painetta ja bensaa öljytilaan?
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
painetta ja bensaa öljytilaan?
mikä mankissa vois olla vikana ku painetta ja bensaa pääsee öljytilaan??
I LOVE MY HONDA!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Re: painetta ja bensaa öljytilaan?
väljä.
Bensan pääseminen meinaa lähes poikkeuksetta sitä että kaasari tulvii.
jonkin verran mankin kuuluukin huohottaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
kurri kirjoitti:väljä.
eli auttaako pytyn poraaminen ja uus mäntä?
I LOVE MY HONDA!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Ehkä. Periaatteessa myös kannentiiviste voi vuotaa, mut se pitää kuitenkin avatessa vaihtaa.
Jos kaasari vuotaa niin se kannattaa fiksata ensin, bensa öljyn seassa tekee äkkiä korjatustakin väljän.
Jos et etsi pitkäaikaista ratkaisua niin uus kannentiiviste ja m-renkaat. Pikainen hoonaus hiekkapaperilla.
Avaamalla sen näkee onko väljä vai vuotaako k-tiiviste. Ruskeita kaasujälkiä männän helmassa tai tiivisteen välissä.
Jos kaasari vuotaa niin se kannattaa fiksata ensin, bensa öljyn seassa tekee äkkiä korjatustakin väljän.
Jos et etsi pitkäaikaista ratkaisua niin uus kannentiiviste ja m-renkaat. Pikainen hoonaus hiekkapaperilla.
Avaamalla sen näkee onko väljä vai vuotaako k-tiiviste. Ruskeita kaasujälkiä männän helmassa tai tiivisteen välissä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Näissä hommissa kannattaa sitten jo miettiä, että missä kannattaa säästää. Saksasta ei maksa sylkkä+mäntäsetti about mitään:
http://www.happy-motorparts.de/shop/art ... DF-1379%26
Yläpään tiivistesatsi näytti olevan 11€, että sen varmasti noutaa vaikka lähimmästä mp-liikkeestä tai tilaa mbfmotolta nätisti kirjeessä.
http://www.happy-motorparts.de/shop/art ... DF-1379%26
Yläpään tiivistesatsi näytti olevan 11€, että sen varmasti noutaa vaikka lähimmästä mp-liikkeestä tai tilaa mbfmotolta nätisti kirjeessä.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis