Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
alccu kirjoitti:Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskina olis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD + kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne.. Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki
http://www.alccu.fi/satuja
Koitappa kirjoittaa jotain sellaista tarinoita joita ehkäpä joku tällä foorumilla uskoisi.
Jos oot kantannut putkea vasten 4 päällä, sulla täytyisi olla helvetisti vauhtia.(jota kurittomalla cpi:llä löytyy mittariin 70?)
Mistäs mahdat tietää että olisi tullut _reilusti_ yli 200€ sakkoja?
voi voi poikaa, se poliisi antaa sakkoja kyllä ketä perässä tuli, kolmepäällä mentiin, ei tarvi paljoo kantata että se putki raappasee kiinni, kuvainnolstin sillä lähinnä asiaa, mut kyl se oikeesti kiinni ottikin. kai mun pitää ottaa poijjiille kuvaa ku kanttaan skodella 2 päällä putken maahan, kulma siinäkin aivan renkaankuvion rajalla, samoin oli ton cpi:n kanssa joo, mut offtopic loppuu tähä ainakin mun osalta..
Alcun viestiin viitaten: U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A-! Itel ei ole poliisien kanssa ole ollut pitkään aikaan mitään tekemistä. Jotenkin tuntuu ettei niitä kevarit hirveesti kiinnosta. Ja on tullut vastaan todella monta kertaa että siitä ei ole kiinni. Joskus ollut hiukan jopa nopeutta liikaa...
JUR1 kirjoitti:Alcun viestiin viitaten: U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A-! Itel ei ole poliisien kanssa ole ollut pitkään aikaan mitään tekemistä. Jotenkin tuntuu ettei niitä kevarit hirveesti kiinnosta. Ja on tullut vastaan todella monta kertaa että siitä ei ole kiinni. Joskus ollut hiukan jopa nopeutta liikaa...
JUR1 kirjoitti:Alcun viestiin viitaten: U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A-! Itel ei ole poliisien kanssa ole ollut pitkään aikaan mitään tekemistä. Jotenkin tuntuu ettei niitä kevarit hirveesti kiinnosta. Ja on tullut vastaan todella monta kertaa että siitä ei ole kiinni. Joskus ollut hiukan jopa nopeutta liikaa...
Poliisit kierteli tänään pitkin kylää ja oltiin tuola koulun lähistöllä ja osalla porukoista oli kaljaa... Ku oltiin menos sinne ja olin kaverin kyydis niin puhalluttivat hänet, mutta ei mua.
Nico kirjoitti:Ei VI**U lähti äske kahelt kaverilt kortti siinmeni sit se kesä niitten osalt
Kuinka kauaks aikaa lähti?
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Emt viel. Soitin yhelle kuka siinnoli mukana kolmantena, mut sillon rajotin ni se vaa sano et niilt läks kilvet ja se ei itte sanon mitää ja sit vaa tuut tuut tuut
Toinen kamu sai 60€ sakkoja ja kilvet pois jne, mut oli kuulemma ollu tosi rennot kytät, oli ihan sanonnu et tälleehän näitten mopojen pitäskii kulkee, mut pakko tehä työt
alccu kirjoitti:Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskina olis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD + kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne.. Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki
Jaa että 3 päällä kurittomalla cpi:llä poliisia karkuun ja kantataan vielä 3 päällä niin että putki osuu maahan. Uskomattomia tarinoita sullaki.
alccu kirjoitti:aika helppo päästä karkuun.. pääsi metsäpolkua pitkin heti melkei kun poliisit käänty perää ja aika jormii saa olla et tulee autolla polulle
Niin ja kanttailitta mettäpoluilla putki maata raapien? Todella uskottavaa.
joo ja alccu heitti kaverinsa kyydistä niskalenkillä eteensä rakentaa hyppyrin mistä ne ajo 101km/h ja maija tuli peräs. Niin ja skodes oli viel kisa kiree töötti ja yläkauttanen tehari!!1 Rohkenen epäillä alccun stoorii mut kyl toi vois olla mahdollinen yks pääl ja jollain skodel mistä on lauennu takaiskarit.
Neero kirjoitti:ja hypitte kannoista jokien yli vai.?
Mistäs tiiät et siellä oli jokia,ja sanottiinko tuolla että se kanttas metässä sen putken maahan? Oikeestaan se putki voi olla aika lähellä maata jos iskarit on pohjassa.