pjh:n ex-tutti, ex-jinku, ex-masai ja tuleva rotikka
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: pjh:n Monkey Z50J -91 (Ajokunnossa!)
Miks ne pitää halkasta ?
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
sitä määki ihmettelen miks pitää halkasta mutta antaa ny mennä kerta vakionaki halkastut
illalla menis rälläköimään oikeen kokoseks tuon holki ja halkasis
illalla menis rälläköimään oikeen kokoseks tuon holki ja halkasis
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
mitenkäs ne sinne väliin tungetaan jossei ole halkastut 
eiku nythän vasta tajusinki miten nää holkit tulee, oon aina luullu että tulee putken ja kannen välii mutta nehä tuleeki putken ympärille ennen laippaa :O
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Aijaa, olenpa taas viisaampi 
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
aijaa.. Olempas itse laittanut joka kerta väärin
No se selittääkin miksi ne on halkaistut......
Skyteam ST50 (käyttis), Honda monkey -92, Lada 2105luisuproju, mb w202 diesel-luisutin
oon miettiny miks ne on halkastut jo puolvuotta
mutta nyt on putki kiinni ja enää puuttuu: jakatapit ja heijastimet (ja ng-kopan kiillotus)
Huomenna jos raaskis viiä ulos ja ajella vähän niin saatte parempia kuvia =)
E: puolituntia rälläköin näitä.... (kännykän laatu ei kuse tälläkertaa :O )

mutta nyt on putki kiinni ja enää puuttuu: jakatapit ja heijastimet (ja ng-kopan kiillotus)
Huomenna jos raaskis viiä ulos ja ajella vähän niin saatte parempia kuvia =)
E: puolituntia rälläköin näitä.... (kännykän laatu ei kuse tälläkertaa :O )

Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
-
ihmehiippari
Hyvän näkösethän nuo on.
Mä oon aina älynny että ne tulee siihen laipan taakse, mutta aika moni näkyy eläneen vääräs uskossa.
Mä oon aina älynny että ne tulee siihen laipan taakse, mutta aika moni näkyy eläneen vääräs uskossa.
sama luulo kuin hiplarilla:D
mut joo on kyl komia manki, onko toi vakio tekniikal? (ei kinostanu lukee kokotopikkia katoin vaan kuvat)
mut joo on kyl komia manki, onko toi vakio tekniikal? (ei kinostanu lukee kokotopikkia katoin vaan kuvat)
Juu vakio on ja kesämmällä tulee 125cc ja jinkun levykeulaa 
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Pitkästä aikaa eksyin tänne saabismin syvistä ja pimeistä syövereistä(noei) kattomaan mitä tälle kuuluu ja en takuulla pettyny! Tosi nätti, good job man! 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Hyvältä näyttää, nyt tilaukseen goldenboy kumit, jalkatapit ja roiskeläpät. 
Elämä on ihmisen parasta aikaa.
jah, kiitoskia kehuista
goldenboyt voisin ostaa kesän loputua tähän ja sitä ennen tulee duron nappuloita monta menemään ku 125cc kiinni
roiskeläpät tulee väliaikasena vaan tämmöset musta ku oli kulunu siipitarra ja hondateksti niipaljo, uutta tilaukseen siis... (nuita pitää viellä putsailla)

ja löyty vanhalle outsideprikallekki hyvä paikka, viellä sokka tuohon...

E: ja mikä tuo ripa/kannatin on tuossa????^^^
goldenboyt voisin ostaa kesän loputua tähän ja sitä ennen tulee duron nappuloita monta menemään ku 125cc kiinni
roiskeläpät tulee väliaikasena vaan tämmöset musta ku oli kulunu siipitarra ja hondateksti niipaljo, uutta tilaukseen siis... (nuita pitää viellä putsailla)

ja löyty vanhalle outsideprikallekki hyvä paikka, viellä sokka tuohon...

E: ja mikä tuo ripa/kannatin on tuossa????^^^
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Ketjusuojalla vai ilman ku joutunu leikkaamaan palasen poies ku oli revenny? (kuvassa näkyy mihin laitoin huohotinletku
)

ja miten tää johtojen pidike on vakiona pitämässä johtoja?

ja sitte katsastusta ajatellen: mihin kaikkiin paikkoihin tarvii heijastimen? eteen valkonen, sivuille keulaan oranssit ja tarviiko taakse

ja miten tää johtojen pidike on vakiona pitämässä johtoja?

ja sitte katsastusta ajatellen: mihin kaikkiin paikkoihin tarvii heijastimen? eteen valkonen, sivuille keulaan oranssit ja tarviiko taakse
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Johtojen pidike on mun mielestä niinkuin oot nyt laittanu sen.
Minä kun kävin katsastamassa tuon oman mankin tuossa pari päivää sitten niin eivät etes kattoneet heijastimia. Jotain mumisivat heijastimista, ja sitte tokasin siinä että "Eiköhän se riitä että ajaa huomioliivi päällä". Vastaukseksi tuli että "No kyllähän se niinkin käy", ja sen koommin ei heijastimista puhuttu
Minä kun kävin katsastamassa tuon oman mankin tuossa pari päivää sitten niin eivät etes kattoneet heijastimia. Jotain mumisivat heijastimista, ja sitte tokasin siinä että "Eiköhän se riitä että ajaa huomioliivi päällä". Vastaukseksi tuli että "No kyllähän se niinkin käy", ja sen koommin ei heijastimista puhuttu
Ahdin määrää tahdin
Tuun sinne kohta katsastamaan ku on halpaa ja helppoa tuo katsastus
Mutta, Nyt olis jinkunkeula maaleissa! viellä kasaus ja keksiön maalaus
(stefojen kohilta pitää paikkamaalata pensselillä viellä ku nui törkeesti näkyy)

Mutta, Nyt olis jinkunkeula maaleissa! viellä kasaus ja keksiön maalaus
(stefojen kohilta pitää paikkamaalata pensselillä viellä ku nui törkeesti näkyy)

Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Joustovaraa ei oo kyllä liiaksi 
juu hyvi on tontissa
tänää kudoin puikolla tommosen jatkovarren että saa kasattuu tuon keula

viellä pitää tehä: holkki levynpuolelle ja porata akselin reiät keulasta isommiks..

ja apua että mitenpäin nämä tuonne keulaa laitetaan ku en enää muista

eli kumpi tulee eka liukuputken sisää ja mitenpäi laitan tuon jousen?
tänää kudoin puikolla tommosen jatkovarren että saa kasattuu tuon keula

viellä pitää tehä: holkki levynpuolelle ja porata akselin reiät keulasta isommiks..

ja apua että mitenpäin nämä tuonne keulaa laitetaan ku en enää muista

eli kumpi tulee eka liukuputken sisää ja mitenpäi laitan tuon jousen?
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Mulla oli silleen, että toi jousi oli alimpana ja sit putkenpätkä sen päällä, eli kun aukasee sen yläpään pultin niin putki on siin nenän ees. 
juu kiitos ja sitte viellä että kumminpäin tuon jouse laitan ku on tiheempi toisestapäästä 
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Nätti manki 
Osta Honda -> Tunne itsesi voittajaksi
Honda Monkey -92
Honda Monkey -92
-
Mopobomberi
Se tiheempi pää alaspäin 
Nonii, elikkäs ensviikolla pitäs raijata tämä monkeesi alas ja käyä heittää testilenkit ja näpsiä ulkosalla kuviaki
jalkatapit ostin kaverilta (takana olevasta pahvinpalasta näkee ku vuotany öljyä...)

vuotaa takimmaisesta moottorinkiinnikkeen sisältä, törkkään vaan tiivistemassaa ja pulti kiinni...
Eli nyt puuttuu enää: sivuheijastimet, etuheijastimen kiinnitys ja magneetonkopan kiillotus
Tarkotus pistää myyntiin heti kun kilvissä (paljonko laitan nyt korkeeksi hinnas alussa?) ja tilalle ostan halvalla kaverilta jinkun josta ruvetaan työstää käyttistä/rässiä
jalkatapit ostin kaverilta (takana olevasta pahvinpalasta näkee ku vuotany öljyä...)

vuotaa takimmaisesta moottorinkiinnikkeen sisältä, törkkään vaan tiivistemassaa ja pulti kiinni...
Eli nyt puuttuu enää: sivuheijastimet, etuheijastimen kiinnitys ja magneetonkopan kiillotus
Tarkotus pistää myyntiin heti kun kilvissä (paljonko laitan nyt korkeeksi hinnas alussa?) ja tilalle ostan halvalla kaverilta jinkun josta ruvetaan työstää käyttistä/rässiä
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Mun mielestä tää on joku 950e arvonen mut kai joku tollo tästä joku 1100 maksaa. 
It was at this moment that he knew, he fucked up.