Ite en omista lauharia (viellä) mut siihen etuhaarukan ala t-palaan oon aatellu hitsata lattaraudata pienen palasen ja samanlaisen siihen lauhariin ja porata reijät kumpaankin lattaraudanpalaseen ja pultata ne yhteen. En tiedä miten Migi tarttuu tohon T-palaan tarttee varmaan pyytää kummii hitsaamaan sen siihen.
Kaasua! kirjoitti:Ite en omista lauharia (viellä) mut siihen etuhaarukan ala t-palaan oon aatellu hitsata lattaraudata pienen palasen ja samanlaisen siihen lauhariin ja porata reijät kumpaankin lattaraudanpalaseen ja pultata ne yhteen. En tiedä miten Migi tarttuu tohon T-palaan tarttee varmaan pyytää kummii hitsaamaan sen siihen.
Mulla on toiki käyny mielessä. Mulla on jinghengin keula niin niistä lokarin kiinnikkeistä laittais lattaraudan palat siihen. Mutta sit on taas mitä se lauhari mahtaa tykätä siitä kun kokoajan heiluu siinä.
Eli onko öljynlauhdutin 270 pumpulla IHAN tarpeeton 49cc moottorissa? kai se nyt vähentää aika reilusti lämpöleikkaamisen riskiä, ja olis aika bling bling kans
kkjezze kirjoitti:Eli onko öljynlauhdutin 270 pumpulla IHAN tarpeeton 49cc moottorissa? kai se nyt vähentää aika reilusti lämpöleikkaamisen riskiä, ja olis aika bling bling kans
No kyllä se aika turha on. Ja blingbling vaan kun ei se sieltä koneen sisältä edes mihkään näy
Aijoo kappas No ei siitä kummemmin hyötyä ole, kyllähän se tietysti vähän viileämpänä käy, mutta ilmankin pärjää. Ja ulkonäköähän se kieltämättä tuo. Ite aattelin laittaa omaan mankiin lauharin nyt kun saan sen kasaan, vaikka 50cc vain onkin.
Kannattaako lauhdutinta laittaa muuten vakion koneen kanssa jossa on tehari ja 17mm kaasari? Jos klemmittää kesä helteessä?
Ajattelin ostaa nuo nyt kesällä ja jos lauhdutin auttaa ettei leikkaisi kiinni..
Ennen ne on tehty ite. Itsellä ei ole kokemusta, mutta siitä vakiosivulätkästä poistetaan vähän ripoja, porataan reiät, tehdään kierteet ja laitetaan nipat kiinni. Tarkemmin en tiedä.