Eli ostin tollasen turboprojun tosta läheltä ja itseasiassa tänään 25.5 kavereiden kanssa päästiin sillä ajamaan pikku testiajot, mutta ihan järkyttävä se on.. Tulee menemään kokonaan osiks ja sitten tietysti maalautan ja ostelen uutta palikkaa.. Tollasta perkeleen rottalookkia en rupee kattomaan ja sitten toteutus on kunnollinen.. Onhan mulla tossa Volvo kans "projektina", niin en pidä mitään kiirettä näiden kanssa. Voi olla, että ACS mennää tai sitten ei..? Mitään paniikkia en pidä ja katellaa mitä tästä tulee, kun Vergiä ottaa ja antaa inspiraatioiden tulla..
Tekniikka:
Terra-Moto 140cc --> 145cc porattu, korkeapainemäntä + kansi koneistettu
Garrett pikkuturbo
27mm kaasari (ahdistaa)
Öljynsyötölle oma pumppu ja akku
Noh... Ulkopuoli nyt on mitä on, mutta se siitä paremmaks tulee.. +10 swingi ja marchozzin täys säädettävät iskarit taakse mulla tossa onki tallissa, niin eiköhän ne oo just passelit tohon. Väriteema on avoin, ja 8 reikäset vanteet tulee yms yms..
Tämä kaikki tapahtuu Hondan runkoon, joten sellasta saa mulle privana tarjota. (KILVELLINEN TAI SELLANEN MIHIN SAA KILVET HAETTUA)
En usko, että inssi tykkäis ku tolla menis rekisteröimää
Teen tästä alotusviestistä joskus paremman, kunhan vaan saan selvät sävelet siitä millanen tästä tulee.. Ehdotuksia otetaan vastaan