazi kirjoitti:Olin ite siinä makuunin nurkalla derbillä, sellanen ruma perus musta missä hussen lippa.
Lauantaina bongattu Porvoon mäkkärin parkkikselta hyväkuntoinen orkkis puna-musta manki, johon oli vaihdettu mittari. Varmaan jinkun mittari..? Tuskin kukaan täältä?
Tänään Hamarin k-kaupalla nähty honda jossa oli sivukopassa monster tarra.
Tänään prisman pihalla oli helvetin siistin näkönen monkey, nopealla vilkaisulla voin sanoo et oli: viinipuna/musta väritys, kromi loksut, hopperin keula, plus 10takahaarukka, leveemmät 8reikäset 8tuumaset vanteet, omistajalla oli hervoton rokkiletti.
Ja vissiin richan ajotakki. Enkä oo varma tosta hopperin keulasta, enkä siittä, että oliko siinä levy...