Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Näin kun joku äijä nosti kaverin manan parkkiruudun päähän semmoseen puskaan ja ajo sitten itte siihen ruutuun jollain vanhalla pahalla pakulla...oli mielummin ajanu vaikka suohon
juha kirjoitti:Näin kun joku äijä nosti kaverin manan parkkiruudun päähän semmoseen puskaan ja ajo sitten itte siihen ruutuun jollain vanhalla pahalla pakulla...oli mielummin ajanu vaikka suohon
Oli muuten helvetin reilu ja si kuulu vaan:"kyl se sen sieltä pois saa"
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Hehee, nyt minullekin tehtiin klassinen tulpanhattutemppu Ihmettelin ekaks et miks ei kahden polkasun jälkeen lähde käyntiin +16c ilmassa, mut sit katoinki et "voi perkele"
jonttuhu kirjoitti:Tä mun kaveri ku kuuli ni tää ketä oli koittanu sitä derbii ni vähä keräili itteens maas vuot vanhempi ja kuhee leija. ei oo enää leija
Juu nyt en kyl ihan tajunnu
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
jonttuhu kirjoitti:Tä mun kaveri ku kuuli ni tää ketä oli koittanu sitä derbii ni vähä keräili itteens maas vuot vanhempi ja kuhee leija. ei oo enää leija
Juu nyt en kyl ihan tajunnu
Eli siel on vähän tarjoiltu läskiä sille, joka koitti jonttuhun kaverin mopoa
Rinnakkaisluokalla on yks pelle, joka lähes kokoajan haukkuu mun mankia ja ite kuitenkin ajaa hikisellä jinkulla No ei sitä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa
Leichtmetallfelgen kirjoitti:Rinnakkaisluokalla on yks pelle, joka lähes kokoajan haukkuu mun mankia ja ite kuitenkin ajaa hikisellä jinkulla No ei sitä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa
Ei oo tainnu nähä sun mankia ollenkaan...Nimittäin jos joku sanoo sun mankia rumaks niin saa outo olla.
E:Tai no mielipide kysymys
No sen voin sanoa että paljon hienompi ku sen lähes vakio jinkku, joka jo ruosteessa ja pinttyneessä liassa... Mutta ihan sama nauran vaa sille aina , kun jotain sanoo