Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Ne ekat Jinqshengit, jotka tuli joskus vuosituhannen vaihteessa, on mun mielestä parhaimpia. Niitä myytiin täälä Kurikassakin ihan kivasti, eipä niistä jälkeenpäin ainakaan pahaa ole kuulunut. Asia erikseen on sitten Honleit, niitä myytiin tuossa Halpa-Hallissa muutama, yksi ajettiin suoraa kaupasta pajalle, rikkihän se oli.
Mäkistation kirjoitti:Ne ekat Jinqshengit, jotka tuli joskus vuosituhannen vaihteessa, on mun mielestä parhaimpia. Niitä myytiin täälä Kurikassakin ihan kivasti, eipä niistä jälkeenpäin ainakaan pahaa ole kuulunut. Asia erikseen on sitten Honleit, niitä myytiin tuossa Halpa-Hallissa muutama, yksi ajettiin suoraa kaupasta pajalle, rikkihän se oli.
Älkääs nyt! Itellä ollu 2011 toukokuuta asti honlei ja hyvin pelittäny vaikka kenkää annettu oikee olan takaa. Vähän yli 1000km oon ite rullaillu ja nyt 3500km täynnä. Tietty nyt parit tulpat menny, takakeskiö posahti ja lohkon välistä valuttaa öljyä. Mun mielestä nää kaikki kiinanmankit on ihan yhtä hyviä. Ite kyllä ostaisin varmaan Skyteamin jos ois mopon osto edessä.
monk3ydud3 kirjoitti:Älkääs nyt! Itellä ollu 2011 toukokuuta asti honlei ja hyvin pelittäny vaikka kenkää annettu oikee olan takaa. Vähän yli 1000km oon ite rullaillu ja nyt 3500km täynnä. Tietty nyt parit tulpat menny, takakeskiö posahti ja lohkon välistä valuttaa öljyä. Mun mielestä nää kaikki kiinanmankit on ihan yhtä hyviä. Ite kyllä ostaisin varmaan Skyteamin jos ois mopon osto edessä.
Itellä on ollu jinkku saman aikaa ku sulla honlei ja samanverran kilometrejä eikä ole mittään muuta ku kerran tulppa vaihettu
Uusi foorumilainen kun olen niin en nyt tiedä meneekö oikeaan paikkaan.. Mutta siis menin ostamaan 2004 jincheng mankin, jossa vaihteet menevät 1N234. Olen aina luullut että näissä ne menevät vain N1234
E: Paikoillaan on kuitenkin jinchengin oma magneeton koppa. Onko skyteam tehnyt joskus
sähköstartittomia koneita ?
E2: jänkhä, siinä magneeton kopan alla lohkossa lukee se jokin sarjanumero ja se alkaa jos oikein muistan JC... Eikö se ole niiku JC=jincheng?
Pahoittelen jos vähän sekavaa tämä teksti
Viimeksi muokannut Joonas, 10.08.2012 22:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joonas kirjoitti:Uusi foorumilainen kun olen niin en nyt tiedä meneekö oikeaan paikkaan.. Mutta siis menin ostamaan 2004 jincheng mankin, jossa vaihteet menevät 1N234. Olen aina luullut että näissä ne menevät vain N1234
Mulla menee N1234 ? Oisko aidon mankin vaihteisto tai...
Joonas kirjoitti:Uusi foorumilainen kun olen niin en nyt tiedä meneekö oikeaan paikkaan.. Mutta siis menin ostamaan 2004 jincheng mankin, jossa vaihteet menevät 1N234. Olen aina luullut että näissä ne menevät vain N1234
E: Paikoillaan on kuitenkin jinchengin oma magneeton koppa. Onko skyteam tehnyt joskus
sähköstartittomia koneita ?
luultavasti on skyteamin kone mihin laitettu jinkun kytkinkoppa kun skyteameis menee 1N234 ja sähköstartillisia
Jinkkua on kaikilla vaihteilla olemassa, mutta en tiedä sitten miten ne vuosimallit menee et mitä missäkin, mutta löytyy siis kaikki alaspäin lootalla (vapaan paikasta saato olla erilaisia variaatioita), honda-tyylisellä vapaa 1 ja 2 välissä ja vaihteet ylöspäin lootalla, ja kaikki ylös lootalla.
Veikkaisin tosin et noin vanhaan on vaihettu uudemman jinkun kone, kun muistelisin et noi ton ikäset oli vielä kaikki alaspäin lootalla.
Skyteam ja jinkku on oikeestaa samoja, kummassakkii on skyteamin moottori ja ja muutenki niissä on paljon samoja osia eli toisin sanoen vaan eri tarrat ja merkki papereis. skyteamhan tekee moniin kopioihin moottorit. esim:panthera, jinkku, skyteam ja baotian.