Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Siis onko ACS enää mitään haastetta päästä 
If you never do, you'll never know
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Samaa tässä oon miettiny.. Tuntuu että kaikki ketkä hakee, ei niin erikoisillaan mankeillakaan nii pääseevät sinne.
Tuopp mankeineen on IMO paras vaihtoehto joka kuuluu sinne.
Tuopp mankeineen on IMO paras vaihtoehto joka kuuluu sinne.
Flame1995:lla on se paras vehje vaikka en oo ikinä ees nähny ku 1 kuvan sen värkeistä.... mutta se riitti 
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Sitä vartenha sinne lähetäänkijjjesse kirjoitti:Tuopp mankeineen on IMO paras vaihtoehto joka kuuluu sinne.
-98, -96, -89, -89, -85.
Paljonko mahtaa saada Rotikka mankista missä on alkuperäiset maalit ja muuten laiteltu hyvään kuntoon? Entä onko venttiilinvarrenkumit vaikea vaihtaa?
Sinäkin olet näköjään kattonu sitä 350 maksavaa rotikkaa
Joskus soittelin samasta moposta ja siihen pitäsi vaihtaa nuo venttiilin varren kumit,kytkinlevy ainakin ja jotain muuta
Mutta kyllähä ok kuntosesta saa varmaan reilun tonninkin. Eikä osat hirmu vaikeat ole vaihtaa.
Mutta kyllähä ok kuntosesta saa varmaan reilun tonninkin. Eikä osat hirmu vaikeat ole vaihtaa.
-98, -96, -89, -89, -85.
Vakio välit vuoden 1991 mankkin 
E: hups,piti mennä Pikkukysymyksiin
E: hups,piti mennä Pikkukysymyksiin
81,-76
13/42
Oma kysymys: Onko välimallin ja uudenmallin mankin tankilla eroa? Eikös se oo välimallis 5 litraa ja uudenmallises 4,5 litraa? Niinku tos alfamer kirjassakin lukee?
Oma kysymys: Onko välimallin ja uudenmallin mankin tankilla eroa? Eikös se oo välimallis 5 litraa ja uudenmallises 4,5 litraa? Niinku tos alfamer kirjassakin lukee?
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Juu niin on ja puolarissa sit myös 5 litraaEikös se oo välimallis 5 litraa ja uudenmallises 4,5 litraa? Niinku tos alfamer kirjassakin lukee?
-98, -96, -89, -89, -85.
T0by kirjoitti: Ei niissä kokoeroa ole vaan, eihän niilläkään tilavuus eroa ole vaan bensahanan varatankki imuputkea on muutettu että varatankki saadaan isommaksi/päätankki pienemmäksi vai toisinpäinkö se oli?
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Eli pää tankki on tuo 4,5 ja 5? Mutta eihän mankissa yli 5 litran tankkia oo kokonaisuudessaan? 
kesäks aattelin tommosen huitasta http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=2274. pitääkös mun noita sähköjä muutella muuten kun 12V polttimot?
Rebels rule
Meneekö kone aitoon manaan vai kiinalaiseen? Kinuskeissa on vakiona 12V sähköt, aitoihin mankeihin tarvitset jännitteensäätimen (?) saadaksesi 12V sähköt.maukka kirjoitti:kesäks aattelin tommosen huitasta http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=2274. pitääkös mun noita sähköjä muutella muuten kun 12V polttimot?
Fiksut korjatkaa.
Joo iha honda on. jos ostan vaikka jinkun jännittimensäätimen nii pelaisko?
Rebels rule
Mopostasi tulee se laturi sieltä koneesta, niin heti ensimmäisenä voisit hommata muuntajan suoraan niihin piuhoihin ja samalla koko mopon jännitetasoksi tulee se 12V. Sen muuntajan jälkeen laitat 12V:n jännitteentasaajan. Voi muuten olla helpoin ja halvin vaihtoehto, mikäli oikeanlaisia muuntajia satut löytämään.
Pahoittelen, koko teksti kopsattu mutta toivottavasti auttoi.
E:http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=273 jännitteentasaaja.
Pahoittelen, koko teksti kopsattu mutta toivottavasti auttoi.
E:http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=273 jännitteentasaaja.
No jos hommaan vaa ton 12v regulaattorin. Pääasia et pääsee ajelee ja valot pelaa 
Rebels rule
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Lukaskaas vaikka tuota 12v-sähköt topiccia. Jännitteensäätimen vaihtaminen riittää juu.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dl ... 057wt_1037
Käykö tämmöset vanhemmat männät noihin uudempiin puolareihin? Tuosta saisin omaani ylikokoisen männän, jos tuo sopii. Muuten mennään melkein tarvike linjalle, joka ei tosin mikään suuren suuri vahinko ole... Kuvien perusteella vastaa täysin uudempien puolareiden mäntää.
Käykö tämmöset vanhemmat männät noihin uudempiin puolareihin? Tuosta saisin omaani ylikokoisen männän, jos tuo sopii. Muuten mennään melkein tarvike linjalle, joka ei tosin mikään suuren suuri vahinko ole... Kuvien perusteella vastaa täysin uudempien puolareiden mäntää.
Mitä jännitteensäädin pitää sisällään? Laatikosta löytyy vanha Hondan 6v säätäjä joka polttaa lamppuja. Uutta 6v säätäjää en raaskinut hirvittävän hinnan vuoksi ostaa, joten nyt kiinni on tarvike 12v joka toimii hyvin, polttimot jne. luonnollisesti päivitetty 12v. Ajattelin että avaisi veitsellä varovasti yläpuolelta ja kattois mikä voisi olla palanut? Vai onko ihan tätä umpiblokki kertakäyttökamaa?
Ite koitin joskus avata tommosta, mutta ei semmost saa millän korjattua kun se on täytetty jollain silikoni tms massalla.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Jos saat sen liiman irti niin kyllä sen voi saada fiksattua.. tosi vittumainen homma se kyllä on.
Siellä on luultavasti fetti joka maadottaa ettei jännite nouse liikaa, joko siinä tai sen ohjauksessa on vikaa. Voi olla vaikka kärtsänny zeneri, en tiä mitä purkki pitää sisällään, mutta komponentit tuskin maksaa kymppiäkään.
Siellä on luultavasti fetti joka maadottaa ettei jännite nouse liikaa, joko siinä tai sen ohjauksessa on vikaa. Voi olla vaikka kärtsänny zeneri, en tiä mitä purkki pitää sisällään, mutta komponentit tuskin maksaa kymppiäkään.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Pystyykö tuommosta hiomatahnaa käyttää käsin jollain kankaanpalasella?
Jincheng Monkey -07vm.
Joo kyllä. Tosi lujaa pitää hinkata. "Paras" olis tietty sellane lumppulaikka porakoneeseen.
Oma kysymys: Tuo pulverimaali olis varmaa hyvä pohjamaalina? Aattelin vaan et sellane osa pitäis maalata ja se ei irtoa sit millää..
Saako siihe laittaa hiomamaalia päälle? Kun se pulveri on erisävynen kuin muitten osien pohja.
Oma kysymys: Tuo pulverimaali olis varmaa hyvä pohjamaalina? Aattelin vaan et sellane osa pitäis maalata ja se ei irtoa sit millää..
Hei, nyt tarttisin joltain jolla jotain kokemusta vastaavasta tilanteesta, niin neuvoja.
Eli ostin viime perjantaina jinkun rungon jne. missä runkoon paperit. kilvet viety 09 konttorille.
Nyt olisin myymässä sitä eteenpäin. Mutta ennen papereiden ja rungon lähetystä eteenpäin onko minun pakko käydä laittamassa se omiin nimiin? ukko puhu että laittaa mukaan jonkun omistajanvaihdos lapun, niin se riittää?
Miten on?
Paperithan saa hakemalla kys. värkkiin kun kerta vietykkin itse sinne?
Eli ostin viime perjantaina jinkun rungon jne. missä runkoon paperit. kilvet viety 09 konttorille.
Nyt olisin myymässä sitä eteenpäin. Mutta ennen papereiden ja rungon lähetystä eteenpäin onko minun pakko käydä laittamassa se omiin nimiin? ukko puhu että laittaa mukaan jonkun omistajanvaihdos lapun, niin se riittää?
Miten on?
Paperithan saa hakemalla kys. värkkiin kun kerta vietykkin itse sinne?
-
Mäkistation
No tuataa... Ostin keväällä Tunturi Tigerin, myyjä ei ollut laittanut sitä omiin nimiinsä, rekisteriotteen omistajanvaihto osiossa oli vain sen henkilön tiedot, joka oli myynyt mopon tälle hepulle jolta minä sen ostin. Ja päivämäärä kohta oli jätetty tyhjäksi. Minä laitoin omat tietoni, nakkasin jonku pari päivää aiemmin olleen päivämäärän siihen lappuun ja steppailin konttorille. siitä oli -08 viety kilvet pois, ei tarvinnut uusintakatsastaakaan sitä keksintöä.
En tiedä että selventikö yhtään???
En tiedä että selventikö yhtään???
Vanki nro. 3715
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!