Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
Monkey Rider
Kaverit hölöttää koko ajan et kyttiä joka puol, ite en nää missään.
Ja oillain kulkee 65(esim kuriton enska dt) ni äijä on iha paskat housus, ite pystyn menee autojen ohi 80 alueel ja ei oo kytät pysäytelly ja näkyny myöskään, muita pysäyttelevät yms.
Ja lopuks viel et oon nähny enska kytän täällä salossa

Ja oillain kulkee 65(esim kuriton enska dt) ni äijä on iha paskat housus, ite pystyn menee autojen ohi 80 alueel ja ei oo kytät pysäytelly ja näkyny myöskään, muita pysäyttelevät yms.
Ja lopuks viel et oon nähny enska kytän täällä salossa
-
Monkey_Man
Oli nyt viiminen päivä koulua ennen kesä lomaa ja kaikki rässi koulun pihalla niin vitusti
Sitten parkkeerattiin mopot ja traktorit koulun ruokalan oven eteen kun syömään mentiin ja rehtori soitti poliisit
Kyl poliisit siihen sit tuli, kattelivat vähän aikaa ja menivät poies. Mut kyl ne sit koko loppu päivän siinä jossain lähistöllä olivat.
-
Leichtmetallfelgen
Mikä ihana kesän alku niille keltä lähti kilvet tai tuli sakkoo viristäLeichtmetallfelgen kirjoitti:Kävi tänää mein koulullakin poliisit mopoja ratsaamassa. Onneksi oli oma manki kotonaosa kerkesi kyllä viedä mopot pois ennenkuin tulivat. Kaverin skootteri ei onneksi kiinnostanut, menee sen n.80 ja boksi oli myös täynnä kaljaa
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
-
Monkey_Man
Tarkotatko pesis pelin aikana?juha kirjoitti:Eilen poliisit kiesitti koulua vähän väliä ympäri
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Ei kait noilla nopeuksilla pitäis kilven viel lähtee?-monkey- kirjoitti:Kaverilla on vakio derbi x-race niin se meni alamäkeen 60 niin siitä lähti kilvet
[ Mustanaamio ] - manki projekti -
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=3&t=1806
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=3&t=1806
-
Uhtuan Parooni
Kyllä voi lähteä, tämä asia on niin sitä poliisi sedästä kiinni..Smoogeli kirjoitti:Ei kait noilla nopeuksilla pitäis kilven viel lähtee?-monkey- kirjoitti:Kaverilla on vakio derbi x-race niin se meni alamäkeen 60 niin siitä lähti kilvet
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Jotenkin olen saanut semmosen käsityksen, että jos menee yli 55km/h, niin lähtee kilvet ja jos menee yli 65km/h niin lähtee kilvet ja tulee verot. En sitten tiedä. Mutta jos alamäkeen meni kuuttakymppiä niin aika mulkero poliisi kyllä oli. Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata. Tostahan olisi kuulunut korkeintaan antaa sakot ylinopeudesta kai? Tosin lähtihän siitä munkin mankista kilvet kun kulki sen 52km/h 
Yleensähän noi mitataan niin et ajetaan esim. sama suoran pätkä kumpaankin suuntaan ja jos tutka näyttää et menee molempiin suuntiin yli 65, nii luultavasti sit tulee ne verot.. Mutta esim. mun Gassun vanhalla omistajalla oli käyny niin sillonku toi viel sillä oli et toiseen suuntaan oli menny ~70km/H ja toiseen 63km/H, niin sille ei ollu tullu veroja mut kilpi oli kuitenki lähteny..Jonke kirjoitti:Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata.
saattaa ollan näin...mulla meni 55km/h tutkaan eikä lähteny kilvet.Jonke kirjoitti:Jotenkin olen saanut semmosen käsityksen, että jos menee yli 55km/h, niin lähtee kilvet ja jos menee yli 65km/h niin lähtee kilvet ja tulee verot. En sitten tiedä. Mutta jos alamäkeen meni kuuttakymppiä niin aika mulkero poliisi kyllä oli. Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata. Tostahan olisi kuulunut korkeintaan antaa sakot ylinopeudesta kai? Tosin lähtihän siitä munkin mankista kilvet kun kulki sen 52km/h
niin vähän tarkennusta, täälläpäin ainakin poliisit ajoivat saman suoran molempiin suuntiin, ja sitten ottivat keskiarvon nopeuksista.. jos meni yli 65 niin kevarivero ja kauheet mätkyt + kortti pois.^petu^ kirjoitti:Yleensähän noi mitataan niin et ajetaan esim. sama suoran pätkä kumpaankin suuntaan ja jos tutka näyttää et menee molempiin suuntiin yli 65, nii luultavasti sit tulee ne verot.. Mutta esim. mun Gassun vanhalla omistajalla oli käyny niin sillonku toi viel sillä oli et toiseen suuntaan oli menny ~70km/H ja toiseen 63km/H, niin sille ei ollu tullu veroja mut kilpi oli kuitenki lähteny..Jonke kirjoitti:Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata.
Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskina
olis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD
+ kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne..
Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki 
Oisko joku sivuvaunu mopo hyvä teille,kun kimppakyytejä täytyy mennäalccu kirjoitti:Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskinaolis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD
+ kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne..
Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."