Bongausketju, Olitko se sinä?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Kukas oli Joensuun miitissä punasella mankilla, sivukopassa luki monkey. Vähän keuliskelit siinä sen detsin kanssa
Ite kaverin näsärin kyyvissä olin.
Lahessa just bongasin kevari mankin missä kultanen usd keula, kävi vaa tossa pihan vieres kääntyy ja lähti menee
kukaan?
MB ! Oliko tälläinen mutta sininen ? http://www.google.fi/imgres?q=honda+mon ... x=53&ty=67
Samalla asuinalueella missä asun, niin yhen talon pihassa on tollanen sinisenä, täydellisessä kunnossa.
Samalla asuinalueella missä asun, niin yhen talon pihassa on tollanen sinisenä, täydellisessä kunnossa.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
-
Hondallinen
Elikkäs Seinäjoen Sopurahan pihasta bongattu EHKÄ monkeytnettiläinen (tai sen monkey) tänään (ma) klo 2 aikoihin.
Pun. tuningbomberviritelmä monkey pohjapanssarilla.
tunnistaako joku omakseen?
Pun. tuningbomberviritelmä monkey pohjapanssarilla.
tunnistaako joku omakseen?
Derbi tuli, Good bye monkeyt.net
Joku ajoi Kajaaninhallin risteyksessä mustalla vakiokunnossa olevalla Jinkulla vastaan Kajaaninhallilta pois päin joskus kuuden aikaan... Joku Monkeyt.netistä?
-
minimotomies
Ajotunnilla Porvoossa bongattu punanen manki alakauttasella putkella. Jonkun kahvilan edessä oli, kadun nimeä en muista. Joskus klo 11 aikoihin
-
maurieinari
Viitaniemessä amiksen etumopoparkissa oli tänään varsin eroottinen kupari/oranssi manki julmetulla jatkohaarukalla ja mustalla maskilla.Kennen?
Ainii ja oisko ollut viime sunnuntaina kun oli vaajakosken ääsmarketin pihas orkkis punamusta manki ja musta/vihree/pinkki manki,nätisti vierekkäin ja siis ennen kello nelejää.
Ainii ja oisko ollut viime sunnuntaina kun oli vaajakosken ääsmarketin pihas orkkis punamusta manki ja musta/vihree/pinkki manki,nätisti vierekkäin ja siis ennen kello nelejää.
Maurieinarin määkin bongasin tuon saman hirvityksen amiksen pihalta.
Se muuten kökötti täs illalla mäkimatissa yhen kerrostalon pihalla, samassa paikassa mistä oon bongannut jo kerran aiemmin mankin.
Vähä myöhässä vastailen
Ootko ihan varma, että mun manki jiitee? En nimittäi mielestäni oo siellä pyöriny
saatan toki muistaa väärinkin. Ja MB, se masai on mun kaverien yhteinen, kaksos-siskot kyseessä.
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Liekki-Masai? Oli nimittäin taas tossa meitin pihalla ku tulin kotiin.
Vaikkei muuten tänne kuulu niin mankikoneellisia, joku likka tuli Kinroad Princellä vastaan, oliko nyt viikonloppuna vai alkuviikosta Mäki-Matissa.
Vaikkei muuten tänne kuulu niin mankikoneellisia, joku likka tuli Kinroad Princellä vastaan, oliko nyt viikonloppuna vai alkuviikosta Mäki-Matissa.
No ihan samanlainen kultatankkinen ja valkorunkoinen ku sulla, 110cc koneella..Naxuli kirjoitti:Vähä myöhässä vastailenOotko ihan varma, että mun manki jiitee? En nimittäi mielestäni oo siellä pyöriny
saatan toki muistaa väärinkin. Ja MB, se masai on mun kaverien yhteinen, kaksos-siskot kyseessä.
... Naxulla on punainen manki. Se kultatankkinen on Juziii:n.
En nähnyt, parempi vaan olis tullu ES tölkistä kupoliin. Tiedä vielä olisiko koko jonnekomppania tullut kimppuun kovisteleen et haenko mädärii
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Nyt vähän tasoa noihin viesteihin, Konsta.
Tänään bongattu jyväskylässä hippokselta toukofest-tapahtumassa musta vakiokunnossa oleva jinkku ja aito honda originaali mustapuna värityksessä. Olikohan kukaan täältä?
Voin duunaa sulle kaverialella 25e/lava isoja mädäreitä jos kelepaaKonsta98 kirjoitti:Voitko oikeesti hakee?
No voe helevettiMB93 kirjoitti:... Naxulla on punainen manki. Se kultatankkinen on Juziii:n.
oonhan mää, missä oot mut bongannu? =D ei oo muute enää 110
Viitaniemen mopoparkista 
Muutaman kerran oon nähny jämsässä paunun koulun pihalla, mustan välimallin mankin valkosella rungolla, vanhemman mallin satula vaihettu ja kelta-mustan stuntti mankin ala-kauttasella putkella,kekeraudalla ja heidenautin kummit alla onko ,kukaan täältä?
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
-mankeli -94 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=12009
Kuka pörrää Kajaanissa oranssilla mankilla
??
Monkey ikä koko ikä.
Kuinka moni on tnä bongannu Tampereelta n. 180cm pitkän, siniset/tummat farkut, sininen huppari, ehkä oranssimusta Heldin ajotakilla varustetun jannun? 
"Sitte kun mun auto on kunnos, niin sielä kuunnellaan Vesku Loiria."