Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Radiosta Novalta kuulu että joku ajeli Mankilla moottoritiellä Kehtaako joku myöntää?
E. jaa siitä on ko mqinittu! Laitto hymyileen ku töissä Novaa päivän kuuntelin ja sitte ku sinne saa kaikki soittaa liikenne tiedotteita nii tuli sitten tommonen puhelu. Toivottavasti ei jääny kinni
Viimeksi muokannut Eksu21, 19.05.2012 02:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eksu21 kirjoitti:Radiosta Novalta kuulu että joku ajeli Mankilla moottoritiellä Kehtaako joku myöntää?
E. jaa siitä on ko mqinittu! Laitto hymyileen ku töissä Novaa päivän kuuntelin ja sitte ku sinne saa kaikki soittaa liikenne tiedotteita nii tuli sitten tommonen puhelu. Toivottavasti ei jääny kinni
meikä se oli semmonen oikkari kaverille
E: tai en oo varma ajoin semmosen 1km pätkän siinä kellon kohalla
sutki kirjoitti:Tänään näin jämsässä mustan mankin missä oli levykeula ja tarakka.Tais olla honda ainakin oli punanen runko ja penkissä hondan teksti,tankissa ei ollu tarroja.Tuli vastaan S-marketin kohalla mäessä.
onko kukaan täältä?
joo tuli aamulla vastaan.mukavat pörinät kuulu ei taida olla foorumilla
Tosta vetää joka päivä meitin kämpän ohi sama saakelin maskimanki pörinäputkella, ja Kiulun opiskelijakämppien pihalla on parina päivänä ollu mopo-Masai jossa liekkikatteet.
Itse oon Jyväskylässä pari kertaa nähnyt keväällä Masain noilla perus Rockstar - katetarroilla, veikkaan, että vakio kun vertaa kaverin Masaihin.
Sitten syksyllä tuli tuossa Huhtasuolla ohi mattamusta monkey, jossa taisi olla kultainen USD ja viriä reilusti, pörinät sen mukaiset, valoja ja kilpeä ei tainnut olla. Muistaakseni mankissa oli miehekäs takakeno, oisko ollu keula lyhentämättä.
Niin ja vielä vanhoja bongauksia, että talven alla näin MB93:n entisen Lumikin Citymarketilla Seppälässä ja oon tainnut sitä Syksyllä liikenteessäkin nähdä.
Nyt en oo ihan varma, mutta näytti siltä että äsken Kuokkalanpellon ohi ajo sininen pikkutankki...
E: Korjataan havaintoa, sininen orkkiskuntoinen puolari, ajettiin just Kuokkalassa kaverin kanssa ohi. Kaveri sano että olis ollu joku likka, ruskea huppari oli ainakin.