Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
waltt

Viesti Kirjoittaja waltt »

alccu kirjoitti:Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskina :D olis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD :D + kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne.. :lol: Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki :twisted:
http://www.alccu.fi/satuja
Koitappa kirjoittaa jotain sellaista tarinoita joita ehkäpä joku tällä foorumilla uskoisi.
Jos oot kantannut putkea vasten 4 päällä, sulla täytyisi olla helvetisti vauhtia.(jota kurittomalla cpi:llä löytyy mittariin 70?)
Mistäs mahdat tietää että olisi tullut _reilusti_ yli 200€ sakkoja?
alccu

Viesti Kirjoittaja alccu »

voi voi poikaa, se poliisi antaa sakkoja kyllä ketä perässä tuli, kolmepäällä mentiin, ei tarvi paljoo kantata että se putki raappasee kiinni, kuvainnolstin sillä lähinnä asiaa, mut kyl se oikeesti kiinni ottikin. kai mun pitää ottaa poijjiille kuvaa ku kanttaan skodella 2 päällä putken maahan, kulma siinäkin aivan renkaankuvion rajalla, samoin oli ton cpi:n kanssa :wink: joo, mut offtopic loppuu tähä ainakin mun osalta..
Jonke
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Uskomatonta.
Erikki

Viesti Kirjoittaja Erikki »

ei oo mahdotonta!
waltt

Viesti Kirjoittaja waltt »

Erikki kirjoitti:ei oo mahdotonta!
Kerroppa vielä että mikä?
Kaasua!

Viesti Kirjoittaja Kaasua! »

waltt kirjoitti:
Erikki kirjoitti:ei oo mahdotonta!
Kerroppa vielä että mikä?
Viittas varmaan tohon alccun viestiin
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! ;)
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Täällä päin liikkuu ny ihan pirusti poliiseja...kai täällä joku tehovalvonta on taas.
Ei riemulla rajaa, kun mankilla ajaa.
Erikki

Viesti Kirjoittaja Erikki »

Kaasua! kirjoitti:
waltt kirjoitti: Kerroppa vielä että mikä?
Viittas varmaan tohon alccun viestiin
kyllä^

Quotet, 1/3. -Ylläpito
JUR1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

Alcun viestiin viitaten: U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A-! Itel ei ole poliisien kanssa ole ollut pitkään aikaan mitään tekemistä. Jotenkin tuntuu ettei niitä kevarit hirveesti kiinnosta. Ja on tullut vastaan todella monta kertaa että siitä ei ole kiinni. Joskus ollut hiukan jopa nopeutta liikaa... :D
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
kkjezze

Viesti Kirjoittaja kkjezze »

JUR1 kirjoitti:Alcun viestiin viitaten: U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A-! Itel ei ole poliisien kanssa ole ollut pitkään aikaan mitään tekemistä. Jotenkin tuntuu ettei niitä kevarit hirveesti kiinnosta. Ja on tullut vastaan todella monta kertaa että siitä ei ole kiinni. Joskus ollut hiukan jopa nopeutta liikaa... :D
Milläs ajelet?
Riemulla on rajaa kun kiinalaisella ajaa.
JUR1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

kkjezze kirjoitti:
JUR1 kirjoitti:Alcun viestiin viitaten: U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A-! Itel ei ole poliisien kanssa ole ollut pitkään aikaan mitään tekemistä. Jotenkin tuntuu ettei niitä kevarit hirveesti kiinnosta. Ja on tullut vastaan todella monta kertaa että siitä ei ole kiinni. Joskus ollut hiukan jopa nopeutta liikaa... :D
Milläs ajelet?
Husqvarnallahan minä.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Hal0

Viesti Kirjoittaja Hal0 »

Poliisit kierteli tänään pitkin kylää ja oltiin tuola koulun lähistöllä ja osalla porukoista oli kaljaa... :D Ku oltiin menos sinne ja olin kaverin kyydis niin puhalluttivat hänet, mutta ei mua. :)
Nico

Viesti Kirjoittaja Nico »

Ei VI**U lähti äske kahelt kaverilt kortti :? siinmeni sit se kesä niitten osalt :(
zuhari1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Nico kirjoitti:Ei VI**U lähti äske kahelt kaverilt kortti :? siinmeni sit se kesä niitten osalt :(
Kuinka kauaks aikaa lähti?
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Hal0

zuhari1 kirjoitti:
Nico kirjoitti:Ei VI**U lähti äske kahelt kaverilt kortti :? siinmeni sit se kesä niitten osalt :(
Kuinka kauaks aikaa lähti?
Ja mistä syystä?
Nico

Emt viel. Soitin yhelle kuka siinnoli mukana kolmantena, mut sillon rajotin ni se vaa sano et niilt läks kilvet ja se ei itte sanon mitää ja sit vaa tuut tuut tuut
Hal0

Voi voi..
Nico

Toinen kamu sai 60€ sakkoja ja kilvet pois jne, mut oli kuulemma ollu tosi rennot kytät, oli ihan sanonnu et tälleehän näitten mopojen pitäskii kulkee, mut pakko tehä työt
:roll:
Hal0

No tänään tosiaan täälä oli nuo poliisit ja yks nimeltämainitsematon tyttö kantoi twelviä eikä saanut sakkoja vaikka poliisit puhuttelivat häntä :D
Jaki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaki »

alccu kirjoitti:Mentii 3 pääl kaverin kurittomal cpi sm:llä ja kyl pomppas sydän kurkkuu ku poliisi tuli vastaa ja käänty perää, karkuun päästiin, minä olin kuskina :D olis tullu mulle reilusti yli 200 sakkoo, jouduin vähä rikkoo liikennesääntöi ku menin karkuu xD :D + kaverille sit vielä mahdolliset kevariverot ja kilvet pois jne.. :lol: Kurvit mentii pakoputki maassa, et jonkiverran tuli kantattuuki :twisted:
Jaa että 3 päällä kurittomalla cpi:llä poliisia karkuun ja kantataan vielä 3 päällä niin että putki osuu maahan. Uskomattomia tarinoita sullaki.
alccu

Viesti Kirjoittaja alccu »

aika helppo päästä karkuun.. pääsi metsäpolkua pitkin heti melkei kun poliisit käänty perää ja aika jormii saa olla et tulee autolla polulle :D
Jaki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaki »

alccu kirjoitti:aika helppo päästä karkuun.. pääsi metsäpolkua pitkin heti melkei kun poliisit käänty perää ja aika jormii saa olla et tulee autolla polulle :D
Niin ja kanttailitta mettäpoluilla putki maata raapien? Todella uskottavaa.
Neero

Viesti Kirjoittaja Neero »

ja hypitte kannoista jokien yli vai.?
Kaasua!

Viesti Kirjoittaja Kaasua! »

joo ja alccu heitti kaverinsa kyydistä niskalenkillä eteensä rakentaa hyppyrin mistä ne ajo 101km/h ja maija tuli peräs. Niin ja skodes oli viel kisa kiree töötti ja yläkauttanen tehari!!1 Rohkenen epäillä alccun stoorii mut kyl toi vois olla mahdollinen yks pääl ja jollain skodel mistä on lauennu takaiskarit.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! ;)
kananen

Viesti Kirjoittaja kananen »

Neero kirjoitti:ja hypitte kannoista jokien yli vai.?
Mistäs tiiät et siellä oli jokia,ja sanottiinko tuolla että se kanttas metässä sen putken maahan? Oikeestaan se putki voi olla aika lähellä maata jos iskarit on pohjassa. :wink:
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Vastaa Viestiin