Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
se riippuu iästä jos oot 13 tai alle nii tulee varotuksii vaa ja siit eteenpäin kortti lykkääntyy ain vuodelt eili 14 ja siit eteenpäin 
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
-
Poloracing
Jaska vittu. Edelleenkään alle 15v ei oo rikosoikeudellisessa vastuussa. Kortti siis ei siirry jos jää alle 15-vuotiaana kiinni ajo-oikeudetta ajamisesta.
Onneks teknisen osan voi polttaa ja hakia konttorilta uuren jos ny vaivaa jokku merkinnät. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Haittaako POLIISIA että mulla ei oo skytaris starttimoottorii paikoillaa?:D entä ku katalysaattoria ei oo enkä oo varma ku rungos ei ois sille paikaa + putkeskaa ei näytä oleva mitää ylimääräsii hitsauksii?....
Ja skyteami on vuosimallia 09
Ja skyteami on vuosimallia 09
Olen ehkä hidas... Mutta sinua nopeampi!
Köyhät ajaa diisselillä.. Mutta pers aukiset hakee saksasta!
Vältä Krapulaa Pysy Humalassa :)
Köyhät ajaa diisselillä.. Mutta pers aukiset hakee saksasta!
Vältä Krapulaa Pysy Humalassa :)
Ei se startti pakollinen ole. Ja varmaan 99% poliiseista ei tiedä että skytarissa mitään kattia on, ja vaikka tietäski nii ei ne siitä mitään sano, koska ei se tehoa tuo.
Startilla tuskin mitään väliä.
Katinhan pitäisi toimivana laskea kuitenkin päästöjä tjv. Ei kait se siellä ihan turhaa olisikaan, vaikken väitä että olisi imo. millään tapaa tarpeellinen käytössä
Katinhan pitäisi toimivana laskea kuitenkin päästöjä tjv. Ei kait se siellä ihan turhaa olisikaan, vaikken väitä että olisi imo. millään tapaa tarpeellinen käytössä

Mitä kaikkea poliisit saa selville, kun tarkastavat rekisterikilven koneelta?
Jincheng Monkey -07vm.
Varmaan kaiken oleellisen. Mitäs pahaa sä oot sun vakiomankilla tehny ?
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
No tietysti omistajan/haltijan nimen ja yhteystiedot. Sekä sun ajoneuvon tekniset tiedot ja ehkä käyttöönottopäivän yms. vuosimallin. Itse ainakin, kun sain kevarilla sakot, niin taisi näkyä siellä niitten koneessa mun faijan nimi, kun ei olla keretty mun nimille vielä vaihtaa sitä 
Suzuki PV 50 -97, Honda Monkey Z50JM -92
Milloinhan on taas poliiseilla mopojen tehovalvonta, kun eikö niil oo aina tapana pitää keväällä semmonen? 
Jincheng Monkey -07vm.
Eiköhän se ole kun alkaa nuo lumet jokapaikasta sulamaan... Kun alkaa olla enemmän mopoja liikenteessä.
Sitä määkin tässä kauhulla odottelen.. Taitaa jäädä manki talliin sillon, ja mie kulen kitkalla 
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
Karkuun ajaa tai sitte ajaa semmosissa paikoissa missä ei luulis poliisia näkyvän. 
Mulla varmaa varmaa vaihtuu vaa 19mm kaasari kevääksi paikoilleen ja ehkä kevyempää ratastusta.
Putkeen en varmaa koske, paitsi jos alkaa poliiseja näkymään liikaa nii sitte vois vaikka suunnitellaki jonkun näköstä db-killeriä.
Mulla varmaa varmaa vaihtuu vaa 19mm kaasari kevääksi paikoilleen ja ehkä kevyempää ratastusta.
Putkeen en varmaa koske, paitsi jos alkaa poliiseja näkymään liikaa nii sitte vois vaikka suunnitellaki jonkun näköstä db-killeriä.
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Meilläpäin tehovalvonta meinaa sitä, että poliisia ei näy missään.
Eikä mopot noita kiinnosta. Valot toimii, äänet ei muistuta harrikkaa ja ajaa nätisti, niin ei mitään ongelmaa.
Twin Cam.
Itekin luulin että täälläkin poliisit olisi virkaintoisia mutta nyt on aika tarkka käsitys että näin ei ole. Riippuu ihan poliisistakin, mutta täällä eivät kummoisesti välitä jos valot toimii, äänet ei ole kovat ja ajaminen ei vaaranna muita ja muutenkin näyttää asialliselta.
PV:llä ajelin kaksi viikkoa ilman kilpeä kun se putosi ja en jaksanut pahvikilpeäkään tehdä, valokin oli joku pyörän patterivalo mutta vakio kun oli niin kummoisesti ei herättänyt huomiota.
Ainut kerta kun poliisit on lähemmin tutkaillut mun mopoja oli silloin kun Jinkku löytyi ja roudasivat sen maijalla kotipihaan.
Ainut kerta kun poliisit on lähemmin tutkaillut mun mopoja oli silloin kun Jinkku löytyi ja roudasivat sen maijalla kotipihaan.
-
monstertarra
- Viesti:
Mua taas järkyttää 110cc kone ja tehoratsiat, tosin koneentappoväleillä se ei kovin paljoa kulje. Valittavat varmaan viellä usdista 
Lada 2107 -85
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
Harva poliisi siitä keulasta ulisee negativiisessä mielessä, eiköhän enemmän positiivistä sanottavaa ole 
Eipä oo tarvinnu hirveesti poliisien kanssa tekemisssä olla ku eivät oo ikinä pysäyttäneetkää ja nytki manki monta viikkoo ollu osina nii ei pahemmin oo tullu liikenteessä oltus
Liikkuvapoliisia piti tossa kyllä meillä parin tunnin luennon kuolussa eile. Ja eipä hirveemmin kuumota ku tommosella luumu 50cc mankilla ajelee 
Honda Monkey -90
Ei mua ainakaa jännitä mikkää tehovalvonnat vaikka mankis onki 125cc kones ja 27mm kaasari sun muuta. Ajetaan sitte karkuun jos pitää. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
-
nieminennn
Ei ainakaa mp valittanu yhtää vaikka mulla oli keula vaihdettu ja 2 muulla kaverilla oli usd keulatmonstertarra kirjoitti:Mua taas järkyttää 110cc kone ja tehoratsiat, tosin koneentappoväleillä se ei kovin paljoa kulje. Valittavat varmaan viellä usdista
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! ;____;