Ei valittamista, oli postienkin kanssa halvemmat palikat kun euroopasta
Monkey-kaupat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Re: Monkey-kaupat
mä oon tilannu tuolta, tuli tosi nopeesti ja kotiin asti. Ilmeisesti tullissa olivat tuumanneet että ei kantsi avata ku olivat laittaneet tullilomakkeeseen "origin of items" kohtaan että China. (oli ihan iso paketti, lohkon puolikas ym. roinaa)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
http://www.cmsnl.com/products/06430-131 ... 120147672/
Onkos tuo minkä mallin jarrukengät? Ymmärtääkseni pitäisi olla etsimäni eli puolarin pienempään rumpujarruun sopivat? Ja alla vielä linkki jonka kautta tuon löysin eli pitäis olla -79?
http://www.cmsnl.com/honda-z50j-monkey- ... partslist/
Onkos tuo minkä mallin jarrukengät? Ymmärtääkseni pitäisi olla etsimäni eli puolarin pienempään rumpujarruun sopivat? Ja alla vielä linkki jonka kautta tuon löysin eli pitäis olla -79?
http://www.cmsnl.com/honda-z50j-monkey- ... partslist/
Tässä taitaa olla Suomen paras tarjous 72cc-setistä, täydellinen yläkertasarja alusylkällä 135€. Muistan kun itse maksoin aikoinaan Motorpowerilta ostetusta setistä 160€, valurautasylkällä ja kannesta puuttu kaikki pikkulätkät ja venankorkit.
Täällä on monesti kyselty Ooracingin posteista ja toiminta tavasta, mutta olen liian laiskaa menemään pari sivua taaksepäin ja katsomaan jonkin viestin, missä noista asioista olisi mainintaa.
Elikkäs miten toi maksu systeemi Ooracingillä toimii ja mitähän mahtais olla postit kun olisin tilaamassa t-palat mankiin?
Elikkäs miten toi maksu systeemi Ooracingillä toimii ja mitähän mahtais olla postit kun olisin tilaamassa t-palat mankiin?
Sulla pitää olla verkkopankkitunnukset, se kysyy niitä jossain välissä että saavat pankistas vahvistuksen maksulle.
Eli kamat korii, sit tilaamaan, siitä näkee sit postitkin jotka on pikkutilauksilla sen 25£. Siitä sit jatkat Protx:iin, jonka kautta maksu tapahtuu. Ei tarttee näppäillä niiden tilinumeroita tai mitään, annat vaan sinne kortin numeron, voimassaoloajan, turvakoodin ja sit se verkkopankin vahvistus tulee niiden jälkeen.
Oliko vielä niin että ikää pitää olla vähintään 18v että saa tuolta tilattua omalla kortilla?
Eli kamat korii, sit tilaamaan, siitä näkee sit postitkin jotka on pikkutilauksilla sen 25£. Siitä sit jatkat Protx:iin, jonka kautta maksu tapahtuu. Ei tarttee näppäillä niiden tilinumeroita tai mitään, annat vaan sinne kortin numeron, voimassaoloajan, turvakoodin ja sit se verkkopankin vahvistus tulee niiden jälkeen.
Oliko vielä niin että ikää pitää olla vähintään 18v että saa tuolta tilattua omalla kortilla?
Kait tarvii luottokortin että pystyy tilaamaan. Ite oon laittanu aina kopion s-postilla tilaamistani osista ja sanonut että laittaavat tilinumerot ym.MB93 kirjoitti:Sulla pitää olla verkkopankkitunnukset, se kysyy niitä jossain välissä että saavat pankistas vahvistuksen maksulle.
Monkeyn osaa!
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
Siis ookko tilannu ihan normisti vai mitä meinaat tolla, että pyydät antaan tilinumerot jne.?
-
kurri
kaikilla pankeilla ei tuu sitä pankkitunnarivahvistusta. Pitäs maksun mennä läpi kunhan vaan on kortille hyväksytty nettimaksaminen päälle pankista.
Mistä kaupasta sais halvimmalla mankiin tankin, sivu posken ja etu lampun kopan
Monkey.netin myydään/ostetaan palstalta.kartsa kirjoitti:Mistä kaupasta sais halvimmalla mankiin tankin, sivu posken ja etu lampun kopan
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
mbfmoto vain mankeilleJonke kirjoitti:Linkkejä Monkey-kauppoihin:
Suomessa:
• Moposoppi - Laaja valikoima Mankin osia.
• Moposport - Vanha kunnon mopari.
• Motorpower - Skyteam osia.
• Euro Motor Center - Osia moneen vehkeeseen, mm. Mankiin.
• Mc-scatter - Osia moneen vehkeeseen, mm. Mankiin.
• T:mi Jani Kaasalainen - Osia moneen vehkeeseen, mm. Mankiin.
• Wandamotor -Osia moneen vehkeeseen mm. Mankiin ja Honda-type crosseihin.
• Minimotoracing -Honda-type crosseihin osaa.
Ulkomailla:
• Rovaza - Ehkä tunnetuin ulkomaalainen mankikauppa (Alankomaat)
• Monkey Shop Raubling - Saksalainen Monkeykauppa
• Maseco.de.vu - Saksalainen Monkeykauppa.
• Monkeybike - Englantilainen Monkeykauppa.
• OORacing - Monkeyn, Fymmin, Daxin ym. osaa Englannista.
• Daxdodo - Saksalainen Monkey/Dax-kauppa.
• 24moto -Ruotsalainen Honda-type koneellisiin crosseihin painottunut liike.
• Cmsnl -Hollantilainen, osia lyötyy mm. Monkey. (Täältä myös räjäytyskuvat)
• Monkeybiker -Ruotsalainen Monkeykauppa.
Kielitranslaattori - Voi kääntää esim. saksaa englanniksi, joka on paljon helpompaa ymmärtää.
Mitäs muita niitä onkaan?
Dodii ooracingilt tuli tilaus 5 päivässä!
Mutta ongelmaaa oli, että tilasin myös putken monkesiin ja sain sitte sen hinnalla minkä tilasin, niin 10£ halvemman putken.
Eli maksoin 10 puntaa liikaa siitä..
Pitääkö mun lähettää oorille viestiä ja palauttaa toi putki vai mites, tuleeko uutta putkea perässä jos ilmotan ??
Mutta ongelmaaa oli, että tilasin myös putken monkesiin ja sain sitte sen hinnalla minkä tilasin, niin 10£ halvemman putken.
Eli maksoin 10 puntaa liikaa siitä..
Pitääkö mun lähettää oorille viestiä ja palauttaa toi putki vai mites, tuleeko uutta putkea perässä jos ilmotan ??
Kannattaa ottaa yhteyttä Ooracingin suuntaan. Et ainakaan itse saa jäädä tappiolle niiden mokan vuoksi. Sähköpostilla se selviää, voit vaatia esimerkiksi sen 10 puntaa takaisin.
Vanha viesti mutta tuossa tulee 2 kappaletta iskareita.mopojonne94 kirjoitti: http://www.mbfmoto.com/index.php?page=s ... &Itemid=53
tuleeko tossa nyt sitten 1 vai 2 iskaria?
E: ot mut meneekö noi skyteamin vakiosvingiin?
-
Mäkistation
Vähä ehkä niinku hieman väärä topic mutta: Jos joku/jotkut ovat tekemässä Ooracingille tilausta niin laittakaa YV:tä, saisin tilattua samalla penkin tuohon minun projektiini (maksan toki osan postikuluista!)
Vanki nro. 3715
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
Onkos minkälaisia kokemuksia monkeybike.co.uk kaupasta?
Meikäläisten budjetille niillä on aika vähän tavaraa, s-posteihin vastaavat kunnolla eikä samanlailla äkkiä hutaisten kuin esim. OORacingilla. Itselläni jäi tuo tilaus maksuongelmien takia saamatta, joten sen takia vähän negatiivinen fiilis koko kaupasta. Maksuhan täytyy suorittaa tuolla s-postin kautta, online-maksaminen toimii vain Britannian sisällä toimitettaviin paketteihin.
Kyl se ihan kauppa on, ja tavara tulee, mutta maksuongelmat johtu heidän systeemistään. Itse lähetin kaikki vaadittavat tiedot sinne, sanoivat vaan ettei muka onnistu, että olisi tiedoissa jotain häikkää. Tilillä näky kyllä katevarauksena koko tilauksen summa, mutta ei se sieltä mihinkään liikkunut ja lopulta palautu mun tilille.
-
kurri
Voi olla että asia on kiinni myös sun pankista ja kortin turva-asetuksista. Jos se haluaa väkisin varmentaa nettipankkitunnareilla ostot jotka ei tapahdu korttipäätteellä niin ei ne pysty sitä tekemään.
Mutta näin yleensä... Britit tuntuu olevan ihme takapajula nettimaksujen, autovakuutusten/verojen/katsastuksen ja postin suhteen, että en yhtään ihmettele jos ei aina toimi systeemit. Mäkin vedin puihin yhdet kaupat ihan virallisen mp-varaosamyyjän kanssa kun kysyivät salaamattomalla sähköpostilla mun visa-tietojani...
(ainii, ja väkisin tuntuvat lätkivän tullauslappuja paketteihin vaikka eu:ssa ollaan...)
Mutta näin yleensä... Britit tuntuu olevan ihme takapajula nettimaksujen, autovakuutusten/verojen/katsastuksen ja postin suhteen, että en yhtään ihmettele jos ei aina toimi systeemit. Mäkin vedin puihin yhdet kaupat ihan virallisen mp-varaosamyyjän kanssa kun kysyivät salaamattomalla sähköpostilla mun visa-tietojani...
(ainii, ja väkisin tuntuvat lätkivän tullauslappuja paketteihin vaikka eu:ssa ollaan...)
Onko kukaan harrastanut vertailua, että missä on halvimmat osat Suomessa?
Riippuu täysin mitä osaa. Motorpowerin kaltaiset kaupat voi heti jättää pois laskuista. MBFmoto taitaa olla halvimmasta päästä, valikoimakin on ihan kiitettävän kokoinen.
http://www.ebay.co.uk/itm/PIT-BIKE-CLUT ... 336cd3ad46 Mitäs jos haluaisin ostaa tuon, niin teenkö tuonne tunnukset ja miten ostan sitte? paypal löytyy?
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Itse tilasin ebaysta juuri puolariini uuden etuvalon. Käytännössä homma etenee jotakuinkin näin, ainakin itselläni:
1. Teet tunnukset ebayhin ja paypaliin.
2. Ostat tuotteen, muttet maksa sitä. Sitoudut ostamaan, mutta sen jälkeen tulee mahdollisuus jatkaa ostoksia tai siirtyä maksamaan.
3. Sulla näkyy "my ebayssa" että sun täytyy maksaa yksi tuote. Kansainvälisten ostajien kohdalla täytyy kuitenkin odottaa, että lähettävät laskun sulle sähköpostiin, johon sisältyy myös toimituskulut.
4. Maksat sähköpostista laskun paypalin kautta (ei siis tapahdu varsinaisesti sähköpostissa, vaan ebayn ja paypalin yhdistelmässä
). Rahat kestää siirtyä omalta tililtä paypal-tilille 2-3 päivää, itsellä kesti muistaakseni 3.
5. Odottelet myyjän infoa lähettelyistä jne. Itselleni lupasivat "up to 30 days" toimitusajan.
Sen verran täytyy kuitenkin suhtautua varauksella ohjeisiini, etten ostanut yksityiseltä vaan joltain liikkeeltä etuvaloni. Sinäkin olet käsittääkseni ostamassa vastaavasta paikasta, joten uskoakseni varsin samankaltaiset toimintamenetelmät on. Nämä kaikki asiat luulisi löytyvän myyjän sivuilta, vaikka jouduinkin itse kyselemään ennen ostoa myyjältä näistä asioista. Toivottavasti ohjeet auttavat.
1. Teet tunnukset ebayhin ja paypaliin.
2. Ostat tuotteen, muttet maksa sitä. Sitoudut ostamaan, mutta sen jälkeen tulee mahdollisuus jatkaa ostoksia tai siirtyä maksamaan.
3. Sulla näkyy "my ebayssa" että sun täytyy maksaa yksi tuote. Kansainvälisten ostajien kohdalla täytyy kuitenkin odottaa, että lähettävät laskun sulle sähköpostiin, johon sisältyy myös toimituskulut.
4. Maksat sähköpostista laskun paypalin kautta (ei siis tapahdu varsinaisesti sähköpostissa, vaan ebayn ja paypalin yhdistelmässä
5. Odottelet myyjän infoa lähettelyistä jne. Itselleni lupasivat "up to 30 days" toimitusajan.
Sen verran täytyy kuitenkin suhtautua varauksella ohjeisiini, etten ostanut yksityiseltä vaan joltain liikkeeltä etuvaloni. Sinäkin olet käsittääkseni ostamassa vastaavasta paikasta, joten uskoakseni varsin samankaltaiset toimintamenetelmät on. Nämä kaikki asiat luulisi löytyvän myyjän sivuilta, vaikka jouduinkin itse kyselemään ennen ostoa myyjältä näistä asioista. Toivottavasti ohjeet auttavat.