Sitten ku parin tunnin päästä kokeili käymään lähti hyvin eikä mitään ongelmaa...
Nyt tänään taas rupes sammuilemaan ilman syytä kesken keulinta treenin
Kiertääkö öljy kannessa? onko tarpeeks öljyä? Kaasarissa paskaa tai bensanpinta liian alhaalla. Huono tulppa...randomapina kirjoitti:Mikähän mahtaa olla vikana kun 110 teki paripäivää sitten sillain että kun kävin kokeilemassa että paljonkos se kulkee ,se yhtäkkiä hyyty ihan niinku olis katkassu virran(hana oli auki ja virtapäällä). Sit jos koiti polkee käymään, kävi huonosti hetken ja sammu heti jos anto kaasua.
Sitten ku parin tunnin päästä kokeili käymään lähti hyvin eikä mitään ongelmaa...
Nyt tänään taas rupes sammuilemaan ilman syytä kesken keulinta treenin
E: Eli juu, vaikuttais siinä olevan Jialingin kone, ja Jiaan voipi nuo YX:n kamat istuttaa, ja sen pitäis olla identtinen Skyteamin koneen kanssa.toninen@Thumpertalk.com kirjoitti:jialing engine parts fit to 125cc skyteam engine!!!!!!!
Eli eli, pitääkö nuo yllemmät speksit paikkaansa, kerta oot sellaisen hajottanu joskus?kurri kirjoitti:mä oon avannu ja purkanu 125 jialingin

Pistetään nyt vielä kuva että saatte paremmin käsitystä, mitä tarkotantmppa kirjoitti:Nyt aion kysyä erittäin tyhmän kysymyksen. Eli siis, onko sec. clutch kone sellanen, jossa kytkinpakka nimenomaan ei ole kiinni kampurassa? Saattaa olla mainittu aiemminkin mutta olen laiska enkä jaksa lukea..