En tiedä tuliko mielenhäiriö vai mikä, mutta päätin tehdä (p)rojutopicin, pitäisi varmaa käydä tarkistuttamassa lääkitys.
Eli, mankejahan on tehty nyt ennenkin, ja itse olen nyt kymmenkunta mankia rakentanut, osa enempi ja osa vähempi valmiita.
Ihan siitä ensimmäisestä hondasta asti on ollut haave jäykkäperäisestä mankista, ja
yksi tuossa näpeissä tavallaan kävi, mutta ei siitä sen enempää. Ikinä tätä ennen semmoista sopivaa aihiota vain ei ole löytynyt tai sitten ei ole budjetti vain riittänyt.
Mutta voihan niistä muistakin mankeista komeita rakentaa, joten nyt tallista löytyy 2kpl näyttelyissä ollutta peliä, joista tuskin koskaan luovun, vaikka ostoehdotuksia onkin ollut, kyseessä v.2011 ACS esillä ollut -89 rothmans ja v-2012 vähän jokapaikassa esillä ollut -79 "jenkkitankki LowToy".
Nyt, kiitos Ramin, löytyi aito Hondan jäykkäperä aihio, joka tuli kotio tuossa 20.9.
Siitä tehdään ajan kanssa jonkinlainen kaksipyöräinen kulkupeli,luultavasti näyttelykuntoinen,
muu on vielä auki. Sitten on tuo toinen runko, jonka on tehnyt kiinalainen. Tähän löytyy paperit, ja vähän olen kauppaillutkin sitä, mutta koska se ei ole pakkomyynnissä niin aloin sitäkin jo vähän suunnittelemaan,
mutta suunnitelmat pysyköön vielä salassa. Kuvasta voi jotain arvailla. Ja näihin saattapi mennä nyt aikaa, koska autoprojekti hidastaa vähän näiden tekemistä.
Eli jos päivitystä ei vähään aikaan tule niin se ei tarkoita että projektit on kuolleet ja kuopattu.
Risut ja ruusut on tervetulleita