Mistä?honda-monkey kirjoitti:perkele tänää tuli 115e sakkoa:D
Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
honda-monkey
-
honda-monkey
Täällä ratsia tänään.. 7 kilvetöntä mopoa oli siinä kun kävin äskön kattomassa. Ite olin onneks kävellen, kun mopo pöllittiin niin nyt ei oo millä ajaa. oli kaikki enduroita. scoottereita ei alkanu edes testaileen..
Pari kevaria oli kans oli ajanu ylinopeutta, niille sakot.
Pari kevaria oli kans oli ajanu ylinopeutta, niille sakot.
Mana -99: 72cc, 16mm dellu (isompaa tulossa), 16/35, tehari.
Ajopeleistä kuvia: http://www.motot.net/galleria/61014
Ajopeleistä kuvia: http://www.motot.net/galleria/61014
ei tää nyt varsinaisesti mikään poliisijuttu oo, mutta laitan kumminkin.
Toissapäivänä keulin mankilla yhen pitkän alamäen nelosella täysiä. Oisko vauhtia ollu joku 60 km/h ja sitten huomasin tien laidassa miehen joku ihme vempain kädessä osottamassa mua. Aattelin eka, että nyt tulee kuulapyssystä, enkä hidastanu yhtään. Sitte vasta tajusin että se oli tutka. Sähkömiehet tien laidassa kikkaili tutkalla. Se ei ollu yhtään saman näkönen ku poliisin tutka, joten se oli varmaan tää
Toissapäivänä keulin mankilla yhen pitkän alamäen nelosella täysiä. Oisko vauhtia ollu joku 60 km/h ja sitten huomasin tien laidassa miehen joku ihme vempain kädessä osottamassa mua. Aattelin eka, että nyt tulee kuulapyssystä, enkä hidastanu yhtään. Sitte vasta tajusin että se oli tutka. Sähkömiehet tien laidassa kikkaili tutkalla. Se ei ollu yhtään saman näkönen ku poliisin tutka, joten se oli varmaan tää
Re: Poliisi.
tääl ulvilas poliisit just pysäytti kaikki ketkä ajo mopol siit ohi ja aika moni mopo oli viritetty(SAATANAN POLIISIT
)
Nii saatana (konarihymiö)!!!Timpe93 kirjoitti:(SAATANAN POLIISIT)
On ne ihme tyyppei ku tekee työtää ja kaikkee
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Nimimerkistä päätellen sulla ei oo edes korttia vielä?Timpe93 kirjoitti:tääl ulvilas poliisit just pysäytti kaikki ketkä ajo mopol siit ohi ja aika moni mopo oli viritetty(SAATANAN POLIISIT)
Niimpäniin, mietippä kun ne SAATANAN POLIISIT!!! tulisi sinne ala-asteelle ja ratsais sun ja kavereittes polkupyörät!!!Timpe93 kirjoitti:tääl ulvilas poliisit just pysäytti kaikki ketkä ajo mopol siit ohi ja aika moni mopo oli viritetty(SAATANAN POLIISIT)
Re:
No mulla on sigmaJarso- kirjoitti:osta sigma ja laita asetukset kohalleen ni näät tarkemmin ja ei tarvi tommosella kikkailla... saa kätevästi kellonki siinä mukanaMopoMies95 kirjoitti:Sellane pitää ostaa nii voi kahtoo paljo mana kulkeesaa ajellessa kattoo että ehtiikö mihinkää
no mutta 70 euroo.. sillä sais aika paljon kaikkee kivaa mankiin ;P
Tänään oli poliisiratsia kun tulin koulusta kotiin, mutta onneksi oli vaan toisella kaistalla eikä sillä mitä ite ajoin.
Näytin oikein peukkua poliiseille hyvästä sijoittumisesta.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland
Ajoin siitä samasta paikasta ohi jonkun pakun perässä kokeesta vittuuntuneena kakkosvaihteella jotain neljääkymppiä ja tajusin ne poliisit vasta kun olin siinä rinnallaJUR1 kirjoitti:Tänään oli poliisiratsia kun tulin koulusta kotiin, mutta onneksi oli vaan toisella kaistalla eikä sillä mitä ite ajoin.Näytin oikein peukkua poliiseille hyvästä sijoittumisesta.
Siis nsr:llä kakkosvaihteella, sellasen kivan kakstahtirätinän saattelemana.
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Ilmeisesti ne sitten oli jo lähteny kun tulin ite himaan, mankilla tuppi nurin seittemääkymppiä keula vähän väliä pystyssä
Kauankohan tää mun tuuri oikeen kestää...
niin vaikuttas täälläki olevanmönkey kirjoitti:Täällä vissiin on joku tehoratsia, kun poliiseja näkyy melkein joka kadunkulmassa.
Ite en ainakaan ole nähnyt poliiseja viime aikoina yhtään, paitsi tänään ku joku oli ajanu skootterilla corollan kylkeen.mönkey kirjoitti:Täällä vissiin on joku tehoratsia, kun poliiseja näkyy melkein joka kadunkulmassa.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland