Bongausketju, Olitko se sinä?
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
Varpaanväli
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänään tossa joskus kuuden ja seitsemän välissä nähty Espoossa Kivenlahen teollisuus alueella jollain parkkipaikalla pörräämässä tuttifrutti-manki jonku pv-pojan kanssa. Mankissa oli tarakka ja ainakin takalokari oli krominen etulokaria en nähnyt. Ite tulin Tillinmäestäpäin ja kääännyin siihen teollisuusalueen läpi menevälle tielle.
Kaikki on väärän kokosta, mikään ei sovi mihinkään.
TSKM miitissä bongattu kinu mankeja ja 2 aitoo hondaa. Toinen oli aika orkkiksen näkönen ja toinen tumman sinisen värinen. Kiina mankit oli vähän laitettuja.. Ite olin tolla skytellä ja pirkkiksen suoralla pommitin niin kovaa, kun manki meni 
Honda monkey vm -90-EX EX EX EX EX
72cc pytty, isovena kansi 16mm kaasutin, Malossi ilmanputsari, 17/35,
Skyteam -11, elämää ohituskaistalla..Käyttis/stunt
72cc, isovena kansi, 19mm Jingke, pipercross, 17/37, minicrossin alkukäyrä bud-vaimentimella
72cc, isovena kansi, 19mm Jingke, pipercross, 17/37, minicrossin alkukäyrä bud-vaimentimella
eeturoo ookkos tamperelainen. itellä jäi tää miitti välii mutta pari kaveria oli
laitetaas viä ettei iha offtopiciks mene niin yks kiinan manki mies oli varmaa foorumilainen tommipop
laitetaas viä ettei iha offtopiciks mene niin yks kiinan manki mies oli varmaa foorumilainen tommipop
Syksyllä vasta, kun muutan Tampereelle, mutta asun Pälkäneellä. Joku 70 km Tampereelle.
Niin toinen kinu manki oli kelta-musta ja toinen tais olla musta. Eikun olihan siellä ainakin 3 kiina mankia + minä. Joo tais olla tommipop punasella skyteamilla.
Niin toinen kinu manki oli kelta-musta ja toinen tais olla musta. Eikun olihan siellä ainakin 3 kiina mankia + minä. Joo tais olla tommipop punasella skyteamilla.
Honda monkey vm -90-EX EX EX EX EX
juu ensmiittiin minä ja snadduukin tullaan mutta ollan nytten mökkeilemässä nii ei jaksettu lähtee
-
monstertarra
- Viesti:
eilen jämsän keskustasta bongattu manki joka vaikutti ihan normi punamustalta jossa oli tuttifrutti tankki,koroiskarit ja siniset vanneteipit, lämpörauta näky myös puuttuvan.
Lada 2107 -85
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
Kuopion ja Siilinjärven välillä olevan puukeskuksen kohdalla tänään klo 2 joku ajo orkkis mankilla.. olitko e sinä?
MahtavaaJ4kke kirjoitti:Jombella taitaa olla typo aikataulussa, vai noinko se nykyään kirjotettaan?![]()
Mut Rhkaa bongattu tässä joku päivä keskustasta, ja Joonateppo viikonloppuna rotikallaan salaisessa paikassa
Ihku käyttis stuntti>>Rhkaa:n käyttis
Tänään bongattu oranssi "jinkku?" Joensuun Biltemassa Klo 14.25 kahen kaverinska kanssa.
Oliko kenties joku foorumilainen?
Oliko kenties joku foorumilainen?
Nelari ei kummiskaan helari.
Ei ois Monzi7:n manki?
Kaks tuntii aiemmin jos oisin prismas käyny ni oisit suattanna spotata miuttii, neljältä kävin siis
Kaks tuntii aiemmin jos oisin prismas käyny ni oisit suattanna spotata miuttii, neljältä kävin siis
- Volvo S40 2.0T -03 -
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
Ja minäku kahen maissa tuolla baotianilla pyörin siellä biltea/prisma seudul, vaa kettää ei nähny 
Jep tuli oltuun Biltemalla
Mutta oon ite nähny monesti Onttolan motocross radalla orkkis mankin kavereineen ei sattus olemaan täältä joku ?
Monzi7 olin se jolla oli kädessä 1spary maali ja fiddy ilmanputsari jos huomasit 
Nelari ei kummiskaan helari.
-
monkiman11
En tiedä onko foorumilla mutta tunnen omistajan.Monzi7 kirjoitti:Jep tuli oltuun BiltemallaMutta oon ite nähny monesti Onttolan motocross radalla orkkis mankin kavereineen ei sattus olemaan täältä joku ?
Näinköhän oikein, vai oliko MB valkolakki päässä GM:ässä? Puku päällä nii ei tunnistanut 
Olin jossain vaiheessa viereisessä pöydässä skumppapullo ämpärissä kavereitten kanssa
Onnea vaan!
Juu tadettiin ajaa jossain vaiheess yötä vierekkäin minimotomihen kanssa 
Paljon töitä vähän rahaa.
Videoo
Videoo
Itse mestari Pepo bongattu tänään päivällä 
Jopomonne bongattu motonetissä taino ainakin pemari ja veljesi 
Paljon töitä vähän rahaa.
Videoo
Videoo
-
Crome
Koskueella bongattu puna-musta/tuttis monkkeli, kuskilla valkonen kypärä ja sininen tuulitakki. Kukaan täältä?
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Onkohan kukaan täältä jolla on punamusta aika orkkiksen näkönen manki siilinjärveltä? Eilen myöhään illalla oli Ahmon koululla jalat maassa keulimassa. Itse kävin muutaman siivun vetämässä niin siilin jätkät hermostu ja keskisormi pystyyn nous niillä
En tiijä mikä lie ongelma oli niillä jonneilla 
Honda Monkey -90
Vaalassa bongattu orkkis manki jollai tiellä vaalan kylältä pois päin 
Baotian Monkey -07
-
Mäkistation
Se on Motomaster. Paikallinen koijari.Joonas kirjoitti:Seinäjoelta kauhajoelle oon autolla menossa tässä kurikan kohalla ja tossa kolmos tiellä oli talo, jonka pihassa oli monta mankia ja muita kaksi pyöräisiä !?? Kukaan täältä??
Vanki nro. 3715
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!
P**koja vihanneksijä, katso ja kommetoi!