Vuosimallin tunnistus
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Vuosimallin tunnistus
Juu , olis kesällä tarkotus hioa ja maalata ! Tietääkö kukaan kauppaa mistä löytää näin vanhaan mopoon osia?
☻/
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.
http://www.cmsnl.com/ tuolta
Ja tuolta brandtilta saa kaikki tiedot tosta ku lähettää sinne sähkö postilla runkonummeron.
Ja tuolta brandtilta saa kaikki tiedot tosta ku lähettää sinne sähkö postilla runkonummeron.
Ohhoh mikä helmi, onneksi menee entisöintiin. 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Tuolla brandt:llä on aika hidasta toimintaa. Lähetin viestin monta viikkkoa sitten ja noin kaksi kuukautta sitten soitinkin sinne, ja he lupasivat soittaa takaisin, kunhan löytävät nuo tiedot..
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Ite laitoin viimeviikolla maanantaina, ei ole kuulunut.
Oma mana on tuon taulukon mukaan vuosimallia 1987, mitäs helvettiä, kun tuo on puoliautomaatti..?
Oma mana on tuon taulukon mukaan vuosimallia 1987, mitäs helvettiä, kun tuo on puoliautomaatti..?
Haha, ei ole. Katoit väärin. Se on Joku 70-79.
Ite en oikee tiedä paljo näistä jäykkäperistä ja pikkutankeista, et mua ei tarvi aina 100% uskoa..
E: Oho, taas katoin väärin..
Vähä myöhään muokkasin.. 
E: Oho, taas katoin väärin..
Viimeksi muokannut petsku, 06.04.2011 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Eri kirjoittaja tuo Häte kuin tuo jolla on tuo jäykkis. Olihan niitä puolareita -86 asti.petsku kirjoitti:Haha, ei ole. Katoit väärin. Se on Joku 70-79.Ite en oikee tiedä paljo näistä jäykkäperistä ja pikkutankeista, et mua ei tarvi aina 100% uskoa..
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
Keneenköhän mun kannattaa ottaa yhteyttä kun haluisin tietää ton manan koneen ja rungon vuosimallin numeron perusteella ?
Eivät perkele vastaa tuolta Brandtilta vaikka oon postia laittanu muutamaan otteeseen.
Eivät perkele vastaa tuolta Brandtilta vaikka oon postia laittanu muutamaan otteeseen.
Minkäköhän vuosimallin moottori:
ABO2E-5065112
ABO2E-5065112
Nii siis ku mulla lukee moposssa Z50JN nii onks se minkä vuoden peli?
Missä se pitäis lukee? Itelläki 92 vuotinen.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Siinä color-labelissa, mikä on rungon oikealla puolella penkin alla.
Ei mulla sellasta vaan ole?
Edit. niin varmaan sitten, luulin et se olis ollu joku ihan metallilaatta mutta ei näköjään?
Edit. niin varmaan sitten, luulin et se olis ollu joku ihan metallilaatta mutta ei näköjään?
Viimeksi muokannut T0by, 25.06.2011 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Sitten se on lähtenyt pois ?T0by kirjoitti:Ei mulla sellasta vaan ole?
Runkonumeron avulla haet cmsnl.comista oikeen vuosiluvun
Klikkaat sitä "tiettyä" mankin valmistusvuotta ja vertaat runkonumeroja alussa olevaan väliin (ABO2E00000-ABO2E01000 tjms)
Klikkaat sitä "tiettyä" mankin valmistusvuotta ja vertaat runkonumeroja alussa olevaan väliin (ABO2E00000-ABO2E01000 tjms)
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Minkä muun värisiä -90 mankeja on kuin semmonen mikä Wavella on ja sitten mikä mulla on, kun tuossa putsailin runkoo nii huomasin että punasen maalin alla on valkosta, että voisko tuo sitten olla tuommonen juhlamalli mikä Wavella on ? 
Voi olla, onko värikoodilappu tallella? maalien alla jossai?
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Joo ja siinä lukee jotain z50j ja jotai koodeja.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
jees, se on siin penkin ala puolel, vähä takaosassa.
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Z50J (K) lukeen sin tarras, alampena lukee NH-1, sit on viel CODE NH ja joku kirjain lopussa mutta tarrassa on siinä kohassa reikä. 
Kuulostaa siltä et se olis iha ton värinen ku sulla nyt on, voiko olla valkosta pohjamaalii?
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Siitä en tiiä pitää viel kysyy maalarilta joka maalas ton mun mankin viimekesänä, että käyttikö se pohjamaalia ?