Alkuperäinen jarruvalonkytkin ei sopinut, vaan otti jarrusylinterin kiinnikkeeseen kiinni. Aina löytyy pieniä eroja näissä rungoissa vuosimallien välillä. Tuo banjopultti jarruvalkonkatkaisijalla on kyllä todella siisti.



Alkuperäinen on kaunista, tosin pieniä parannuksia voi tehdä. Näissäkin on uudemmissa malleissa menty huomattavasti rumempaan suuntaan, kuten yleensäkin homma menee. Itse olen ainakin todella tyytyväinen lopputulokseen, koska ei juurikaan näytä liian tuunatulta vehkeeltä.ariilari kirjoitti:Moi! On kyllä nätti kokonaisuus, ei pomppaa tuningit tällaisen vanhemman mopomiehenkään silmään. Tuolla uskaltaa varmaan ajella pidemmänkin reissun pelkäämättä että mutterit putoaa tielle
Suomessa nämä ei oikein koskaan menestyneet, koska oli kuitenkin paljon kalliimpi kuin manki ja melko laiska vekotin loppujen lopuksi. Vakiona nämä menee sen n. 70kmh, mikä on noilla vanhemmilla malleilla jo melko kova vauhti jousitukseen nähden.kride97 kirjoitti:Komea daxNäitä voisi olla enemmän liikenteessä tai foorumilla.
Daxit taitavat olla nykyään aika harvinaisia ja vaikeita löytää.
Valmistaja valehtelee näille jotain 17hp, mutta ei varmaan todellisuudessa ihan noihin lukemiin päästä. Kiva pieni kone.jarez kirjoitti:Japanin meininkiin ja maulla rakennettu aito Dax![]()
Vähän omaa replicaa jää kaipaamaan kun tälläsiä kattelee. Mikäs ton nykysen tekniikan ulosanti on btw?


kride97 kirjoitti:Komea daxNäitä voisi olla enemmän liikenteessä tai foorumilla.
Daxit taitavat olla nykyään aika harvinaisia ja vaikeita löytää.