kananen kirjoitti:Moro!
Onko porukalla kokemuksia noista dukarin 125cc:stä tai skyteamin 3 venasesta,Ku saisin jommakumman 199e?
Mulla 3 venanen toiminut täydellisesti. Ja kyllä se ihan hyvin liikkuu, vaikka toiset puhuu toista, kun ei asioista kunnolla tiedäkkään... Your choise sanon minä!
Onko porukalla kokemuksia noista dukarin 125cc:stä tai skyteamin 3 venasesta,Ku saisin jommakumman 199e?
Mulla 3 venanen toiminut täydellisesti. Ja kyllä se ihan hyvin liikkuu, vaikka toiset puhuu toista, kun ei asioista kunnolla tiedäkkään... Your choise sanon minä!
Nytpäs voin sanoa, että kylläpäs tiedän Kaverillaki paukahti koko skyteamin koneen alakerta, eikä toi minunkaan kone ole toiminut ilman murheita ja koneen availua... Ja tuntuu jo uudesta asti pitävän ihme kolinaa, mikä voimistuu iän myötä :S
mulla on ti skyteamin 110cc 3valve ja on pelannu hyvin ja kulkee jotain satasta vakiona ja vääntyä löytyyjoka vaihteella keulaa nostaan kaasulla... mul ei vaa oo oikeen mankin alkuperänen keula kestäny... rupesin tesettellee kepsillä et palio se kulke oikeesti niin rupes etu ratas tekeen 10cm sivuttais liikettä sitte keulin vähä aikaa vitutksissaan ja rymmäyttelin keulaa maahan sitte ku rahottu/kyllästy mopo talliin ja mopparilta hopperin keulaa..
Voi jösses taas kerran, panostetaampa hiukan siihen oikeinkirjoitukseen... -Juuzmo
Leichtmetallfelgen kirjoitti: Mulla 3 venanen toiminut täydellisesti. Ja kyllä se ihan hyvin liikkuu, vaikka toiset puhuu toista, kun ei asioista kunnolla tiedäkkään... Your choise sanon minä!
Nytpäs voin sanoa, että kylläpäs tiedän Kaverillaki paukahti koko skyteamin koneen alakerta, eikä toi minunkaan kone ole toiminut ilman murheita ja koneen availua... Ja tuntuu jo uudesta asti pitävän ihme kolinaa, mikä voimistuu iän myötä :S
Mutta onko nämä viat ja hajoamiset ihan moottori kohtasia, eli riippukohan siitä minkä kokoinen kone on? Että kestääkö 125cc:t kun taas 90cc ei kestä hyvin Tosin osa syynä saattaa olla se, että skyteamin koneita on eniten liikenteessä, niin niitä hajoaakin enemmän. Kun vastaavasti joku muu harvinaisempi merkki kestää jonkin mielestä hyvin, koska ei ole montaa Suomessa liikenteessä.No kuitenkin... Oma kantani on se, että samaalla kiinalaisella lapsityövoimalla tehtyjä koneita. Eli täytyy vain toivoa, ettei maanantai kappale osu kohdalle...
Noi on yksilöitä noi koneet. Kaksi kaveria osti samanlaiset koneet melkeen samaan aikaan. Toisella on toiminut hyvin ja toisella lohkes palanen lohkosta.
No nyt on tulossa saksasta toi ducar hintaan 199+35. Oliskos kellään mitään kytkentäkaavioo tohon mottiin? Mitäs kaikkee kannattais heti kattoo ku saa koneen paketista?vaihtaa öljyt,kattoo venttiilin välykset?
kananen kirjoitti:No nyt on tulossa saksasta toi ducar hintaan 199+35. Oliskos kellään mitään kytkentäkaavioo tohon mottiin? Mitäs kaikkee kannattais heti kattoo ku saa koneen paketista?vaihtaa öljyt,kattoo venttiilin välykset?