Iltapäivää. En oo ehtiny kauheesti tänne kirjottelemaan tuon projektin kiireen takia.
Peli alkaa olla kutakuinkin valmis, tankki on maalattavana vielä pari viikkoa, mutta Owaza tuo mulle toisen tankin illalla, että pääsee jo viimeistään huomenna ajelemaan.
Kuvia...
Kuvista poiketen musta jalkatappirunko on jo paikoillaan.
Jos pian lähtis konttorille hakemaan kilpee
Monkeyt.netin orja nro. 4432 tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Jep nalle kaiva hiekat pois esarin alta ja yritä uudelleen. Oonko jossain välis sanonu et tän putäis olla jotenki ainoa kappale maailmas ja nii perkeleen uniikki? Ei oo koko mopos osaa joka mulla ei oo ollu paloina ja putsauksen kohteena. Ja oikeilla väreillä oikeis osis saa ihmeitä aikaan tälläseski vehkees. Jos ei oo mitää asiaa, älä inise.
Monkeyt.netin orja nro. 4432 tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Joskus tulee nettimotossa törmättyä derbeihin jotka on maalattu ja laitettu fättis ja pari tarraa. Ilmotuksissa lukee "UNIIKKI" ja ovat yleensä ylihintaisia koska ovat "uniikkeja" ja "toista samanlaista ei tule tiellä vastaan". Ihan helposti joku jonne voi maalata derbisä saman väriseks, laittaa fättiksen ja pari tarraa ja tulla tiellä vastaan. Niiet onks ne oikeesti uniikkeja. Vituttaa et kaikkia mopoja joihin on vaihettu kilventeline ja laitettu pari tarraa sanotaan uniikeiks.
Oli moka kommentoida keskenerästä projektia, voihan tuosta vielä tulla uniikki. Mopo näyttää siistille eikä maalipinnassa ole valittamista
Mopo on ollut nyt ajossa pari päivää. Se tarkoittanee sitä, että projekti alkaa olla valmis
paska kuva, mut saipahan tolla mopotuningis yli 700 likee...
Putken vääntelen kokonaan uuden perjantaina, kun tämä alkuperäinen putosi matkalla Ilmajoelle, enkä enää löytäny sitä
Näistä on kyllä vaikee saada hienoja, kyllähän tuo joltakin jo näyttää mutta tekemistä tossa vielä näyttäs olevan.
Keula on jotenki onton näkönen ku ei oo mitää kurasuojaa.
Ite miellän niin, että pebarien pitää olla härskin rumia . Täälläpäin liikku yks sellanen 121 värityksellä jossa oli penkki lyhennetty sillai lyhyeks, takahäkkiä ei ollu, ei maskia ei valoja, kokonaan pelkistetty ja 125cc alakauttasella ilman änkkää ja helvetisti persekoroa. Oli kyllä härski
Ei oikeen nappaa. Tuo tanko ei sovi tuohon, näyttää oudolta. Maalattu kannen sivulätkä ja jarrunestesäiliön kansi näyttää tökeröltä maalattuna, en myöskään tykkää siitä että lampun kehys maalataan. Penkkiä on muokattu jo liikaa, näyttää typerältä kun nuin pieni penkki ja iso tankki. Saisi olla enemmän valkoista, itse olisin maalannut rungon valkoisella. Punainen iskari pistää myös silmään. Renkaatkin ovat eriparit.
Ja tolppa........... osta sinäkin puuilosta hiekan imeytysainetta (2.90/purkki) mielummin ku tuut tänne avautumaa. Jokaisen oma asia, mitä mieltä laitoksista on. Kyllä. Mut ensinnäki, oon kokeillu miljoonaa eri mallia ja omaan silmään toi crossistonga on paras tähän. Kannen sivulätkä on maalattu, koska yritin saada kaiken ylimääräsen metallin värin pois tästä, sama juttu lampun kehyksen kanssa. Mustana se vasta olisi tökerö ollutkin. Ja jarrunestesäiliö. Tangon ympärystä kaipas valkosta tasapainottamaan mustaa. Penkin muokkaus vähän kusi, mut ei tää ny mikää saatanan näyttelypeli oo. Musta runko sopii tähän ehdottomasti paremmin. Iskari on mitä on ku en jaksanu sitä ainakaa vielä ruveta purkamaan. Et varmaan oo koskaa nähny alkuperästä PBRää, koska noi renkaan koot on vakiona samat. Kiitos
Älä ny ragee ku sanoin vaan mielipiteeni, vaan eikö tänne saa antaa muuta kun positiivista kommenttia? Sori jos pahoitin mielesi. Ja olen nähnyt PBR:än, tarkoitin että renkaiden kuviot ovat erit.
E: Niin ja puuiloon on aikas pitkä matka että taitaa jäädä ostamatta, mutta kiitos ehdotuksesta.
Ei mua hirveesti kiinnosta mitä se tosta ajattelee, mut oikaisin muutaman seikan joka saattais auttaa sitä näkemään sen parempana noin kuin mitä se sano. ja kumit on mitä on, tänä kesänä toi takarengas kuitenki loppuu. Kulutustavaraa, nähkääs
Maalaa toi jarrunestesäiliön kansi mustaksi ja noi metalliosat ois ehkä ollu paremmat metallinvärisinä ja ei tää nyt niin hirvee ole, on niitä pahempiakin nähty. Tälläsestä on sitäpaitsi aika vaikea saada nätti ellei tee jotain radikaaleja muutoksia.
Tomppa99 kirjoitti:Ei oikeen nappaa. Tuo tanko ei sovi tuohon, näyttää oudolta. Maalattu kannen sivulätkä ja jarrunestesäiliön kansi näyttää tökeröltä maalattuna, en myöskään tykkää siitä että lampun kehys maalataan. Penkkiä on muokattu jo liikaa, näyttää typerältä kun nuin pieni penkki ja iso tankki. Saisi olla enemmän valkoista, itse olisin maalannut rungon valkoisella. Punainen iskari pistää myös silmään. Renkaatkin ovat eriparit.
+1
IMO mustavalkoinen väriyhdistelmä tylsän näköinen (jos mahdollisuus maalata millä tahansa väriyhdistelmällä) varsinkin kun lampunkehys, moottorin kiillotetut osatkin maalattu. Penkkiä lyhennetty edestäkin tankin ja penkin väliin jää ruma rako, penkki näyttää nyt liian pieneltä ja tuo kantokahva penkin takana näyttää kamalalta. Ja eikö tämän pitänyt olla "fighter"? Imo joku ktm sx65 numerokilpi sopisi ison vakiovalon tilalle tällaiseen pyörään? Miten et huomannut kun putki jäi matkalle luulisi äänten kovenevan? Nämä siis vain omia mielipiteitä itsellähän nämä rakennetaan...
+2
Olin tuossa ajelemassa kohti ilmajokea kun huomasin tien pientareella pakoputken ja ajattelin ottaa sen mukaani mutta annoin sen kaverilleni joka sitten ei tarvinnutkaan sitä ja nyt se on tienpäässä metallinkeräyksessä