Virityssylinterit
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
-
mankeli32465
Re: Virityssylinterit
Kiitoksia
Sellasta vaa vielä kyselisin että pitääkö mäntää ruveta muokkailemaan kun tuon sinun sanoman setin siihen laittaa, kyseessä 89 vuoden honda monkey
Ei joudu jos sen isovenakannen laitat.
-
MonkiPoika99
Pitääkö Skyteam mankissa vaihtaa kampura jos laittaa 85cc? 
Skyteam Monkey: Lifan 125cc,22mm kaasari 14-26 välit minicrossin putki
-
Crome
Riippuu sylkkäputken halkaisijasta... Mulla on 86cc pytty jossa mäntä on 47mm, joka on sama kuin 72cc:ssä, mutta tuo kasikutonen on satakympin iskulla 
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Mondeo -02 ST220
Miten niin? Mulla oli 87cc vakioiskulla.
-
Crome
Ja mulla on 86cc pitkällä iskulla varastos?
Monkeyt.netin orja nro. 4432
Mondeo -02 ST220
Mondeo -02 ST220
D44? Pointti olikin se että jokainen 86-87cc pytty ei ole välttämättä tarkoitettu pitkälle iskulle.
Ja oletan että tuo 85cc mitä MonkiPoika99 on laittamassa on se sama mitä MBF kauppasi ja joka oli ise95:n mankissakin eli tarkoitettu vakioiskulle.
Ja oletan että tuo 85cc mitä MonkiPoika99 on laittamassa on se sama mitä MBF kauppasi ja joka oli ise95:n mankissakin eli tarkoitettu vakioiskulle.
Ostin mbf motolta vanhanmallin 72cc sylinterisarjan vm mankiin mutta kun kävin ajamassa niin huomasin että kuuluu pientä naputusta ja kun otin kannen pois niin huomasin että mäntä oli lyöny toiseen venaan jäljen ni laitoin yhen tiivisteen lisää. Kun kävin uudestaan kokeileen niin ei vääntäny yhtään että olisko mahdollista että mäntä on väärin päin kun en tiennyt pitääkö männässä olevan nuolen osottaa ylös vai mitääni pistin sen niin että nuoli osottaa ylös. Mutta johtuuko väännön katoaminen ylimääräisestä tiivisteestä vai siitä että löi venaan jäljen 
Joo ei mitään sain toimiin venttiilissä ollu jälki oli joku vanha ja olin vaan vähän vainoharhanen niitten äänien suhteen mitä luulin kuulleeni venttiileistä. Puristuksia ei ollu ku olin laittanut turhaan liikaa tiivisteitä, nyt on enää kaasarin säätö ja ajoon 
Nyt ois hakusessa kaikista halvin 72cc setti!
Eli sylinteri, mäntä, renkaat, tiivisteet.
Oon googletellu, kaikki tuntuis olevan 70€-80€ luokkaa.
Eikö mistään löydy halvemmalla, virijavara.fi myi viime vuoden puolella
samaa settiä 42€ hintaan...?
Jos jollain on ylimääräsenä hyväkuntosta settiä kohtuuhintaan,
tai vaikka pelkkä sylinteri, laittaa YV
Ja meneehän vakiokannella?
Eli sylinteri, mäntä, renkaat, tiivisteet.
Oon googletellu, kaikki tuntuis olevan 70€-80€ luokkaa.
Eikö mistään löydy halvemmalla, virijavara.fi myi viime vuoden puolella
samaa settiä 42€ hintaan...?
Jos jollain on ylimääräsenä hyväkuntosta settiä kohtuuhintaan,
tai vaikka pelkkä sylinteri, laittaa YV
Ja meneehän vakiokannella?
Väittäisin, että täältä varmaa saat halviten, varsinkin jos tilaat jonku kaverin kanssa niin postit puokkiin. Postit on jotain 15€ luokkaa muistaakseni ja tuolta tulee aika nopiaan tilaukset ja on luotettava paikka
http://www.happy-motorparts.de/shop/art ... DF-1296%26
-94 Volvo 940 2,3
Lisää bassova
Lisää bassova
Ootko tuolta tilannu? Kuvissa ei näyttäs olevan tiivisteitä, tuleeko mukaan?MuiQee kirjoitti:Väittäisin, että täältä varmaa saat halviten, varsinkin jos tilaat jonku kaverin kanssa niin postit puokkiin. Postit on jotain 15€ luokkaa muistaakseni ja tuolta tulee aika nopiaan tilaukset ja on luotettava paikka
Ebayta selaillessa löysin yhden setin. Posteineen ~45€, toki kestää hieman pidempään saapuminen, mutta sillä nyt ei juurikaan ole merkitystä tuleeko viikon vai kahden päästä.
Pitää vielä katella ja harkita..
http://mbfmoto.com/sylinteri/587-sylint ... -72cc.html sopiiko mankin vakiokantee vai ottaako venttiilit kiinni?
Honda Monkey 1994
Kannattaa laittaa sähköpostia ja varmistaa, koska veikkaan että sieltä saa varmimman vastauksen.
Jos se käy normi kannelle niin käy se myös isovenalle.
Ostin vähän aika sitten mankiin 72cc sylinterisarjan ja nyt kun on mopo saatu kasaan ni ilmeni sellanen ongelma että vanha 50cc oli tehokkaampi kun nykynen 72cc. Kaasari on huonoissa säädöissä ja nokka ketju löysä mutta onko vika mahdollisesti muualla? Olen venttiilien ajotusta säädellyt mutta ei tunnu paljoa auttavan ja kaasari on dellortto bhbg 16.
Ettei vaan mäntä ole um ja alakerta sitten vm? että jäikö mäntä pytyn yläreunasta alemmas?
Nelari ei kummiskaan helari.
Joo kävi vaan niin saakelin laihalla ettei tahtonu liikkua, mutta vika korjattu.
Vielä tuohon aikaisempaan niin toimiiko mikunin 22mm soikeakurkkuinen kaasari tossa 72cc pytyssä hyvin kun ei pyöreekurkkusia tahdo löytyy.