Pieniä parannuksia tehty ympäri mopotinta, ei mitään isoa. Melko keskeneräinenhän tuo vielä on. Tarkoituksena tuosta on ainakin polkea nykyinen tekniikka suohon ja laittaa jotakin parempaa tilalle.




























En jaksanut laskea, mutta olisi siellä ollut kalliimpiakin tarjolla.Monsiriider kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn paljonko noi osat makso yhteensä?