Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
honda-monkey
Ei ne mitään piikkejä laskehonda-monkey kirjoitti:kuinkapaljo noista rattaista tulee sakkoja? siis että paljon se on yhtä piikkiä kohden?
Jos ylipäätänsä huomaavat että rattaat ei ole vakiot niin vähän mussuttavat tai raapustavat jotain huomautusta aiheesta. Pahimmassa tapauksessa lähtevät kokeilemaan mopoa jolloin todellinen kulkupuoli paljastuu ja sakkoja tulee sitten sen huippunopeuden mukaan, ei rattaiden piikkien mukaan
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
-
honda-monkey
Täälläpäin ei kyllä poliiseja tunnu kiinnostavan taas 2-pyöräset yhtään
Lienevätkö saaneet tarpeekseen koko touhusta, vai ovatko keskittyneet nyt taas johonkin muuhun kuin mopojen ym jahtaamiseen;
Lauantai 7.4.
Kaveri oli vaihtannu ktm exc 125:nsä tulpan, ja lähti koittamaan että toimiiko yhtään paremmin kuin vanhalla. Tää kaveri sitte kävi siinä niitten talosta 200m päässä olevalla teollisuusalueen suoralla koittamassa ilman kypärää, että miten se kulkee. Talon ja teollisuusalueen välillä on joku 20m pyörätie, jota pitkin kaverini ajoi molempiin suuntiin.
Takaisinpäin tulleessaan kaveriani tuli vastaan polkupyörälllä vanhempi mies, joka pysäytti kaverini. Mies sanoi että nyt loppui noi perkeleen ajelut, minä soitan poliisit. Nooh, kaverini jäi siinä sitten odottelemaan ja sanoi että tuskin niitä poliiseja kiinnostaa jos parisataa metriä tässä koitan rauhallisella ja tyhjällä tiellä tätä pyörää... Mies siihen vain että "joo kohta ne sano tulevansa ne poliisit", kirjotteli kilven numerot ja kirjaimet muistiin, ja lähti menemään. Kaverini meni myös takaisin kotiinsa. Minä saavuin myös kaverilleni samoihin aikoihin, kun tämä tuli pihaan. Kaverini kertoi koko jutun, ja muina miehinä aloimme purkamaan hänen pyöräänsä sitten, tästä "kyläpoliisista" ja hänen puheistaan paljoa välittelemättä. (kampiakselin stefoja alettiin vaihtamaan).
Saatiin pyörä nostettua pukille, tankki, penkki, ketjut, pakoputki ja vissiinkin magneetto irti, niin tallin oveen koputti joku. Kaverini sanoi siinä sitten mulle vielä kovaan ääneen että "saatana jos siellä on se vitun kyläpoliisi niin et kyllä päästä sisään". Menin ja avasin oven; poliisimondeo seisoo pihassa, ja 2 poliisia siinä ovella... Poliisit kertoivat että kun on soiteltu että täällä joku pommittaa sellassellla kotarilla, ja asukkaat on vittuuntunu ym...
Vähänaikaa ne siinä sitten selittelivät, kunnes toinen heistä huomasi että kilpi oli sisälokarissa, ja niin hyvin palaneen kumin ym paskan peitossa ettei sitä nähnyt kuin varmaan metrin päästä. Tallissa oli lisäksi suzuki pv missä oli kx80cc:n kone kiinni. Toinen poliiseista tutki kyllä senkin tarkasti, muttei kuitenkaan alkanut kyselemään siitä mitään.
-"Ton kilven voisit laittaa johonkii muuhun paikkaa sillee että se näkyis johonkii... Ja enskerralla vaikka testaisit tätä vaan niin laita nyt ees oman ittes takia se kypärä päähän.. Ja hillitse vähä niit ajoja täs lähistöllä nytte, ettet ihan tahalles ärsytä naapureitas. Myö tästä mennään, olis vähän parempaakin tekemistä kuin syynätä jonkuu teinien mopoja... Hyvät päivänjatkot..." sanoi toinen poliiseista, jonka jälkeen lähtivät menemään..
Noh, siinä sitten naureskeltiin jonkin aikaa, ja jatkettiin kotarin purkamista. Jonkin ajan päästä oli kone pöydällä, ja alettiin ottamaan magneetonpuolen lohkoa auki. Samassa kaverini katto ikkunasta ulos, ja sano läpällä, että "no nyt siittä meni joku vaaleansininen mondeo ohi... kuitenki joku siviilipoliisi ja tulee käymää meil...".
Meni joku pariminuuttia, kuultiin kun joku auto ajoi pihaan... Kaverini meni avaamaan autotallin oven, ja katsoi kun se vaaleansininen mondeo oli pysähtynyt pihalle, ja poliisi oli juuri menossa koputtamaan kaverini talon ovea. Noh, kaverini huusi että "myö ollaa täällänäin, ja että täällä kävi jo äsken poliisi selvittämäs tilanteen.." noh poliisimies siihen, että "asia on nyt sillai, että toi sama pyörä on nähty joku 5min sitte tuolla kouvolan keskustassa ajamassa poliisipartiota karkuun...". Näytettiin siinä sitten että ei voi olla sama pyörä, kun konekkin on tuossa pöydällä tuhannenpillunpäreinä. Poliisi naurahti, ja sanoi että "Aijaa no anteeksi nyt häiriö..." Ja lähti menemään...
Että tällästä täälläpäin
Mutta kiva varmaan tuolla mun kaverilla, jos aina kun näkyy musta supermoto tai enska jossain niin heti ollaan ovella kolkuttelemassa ja kyselemässä... 
EDIT: oho tulipas aivan saatanasti tekstiä
Lienevätkö saaneet tarpeekseen koko touhusta, vai ovatko keskittyneet nyt taas johonkin muuhun kuin mopojen ym jahtaamiseen;
Lauantai 7.4.
Kaveri oli vaihtannu ktm exc 125:nsä tulpan, ja lähti koittamaan että toimiiko yhtään paremmin kuin vanhalla. Tää kaveri sitte kävi siinä niitten talosta 200m päässä olevalla teollisuusalueen suoralla koittamassa ilman kypärää, että miten se kulkee. Talon ja teollisuusalueen välillä on joku 20m pyörätie, jota pitkin kaverini ajoi molempiin suuntiin.
Takaisinpäin tulleessaan kaveriani tuli vastaan polkupyörälllä vanhempi mies, joka pysäytti kaverini. Mies sanoi että nyt loppui noi perkeleen ajelut, minä soitan poliisit. Nooh, kaverini jäi siinä sitten odottelemaan ja sanoi että tuskin niitä poliiseja kiinnostaa jos parisataa metriä tässä koitan rauhallisella ja tyhjällä tiellä tätä pyörää... Mies siihen vain että "joo kohta ne sano tulevansa ne poliisit", kirjotteli kilven numerot ja kirjaimet muistiin, ja lähti menemään. Kaverini meni myös takaisin kotiinsa. Minä saavuin myös kaverilleni samoihin aikoihin, kun tämä tuli pihaan. Kaverini kertoi koko jutun, ja muina miehinä aloimme purkamaan hänen pyöräänsä sitten, tästä "kyläpoliisista" ja hänen puheistaan paljoa välittelemättä. (kampiakselin stefoja alettiin vaihtamaan).
Saatiin pyörä nostettua pukille, tankki, penkki, ketjut, pakoputki ja vissiinkin magneetto irti, niin tallin oveen koputti joku. Kaverini sanoi siinä sitten mulle vielä kovaan ääneen että "saatana jos siellä on se vitun kyläpoliisi niin et kyllä päästä sisään". Menin ja avasin oven; poliisimondeo seisoo pihassa, ja 2 poliisia siinä ovella... Poliisit kertoivat että kun on soiteltu että täällä joku pommittaa sellassellla kotarilla, ja asukkaat on vittuuntunu ym...
Vähänaikaa ne siinä sitten selittelivät, kunnes toinen heistä huomasi että kilpi oli sisälokarissa, ja niin hyvin palaneen kumin ym paskan peitossa ettei sitä nähnyt kuin varmaan metrin päästä. Tallissa oli lisäksi suzuki pv missä oli kx80cc:n kone kiinni. Toinen poliiseista tutki kyllä senkin tarkasti, muttei kuitenkaan alkanut kyselemään siitä mitään.
-"Ton kilven voisit laittaa johonkii muuhun paikkaa sillee että se näkyis johonkii... Ja enskerralla vaikka testaisit tätä vaan niin laita nyt ees oman ittes takia se kypärä päähän.. Ja hillitse vähä niit ajoja täs lähistöllä nytte, ettet ihan tahalles ärsytä naapureitas. Myö tästä mennään, olis vähän parempaakin tekemistä kuin syynätä jonkuu teinien mopoja... Hyvät päivänjatkot..." sanoi toinen poliiseista, jonka jälkeen lähtivät menemään..
Noh, siinä sitten naureskeltiin jonkin aikaa, ja jatkettiin kotarin purkamista. Jonkin ajan päästä oli kone pöydällä, ja alettiin ottamaan magneetonpuolen lohkoa auki. Samassa kaverini katto ikkunasta ulos, ja sano läpällä, että "no nyt siittä meni joku vaaleansininen mondeo ohi... kuitenki joku siviilipoliisi ja tulee käymää meil...".
Meni joku pariminuuttia, kuultiin kun joku auto ajoi pihaan... Kaverini meni avaamaan autotallin oven, ja katsoi kun se vaaleansininen mondeo oli pysähtynyt pihalle, ja poliisi oli juuri menossa koputtamaan kaverini talon ovea. Noh, kaverini huusi että "myö ollaa täällänäin, ja että täällä kävi jo äsken poliisi selvittämäs tilanteen.." noh poliisimies siihen, että "asia on nyt sillai, että toi sama pyörä on nähty joku 5min sitte tuolla kouvolan keskustassa ajamassa poliisipartiota karkuun...". Näytettiin siinä sitten että ei voi olla sama pyörä, kun konekkin on tuossa pöydällä tuhannenpillunpäreinä. Poliisi naurahti, ja sanoi että "Aijaa no anteeksi nyt häiriö..." Ja lähti menemään...
Että tällästä täälläpäin
EDIT: oho tulipas aivan saatanasti tekstiä
-
kameleontti
Tänään kävi aika mukavasti. Ajeltii mun jinkul (kulkee noin 65) Ja kaverin minicrossilla (kulkee noin 85). Noh kun oltiin tulossa kotiin päin nii poliisiauto kurvaa eteen. Alkaa siinä sit kyselee korttii, jota mulla eikä mun kaverilla tietenkään ole. Sitten ne pyysi meidät siihen takapenkille istuu. Tuli suoritus kieltoa 1 vuosi, mut ne sit sano et kun alatte lähestyyn 15v niin voitte tulla kysyyn asemalta että saisko sitä kieltoa pois 
Try not to bend the spoon for that is impossible. Only try to realise the truth. It's not the spoon that bends, there is no spoon.
---
Jinkku kulkee jtn 65 km/h
---
Jinkku kulkee jtn 65 km/h
Otan osaakameleontti kirjoitti:Tänään kävi aika mukavasti. Ajeltii mun jinkul (kulkee noin 65) Ja kaverin minicrossilla (kulkee noin 85). Noh kun oltiin tulossa kotiin päin nii poliisiauto kurvaa eteen. Alkaa siinä sit kyselee korttii, jota mulla eikä mun kaverilla tietenkään ole. Sitten ne pyysi meidät siihen takapenkille istuu. Tuli suoritus kieltoa 1 vuosi, mut ne sit sano et kun alatte lähestyyn 15v niin voitte tulla kysyyn asemalta että saisko sitä kieltoa pois
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
tänää oltiin paikallisella huoltoasemalla käymässä ja poliisit tuli pihaa.. ne kysy et tultiiko myö mopoilla juuri äsken ja sano että ne käy kahvilla ensin ja ne testaa sen jälkeen meidän mopoja ja sit ne sano että sitte tietysti jos myö ollaan keretty lähteä pois sillä ajan kun ne on kahvilla niin ei sitte mitään
anto meille tilaisuuden lähtee karkuu ja ois tullu veroja jos ei oltais lähetty ja yhel kaveri derbissä 70cc ei rajoitinta 
-
japsiraaseri
- Vip-käyttäjä
Kaikenlaisista tuomioista ja päätöksistä voi aina mennä valittamaan, jos itsesta siltä tuntuu. Eri asia kannattaako tai tuottaako se mitään tulosta.juha kirjoitti:Miten siellä muka pystyis ruinaamaan suorituskeiltoa pois?Juuzmo kirjoitti:Mototissa on monet koittanu ruinata suorituskieltoa pois, ja hyvin harvat on saanu. Poliisit on tiukentanu linjaansa sen suhteen.
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
http://www.dnsf.org
Ööh.. Ilmeisesti kolari oli sinun vika? Silti kyllä ihmettelen noita sanktioita miten voi noin kovat olla..pepsi kirjoitti:Ottaa vähän päähän kun ajoin manalla kolarin, niin pollari päätti pistää 1 vuosi suorituskieltoa ja 3kk kortti hyllylle. Mukavasti sakkoja varmaan myös tulossa, en ole varma. En ollut humalassa tai mitään, mopo oli laillinen ja ajoin 40 @ 40. Niin ja kilvet lähti moposta, tiedän että on käytäntö.
SaturdayMorning(B)
Joo kyllä, kolari oli mun vika. Sitä vähän minäkin, että rattijuopoilta jotka ajavat ihmisen kuoliaaksi on saman verran korttti pois kuin moppepojalla joka tekee inhimmillisen erehdyksen. Ja poliisi jonka kuuluteltavana olin oli oikeen viimeisen päälle vittumainen. Sano että on koko poliisi aseman puolesta raivoissaan minulle. Ja että eikö poika osaa käsitellä mopoa, pitäisikö hankki sulle semmonen pientehonen mopo jonka huippunopeus on 25km/h. Tyyppi vittuili vielä monta kertaa ja paljon en jaksa laittaa tähän. Pois lähdettäessä kättelin pollaria ja kun olin menossa ovella tää tokaisee että menipä jätkä hiljaseks. Sitten joku vanhempi komissario otti multa sormenjäljet ja DNA näytteen, eli rikosrekistewri tuli, sanoi että on voimassa vähintään sen 10v. Saattaa kuulostaa liioiteltulta, mutta näin se vaan on.HND kirjoitti:Ööh.. Ilmeisesti kolari oli sinun vika? Silti kyllä ihmettelen noita sanktioita miten voi noin kovat olla..pepsi kirjoitti:Ottaa vähän päähän kun ajoin manalla kolarin, niin pollari päätti pistää 1 vuosi suorituskieltoa ja 3kk kortti hyllylle. Mukavasti sakkoja varmaan myös tulossa, en ole varma. En ollut humalassa tai mitään, mopo oli laillinen ja ajoin 40 @ 40. Niin ja kilvet lähti moposta, tiedän että on käytäntö.
-
japsiraaseri
- Vip-käyttäjä
Oksat pois.
Miten paha kolari edes oli?
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
-
monkey-speed
Sellainen että ajoin yhden Fordin kylkeen risteyksessä... Ei siihen autoa paljoa tullut, vieläpä ihan sama kun vakuutuksenihan sen auton korvaa. Moposta ei vääntynyt kuin ohjaustanko, mutta reiteen tuli iso avohaava joka oli SYVÄ. Siihen tuli ensin sisäisiä tikkejä, sen jälkeen 7 tikkiä siihen päälle. Myös ranne ja kylkiluut meni kipeäksi. Ranteessa luultavasti hiusmurtuma ja kylkiluissa murtuma.
Edit: Jep todella ärsyttävä poliisi oli kyseessä, sanoi vieläpä että ei tulla asenteella liikeenteessä ajeta? Mikä ihme sitä vaivaa? Ja kun kerroin ajavani 40km/h ja se nopeus oli isoin, tyyppi tokaisi että se on ihna sama mitä sä täällä valehtelet, sysällä sisinmässä mnä kuitenkin tiedän että et puhu nyt
totta.
Edit2: Lisää vielä eli kyseinen poliisi kysyi muutaman järkeviä kysymyksiä, kuten miksi ihmeessä sä ajoit sitä autoa kylkeen? Ja sanoi että et sä ollut kova jätkä ku sä tommosta menit tekemään, sä olit pikkasen tyhmä jätkä! Mitä vittua, luuleeko ne että mä tahalleen täräytän autoa kylkeen?
Edit: Jep todella ärsyttävä poliisi oli kyseessä, sanoi vieläpä että ei tulla asenteella liikeenteessä ajeta? Mikä ihme sitä vaivaa? Ja kun kerroin ajavani 40km/h ja se nopeus oli isoin, tyyppi tokaisi että se on ihna sama mitä sä täällä valehtelet, sysällä sisinmässä mnä kuitenkin tiedän että et puhu nyt
totta.
Edit2: Lisää vielä eli kyseinen poliisi kysyi muutaman järkeviä kysymyksiä, kuten miksi ihmeessä sä ajoit sitä autoa kylkeen? Ja sanoi että et sä ollut kova jätkä ku sä tommosta menit tekemään, sä olit pikkasen tyhmä jätkä! Mitä vittua, luuleeko ne että mä tahalleen täräytän autoa kylkeen?
Viimeksi muokannut pepsi, 22.04.2007 21:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aika poliisikohtaista näköjään tuokin. Itse ajoin aikanaan mankilla kolmion takaa auton alle ja selvisin suullisella huomautuksella eli en siis saanut mitään rangaistusta. Tosin poliisi kyllä sanoi että kun syyttömälle osapuolelle ei tullut henkilövahinkoja ja multa meni jalka poikki ja mopo rullalle niin selviän sen takia huomautuksella.
Niin mopo ei tietenkään ollut vakio, mutta siihen eivät poliisit tainneet pahemmin kiinnittää huomiota. Vakuutus oli myös kunnossa, mikä osoittautuikin erittäin hienoksi hommaksi näin jälkikäteen ajatellen...
Niin mopo ei tietenkään ollut vakio, mutta siihen eivät poliisit tainneet pahemmin kiinnittää huomiota. Vakuutus oli myös kunnossa, mikä osoittautuikin erittäin hienoksi hommaksi näin jälkikäteen ajatellen...
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."