vilkut

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
Eppeto
Diktaattori @ Monkeyt.net
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eppeto »

Motormaniac kirjoitti: Mistä tilasit ja minkämalliset(linkkiä tms.)? Mitä olen katsonut niin kromivilkuista ei pyydetä edes EMC:llä 40€, mutta asia on erikseen siinä tapauksessa jos tilaamasi vilkut ovat über tuningia. :) Itse ajattelin tuollaisia 20-30€ carbon look-minivikkuja. Riittävän halvat ja näyttävät minulle. :wink:
EMC:ltä tilasin semmoset "twin" kromivilkut.. Esitteessä näkyy..
Kuva

"Rakastan kaikkea, mitä tämä saari tislaa!"
Motormaniac
Vuoden Foorumilainen 2006
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Motormaniac »

Jincheng ;) kirjoitti:Jos siinä on ollut vilkut kun se on rekisteröity,niin niitä ei saa ottaa pois ;)
Joo, paitsi tietenkin(?) muutoskatsastamalla, mutta kukapa alkaa niin mittavaa operaatiota tekemään. Korjatkaa jos olne väärässä kun ei ole noita lakimiehen lahjoja eli lakien tuntemusta ja pikkutarkkaa tulkintakykyä. :wink:

Nahkis ostit vissiin edes ja taakse vilkkuparit? Mulla meni aluksi vähän aikaa kattoa että "ei pertana, siellä mitään 40 erkin vilkkuja ole", mutta sitten selkeni. :) Itse olen katonut joko noita "R1:ä" tai sitten "spheroja"(kromisina tietenkin).
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
Eppeto
Viesti:

Terveisiä EMC:ltä! :)
Kuva
hintaa tuli yhteensä 47e
Kuva

Phazer

Viesti Kirjoittaja Phazer »

Aika nätit. Luulin, että tulee vähän pienemmät mutta ovathan nuokin hienot. :wink:
Eppeto
Viesti:

Whazaa kirjoitti:Aika nätit. Luulin, että tulee vähän pienemmät mutta ovathan nuokin hienot. :wink:
Juu itsekkin odotin hieman pienempiä mutta noi kelpaa mainiosti! Kuhan saa mopon kuntoon niin kiinni menee noi.
Kuva

duudson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja duudson »

mulla on ittelläki jinkku ja otin ne vakio vilkut pois ku se on niin helppoa ei tarvitse edes mitään katkoa ku ne saa vaa irti niistä jutuist :D :oops:
Apes

Viesti Kirjoittaja Apes »

mulle voisitte ne vanhat vilkkunne myydä[({Halvalla})]...kun ei kehtaa kättäkään heiluttaa :wink:
wurdulak

Viesti Kirjoittaja wurdulak »

Mulla meni jinkun vilkkuihin hermot. Aina osu polviin, lähti irti ja muut semmost. Sitten ku eivät edes toimineet enkä niitä käyttäny nii otin helvettii. Toine ärsyttävä on peilit. Ajat vaa täysiä hidastetöyssyy ja hyppäät vähä siitä niin älä vaan sano että sulla on molemmat peilit irti. Nyt on puolet parempi ajella kun ei hakkaa polviaan vilkkuihin ja ei joudu ajon aikana kiinnittämään peilejä uusiks
toke

Viesti Kirjoittaja toke »

Iteki aattelin hommata jinkkuun minivilkut stormilta, väri carbon tai cromi.
Joo ne on kyllä aika molot nuo vakiovilkut :shock: .
ingman...saa maidon maistumaan. Opel...saa muovin ruostumaan.

Jinkku JA RäSä
Jarso-

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

empä tiiä noista vilkuista.. jos multa kysytään niin toi "mäpäs meen tuosta äkkiä" on just sitä manki tyyliä :D :D
tuoppi

Viesti Kirjoittaja tuoppi »

Oli muuten hassu ilmiö kun mä ostin Jinkkuun uudet vilkut (sellaiset moposportin micro-ovaali tyyliset) niin hetken päästä oli ainakin 3 tyyppiä ostanu samanlaiset kun minä mutta kahdella oli kromivarrella ja yhellä "hiilari" varsi. Käykääs katsoos, kommentoikaa :) http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/19784
VPJ

Re: vilkut

Viesti Kirjoittaja VPJ »

itelläni on nuolen muotoiset e hyväksytyt minivilut väri on hiilikuitu ja se lasi osa on semmonen jännä, että heijastaa eri värisenä valoa, että sse ei oo oikeastaan minkään värinen, kun meet toiseen paikkaan on jo toisen värinen. siistit ovat, ja runko on suht jäykkä.
Jincheng Monkey 07
Myynissä olevia osien kuvia löytyy http://vpj.kuvat.fi/kuvat/ Kysele yv
Farheld

Viesti Kirjoittaja Farheld »

DDH maskissa kun on ne kolot siellä alhaalla nii niitten kolojen taakse laittas jotku minivilkut. en vaa tiiä näkyskö sivulle :?
hana

Viesti Kirjoittaja hana »

Mulla olis kromiset moposportin mininuolet tallissa odottamassa. Tarvis hommata niihin 6v polttimot ja sitten 6v vilkkurele(jos mistään löytyy.. :roll: )
^henri^

Viesti Kirjoittaja ^henri^ »

Laita 12V sähköt nii ei tartte releitten sun muitten kans kikkailla.
hana

Oon aatellukin, mutta sitten jäisi sivukoppa pois isomman akun takia, ja kun on just hommannu uuden tarrankin siihen :roll:
nicki877

Viesti Kirjoittaja nicki877 »

Saa niitä samankokosia akkuja 12v järjestelmässä kun 6v. 6v akku mukaan ja johonkin kauppaan niin antaa sulle samankokosen 12v akun.
Mana -99: 72cc, 16mm dellu (isompaa tulossa), 16/35, tehari.
Ajopeleistä kuvia: http://www.motot.net/galleria/61014
hana

Mut sitten vielä 12v regu, tulee aika kalliiks.. :evil:
vartapower
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja vartapower »

hana kirjoitti:Mut sitten vielä 12v regu, tulee aika kalliiks.. :evil:
No ja paskanvitut, Mc-Scatterilta löytyy pösön regu ja maksaa jtn 16€ et eipä kovin kalliiks tuu :lol: E: Siis se regu on 12v ja menee mankiin suoraa.
hana

Oho :oops: Oon kattellu vaan moottorikelkan reguja, jotka taas on sitten kaalliita..Mutta mites toi akku,kai sekin jotain maksaa :D
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Osta vaikka biltemasta jos halpaa haluat. Jotain 6e 12v 2Ah akut..
6wrathchild9

Viesti Kirjoittaja 6wrathchild9 »

Saako 6v järjestelmään vilkkuja?
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

saa, mutta voi olla vähän vaikeaa löytää palikoita. Helpompi melkein vaihtaa samalla 12v.
6v vilkkurele voi olla kallis jos et itse kolvaa elektronista versiota...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Rothmans
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rothmans »

Noniiin eli olis itellä tarkotuksena laittaa mankiin vilkut. Mustat ledilliset minivilkut hommattu, kohta meen ostaan vilkkureleen 6V Stormista. Sitten metsästään katkasijaa ja vilkkuihin 6V ledejä.

Te jotka ootte vilkkuja Honda Monkeyn laittanut niin mites ootte kiinnittänyt?
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

ledien kytkennän puolesta voi olla mahotonta ihan tosta noin vaan vaihtaa ledejä. ledeillä on kynnysjännite jonka pitää ylittyä, ja jos olet 12v systeemiin tarkoitetut hommannu niin ne on luultavasti kytketty kolmen taikka neljän sarjoihin jolloin jännite jakautuu kaikkien kesken tasan.
joka sarjalla on sitten vielä vastus joka rajoittaa ledien virran.

yksi ledi tarttee virtaa noin 3v ja virtaa ~30mA, menee aika säätämiseksi vaihtaa vastukset ja muut.. helpompaa vaihtaa 12v jännitteensäädin ja polttimot ja sitten rakentaa vilkkusydeemi :P

sen lisäksi luultavasti 6v vilkkurele ei vilku järkevällä taajuudella jos sen kaveriksi laittaa ledivilkut, vaan tarttee kikkailla lisävastuksien kanssa jolloin ei tuu edes tehonsäästöä ledeistä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Vastaa Viestiin