Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-monkey-

Viesti Kirjoittaja -monkey- »

Täällä oli eilen teho ratsiat 23 mopoa jäi kiinni :shock:
Monkey Rider

Viesti Kirjoittaja Monkey Rider »

-monkey- kirjoitti:Täällä oli eilen teho ratsiat 23 mopoa jäi kiinni :shock:
Iha oikein. Kerätään vaan teineiltä rahat pois! :lol:
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Eikö se, että noin 70% Suomen mopoista on viritettyjä, kerro jotain siitä, kuinka järkevä tuo laki on?
jonttuhu

Viesti Kirjoittaja jonttuhu »

Kaverit hölöttää koko ajan et kyttiä joka puol, ite en nää missään.

Ja oillain kulkee 65(esim kuriton enska dt) ni äijä on iha paskat housus, ite pystyn menee autojen ohi 80 alueel ja ei oo kytät pysäytelly ja näkyny myöskään, muita pysäyttelevät yms.

Ja lopuks viel et oon nähny enska kytän täällä salossa
:shock:
Monkey_Man

Viesti Kirjoittaja Monkey_Man »

Oli nyt viiminen päivä koulua ennen kesä lomaa ja kaikki rässi koulun pihalla niin vitusti :D Sitten parkkeerattiin mopot ja traktorit koulun ruokalan oven eteen kun syömään mentiin ja rehtori soitti poliisit :lol: Kyl poliisit siihen sit tuli, kattelivat vähän aikaa ja menivät poies. Mut kyl ne sit koko loppu päivän siinä jossain lähistöllä olivat.
Tomppeli

Viesti Kirjoittaja Tomppeli »

Me mentiin koulun kaa kaupunkiin....Oli ihan perseestä. :D
....
Leichtmetallfelgen

Viesti Kirjoittaja Leichtmetallfelgen »

Kävi tänää mein koulullakin poliisit mopoja ratsaamassa. Onneksi oli oma manki kotona :D osa kerkesi kyllä viedä mopot pois ennenkuin tulivat. Kaverin skootteri ei onneksi kiinnostanut, menee sen n.80 ja boksi oli myös täynnä kaljaa :lol:
Kaasua!

Viesti Kirjoittaja Kaasua! »

Leichtmetallfelgen kirjoitti:Kävi tänää mein koulullakin poliisit mopoja ratsaamassa. Onneksi oli oma manki kotona :D osa kerkesi kyllä viedä mopot pois ennenkuin tulivat. Kaverin skootteri ei onneksi kiinnostanut, menee sen n.80 ja boksi oli myös täynnä kaljaa :lol:
Mikä ihana kesän alku niille keltä lähti kilvet tai tuli sakkoo viristä :D
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! ;)
Monkey_Man

Viesti Kirjoittaja Monkey_Man »

Joo mä olin kans sillee et ei saatana kun näin et poliisi auto kaarto siihen koulun pihaan mopojen viereen, mut kattelivat vaan autosta hetken ja lähtivät poies.
Jos nyt viimisenä päivänä olis se kauan pelätty ratsia tullut niin ei helvetti
:shock:

125cc honda monkeyllä siis olin koulussa tänään
kananen

Viesti Kirjoittaja kananen »

Sillon ku mulla oli 125cc kiinni nii jätin monkin aina koulun viereiseen puskaan parkkii.Ratsialta pelastuin sillä tyylillä. :wink:
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Eilen poliisit kiesitti koulua vähän väliä ympäri :)
Ei riemulla rajaa, kun mankilla ajaa.
zuhari1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

juha kirjoitti:Eilen poliisit kiesitti koulua vähän väliä ympäri :)
Tarkotatko pesis pelin aikana?
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Justiinsa sillon
Ei riemulla rajaa, kun mankilla ajaa.
-monkey-

Viesti Kirjoittaja -monkey- »

Kaverilla on vakio derbi x-race niin se meni alamäkeen 60 niin siitä lähti kilvet
Smoogeli

Viesti Kirjoittaja Smoogeli »

-monkey- kirjoitti:Kaverilla on vakio derbi x-race niin se meni alamäkeen 60 niin siitä lähti kilvet
Ei kait noilla nopeuksilla pitäis kilven viel lähtee? :?
Uhtuan Parooni

Viesti Kirjoittaja Uhtuan Parooni »

Smoogeli kirjoitti:
-monkey- kirjoitti:Kaverilla on vakio derbi x-race niin se meni alamäkeen 60 niin siitä lähti kilvet
Ei kait noilla nopeuksilla pitäis kilven viel lähtee? :?
Kyllä voi lähteä, tämä asia on niin sitä poliisi sedästä kiinni..
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Keinone
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Keinone »

Aika jännä kuiteski, ku mopo on vakio :roll: Pitäskö sitä vielä sitte ite ruveta kuristeleen, ettei saa alamäkeen kiskottuaku 45km/h? :D
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Jotenkin olen saanut semmosen käsityksen, että jos menee yli 55km/h, niin lähtee kilvet ja jos menee yli 65km/h niin lähtee kilvet ja tulee verot. En sitten tiedä. Mutta jos alamäkeen meni kuuttakymppiä niin aika mulkero poliisi kyllä oli. Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata. Tostahan olisi kuulunut korkeintaan antaa sakot ylinopeudesta kai? Tosin lähtihän siitä munkin mankista kilvet kun kulki sen 52km/h :)
Petu^
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Petu^ »

Jonke kirjoitti:Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata.
Yleensähän noi mitataan niin et ajetaan esim. sama suoran pätkä kumpaankin suuntaan ja jos tutka näyttää et menee molempiin suuntiin yli 65, nii luultavasti sit tulee ne verot.. Mutta esim. mun Gassun vanhalla omistajalla oli käyny niin sillonku toi viel sillä oli et toiseen suuntaan oli menny ~70km/H ja toiseen 63km/H, niin sille ei ollu tullu veroja mut kilpi oli kuitenki lähteny..
ahmaa

Viesti Kirjoittaja ahmaa »

Sano kaverilles että vie sakkolapun derbin maahantuojalle (sumeko oy) ja käskee niiden maksaa.
hentry

Viesti Kirjoittaja hentry »

Jonke kirjoitti:Jotenkin olen saanut semmosen käsityksen, että jos menee yli 55km/h, niin lähtee kilvet ja jos menee yli 65km/h niin lähtee kilvet ja tulee verot. En sitten tiedä. Mutta jos alamäkeen meni kuuttakymppiä niin aika mulkero poliisi kyllä oli. Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata. Tostahan olisi kuulunut korkeintaan antaa sakot ylinopeudesta kai? Tosin lähtihän siitä munkin mankista kilvet kun kulki sen 52km/h :)
saattaa ollan näin...mulla meni 55km/h tutkaan eikä lähteny kilvet.
Jusu-91

Viesti Kirjoittaja Jusu-91 »

^petu^ kirjoitti:
Jonke kirjoitti:Tasasellahan noi nopeudet pitäisi mitata.
Yleensähän noi mitataan niin et ajetaan esim. sama suoran pätkä kumpaankin suuntaan ja jos tutka näyttää et menee molempiin suuntiin yli 65, nii luultavasti sit tulee ne verot.. Mutta esim. mun Gassun vanhalla omistajalla oli käyny niin sillonku toi viel sillä oli et toiseen suuntaan oli menny ~70km/H ja toiseen 63km/H, niin sille ei ollu tullu veroja mut kilpi oli kuitenki lähteny..
niin vähän tarkennusta, täälläpäin ainakin poliisit ajoivat saman suoran molempiin suuntiin, ja sitten ottivat keskiarvon nopeuksista.. jos meni yli 65 niin kevarivero ja kauheet mätkyt + kortti pois. :shock:
alccu

Viesti Kirjoittaja alccu »

Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskina :D olis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD :D + kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne.. :lol: Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki :twisted:
zuhari1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

alccu kirjoitti:Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskina :D olis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD :D + kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne.. :lol: Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki :twisted:
Oisko joku sivuvaunu mopo hyvä teille,kun kimppakyytejä täytyy mennä :D
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
foordi

Viesti Kirjoittaja foordi »

Kaverit veti viime talvena dt:llä 4 päällä. Ei tullu ku kuskille 50e ja yhelle kyydissä olevista tais tulla 35e kun niil ei ollu kypärii. Loput oli sitte alle 15-vuotiaita. Oli kuulemma kattonu teharia pikkusen pitkää sit oli vaan sanonu et pitäähän se antaa mopoilijoillekki talveks rauha. :)
Vastaa Viestiin