Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Osaisko kukaa täälä neuvoa et mikä on vikana kiinalaisen alakerras ku kasausksen jälkeen ei meinaa vapaa löytyä kunnolla ja kolmonen menee huonosti silmää ja ajosta heittää välillä vapaalle
Kiitos jo etukäteen:)
Mikäköhän vois olla vikana ku manki menee huudattamalla n.55 vaikka 72cc yläkerta, 19mm keihin, 16-35 välit, kaikki kurit pois yms.? Kaasarin säädöt on aika perseellää ja säädän sen kohta ku tulee suuttimet, mutta voiko johtua pelkästä kaasarista?
Toi luisti saattaa olla hyvinki ku vaihoin pikakaasun ja piti vähä modailla! Kokeilen huomenna, kiitos vinkeistä kytkimen säädin mutta se ei nopeuteen vaikuttanu
-Mankin merkki, malli ja vuosimalli: skyteam monkey 2012
-Viritykset: 19mm kaasari, minicrossin lyhennetty putki, pipercross, 15-42 välit
-Miten vika ilmenee: täyskaasulla kierrättäessä kierrokset eivät nouse maksimiin ja ne laskevat ja nousevat
-Milloin vika ilmenee: täyskaasulla
-Minkä jälkeen vika ilmeni: kannentiivisteen vaihdon jälkeen
-Kuuluuko epäilyttäviä ääniä (Jos, niin mistä?): ei
-Oletko kokeillut jo tehdä jotain asian vuoksi? (Jos, niin mitä?): tulppa vaihdettu, venttiilit säädetty, ajoitus säädetty
ja vielä lisäys että ennen kulki 62kmh nyt vain 48kmh
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
Nyt on kaasari putsattu, ilmanputsari putsattu, suuttimia kokeiltu 68-74 väliltä eikä vieläkään toimi. Alkaa pikkuhiljaa tympimää ku kokoaja vehje paskana
Lugesd kirjoitti:-Mankin merkki, malli ja vuosimalli: skyteam monkey 2012
-Viritykset: 19mm kaasari, minicrossin lyhennetty putki, pipercross, 15-42 välit
-Miten vika ilmenee: täyskaasulla kierrättäessä kierrokset eivät nouse maksimiin ja ne laskevat ja nousevat
-Milloin vika ilmenee: täyskaasulla
-Minkä jälkeen vika ilmeni: kannentiivisteen vaihdon jälkeen
-Kuuluuko epäilyttäviä ääniä (Jos, niin mistä?): ei
-Oletko kokeillut jo tehdä jotain asian vuoksi? (Jos, niin mitä?): tulppa vaihdettu, venttiilit säädetty, ajoitus säädetty
ja vielä lisäys että ennen kulki 62kmh nyt vain 48kmh
Katoppa maadoitus, itellä teki juuri samaa kun ei ollut maadoitus kunnossa.
Taas ongelmien parissa mutta tällä kertaa oman mopon. Eli mankin vaihteet rupes takkuamaan ja hetken päästä ei vaihtunukkaa neloselta mihinkää. No nyt oon pyöritelly sitä vaihderumpua yms siinä ja nyt vaihteet menee päälle jos samalla pyörittää sen isonrattaan akselia (vetoakseli?) onko normaalia? Nopeita vastauksia ku pitäs kouluunki päästä
En tajua miks kaikki sanoo mankeja hyviksi koska se on huijausta. Ne on parhaita
Jos vaihderummun pultti on löysä, nii se rumpu vaa liikkuu sivuttain, eikä vaihda vaihteita ja laatikko jää sit jumii johonki vaihteiden väliin. Ja jos moottori ei pyöri nii sillon vaihteet myöskään ei mene kunnolla pesään. Sen tuo jo selitti tossa ylempänä.
Skygo mankista tulee paljon valkoista savua putkesta, ja putki kuumenee paljon. Savua tulee vähän juuri kun on käynnistänyt, mutta ajaessa enemmän. Virejä on 16mm kaasari, 72 pytty ja avarrettu kansi. Voisko johtua säädöistä?